Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Η λειτουργία και ως πολιτικού του αεροδρομίου της Ανδραβίδας Νο 3 και ορισμένα άλλα συναφή!

Η λειτουργία και ως πολιτικού του αεροδρομίου της Ανδραβίδας Νο 3 και ορισμένα άλλα συναφή! 

Κατά την υπογραφή της κοινής υπουργικής απόφασης για τη λειτουργία του αεροδρομίου Τρίπολης ως αεροδρόμιο κοινής χρήσης Πολεμικής και Πολιτικής Αεροπορίας, από τους Υπουργούς Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ υπογράμμισε:
1. «Διαμορφώνεται ένα δίκτυο πολύ σημαντικών υποδομών, που βοηθούν την Πελοπόννησο να δημιουργήσει σημαντική τουριστική ανάπτυξη το επόμενο χρονικό διάστημα, αλλά και παραγωγική δραστηριότητα από νέα,  εξαγώγιμα προϊόντα, υψηλής ποιότητας. Σε αυτό θα βοηθήσει και το νέο αεροδρόμιο. Προστίθεται μια νέα σημαντική υποδομή.» 
2. «Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι πια κορεσμένο. Φέτος σημειώθηκε αύξηση 54% των πτήσεων. Το αεροδρόμιο του Αράξου επίσης δουλεύει σε πολύ υψηλούς ρυθμούς. Θέλουμε ένα συμπληρωματικό αεροδρόμιο αυτών των δύο, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε ένα νέο προορισμό.»
3. «Μετά την πρόσφατη επίσκεψή μου στην Πελοπόννησο και τη συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη αποφασίστηκε η συνεργασία μας για την κατασκευή του Ανατολικού άξονα της Πελοποννήσου.                                     (Κόρινθο – Επίδαυρο – Πόρτο Χέλι – Ναύπλιο – Λεωνίδιο- Κυπαρίσσι – Γύθειο – Αρεόπολη – Στούπα – Καρδαμύλη –Καλαμάτα). Θα συνδέσει ένα από τα ομορφότερα μέρη της Ελλάδος και θα δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος και του πρωτογενή τομέα» και ανακοίνωσε ότι έχει ήδη δώσει εντολή στις υπηρεσίες του Υπουργείου για τη γρήγορη συγκρότηση του φακέλου του έργου.
Παρατηρήσεις και ερωτήματα του Γράφοντος:  
1. Στην  Περιφέρεια Πελοποννήσου και στην Τρίπολη  το νέο αεροδρόμιο θα βοηθήσει την  τουριστική ανάπτυξη και την εξαγωγική  δραστηριότητα. Την  Ηλεία, τι θα την βοηθήσει; ποιος θα την βοηθήσει; και γιατί εχει απεμποληθεί η διεκδίκηση του ο μεγάλο θέμα της λειτουργίας και ως πολιτικού του Αεροδρομίου της Ανδραβίδα όπως αντίστοιχα έγινε στην Τρίπολη. Εδώ  στην Ηλεία δεν θα βοηθήσει την  τουριστική ανάπτυξη και την εξαγωγική  δραστηριότητα;.
 2. Αν το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι πια κορεσμένο και το αεροδρόμιο του Αράξου επίσης δουλεύει σε πολύ υψηλούς ρυθμούς και απαιτείτο συμπληρωματικό αεροδρόμιο αυτών των δύο, με λογικό συμπέρασμα ότι η περιοχή άντεχε και νέο Αεροδρόμιο(που είναι τα επιχειρήματα των αρνητών του Αεροδρομίου της Ανδραβίδας που διακήρυτταν το αντίθετο;), γιατί η Ηλεία δεν το διεκδίκησε;

3. Ενώ  στην Πελοπόννησο προωθείται η κατασκευή του Ανατολικού άξονα της Πελοποννήσου (Κόρινθο – Επίδαυρο – Πόρτο Χέλι – Ναύπλιο – Λεωνίδιο- Κυπαρίσσι – Γύθειο – Αρεόπολη – Στούπα – Καρδαμύλη –Καλαμάτα) παράλληλα με την ολοκλήρωση  έργου «Άξονας Μορέας (Κόρινθος- Τρίπολη - Καλαμάτα + Σπάρτη»  στην Ηλεία η  Ολυμπία οδός είναι υπό ….δημοπράτηση, δεν υπαρχει Σιδηρόδρομος, Αεροδρόμιο και  Δρόμος Ολύμπια-Τρίπολη είναι ένα έργο φάντασμα!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου