Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2016

Ο Καμμένος ο αμετροεπής και ο ανήθικος και οι ανεχόμενοι αυτόν

Ο  Καμμένος ο αμετροεπής και ο ανήθικος  και οι ανεχόμενοι αυτόν




Ο Πάνος Καμμένος ειρωνεύτηκε την πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά που «νίκησε» τον καρκίνο, επειδή παίρνει αναπηρική σύνταξη
 «Μετά τη φυλάκιση του εξάμηνου Κυριάκου η Φώφη θα αποκαλύψει ότι την υποχρέωσαν σε αναγκαστική αναπηρική σύνταξη» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Τwitter ο υπουργός Άμυνας.

Μακάρι να καταγράφονταν συστηματικά οι λεκτικές ακροβασίες των πολιτικών μας, αυτές που ρέπουν προς τη χυδαιότητα, τον ρατσισμό, την ξενοφοβία και τον αμοραλισμό.
Θα πει κανείς, δεν έχει νόημα, μια και έχουν γίνει κοινός τόπος, καθημερινότητα.
Μάλιστα θα έλεγα να καταγράφαμε ποιοι από τους αστέρες της πολιτικής έχουν μέτρο και σύνεση (μια σοβαρότητα έστω, αν τα προηγούμενα είναι ανύπαρκτα) στον δημόσιο λόγο τους.

Βγαίνει ο Καμμένος, αμετροεπής και ανήθικος, ως συνήθως, και εξυπνακίζει θίγοντας την ιερότητα της ύπαρξης μιας συναδέλφου του στη Βουλή. Κάποιοι αντιδρούν.
 Άλλοι εξοργίζονται στο Διαδίκτυο. Ο Καμμένος αγέρωχος και ατάραχος παραμένει στη θέση του.
Το κόμμα του συγκυβερνά, πώς να το κάνουμε, χωρίς αυτό δεν έχει θέση ο (κάποτε) ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.

Ποιος να του τραβήξει το αυτί ή να τον εξαναγκάσει, διά της περιφρόνησης προς την προσωπικότητά του, να πάει σπίτι του, να ξεκουμπιστεί τρόπον τινά από τα κοινά (της εξουσίας, όχι του δήμου);

Καταπίνει πολλά αισχρά και αδιανόητα ετούτη η κοινωνία· πώς να μη βαρυστομαχιάσει, πώς να μην καταστεί αδύναμη να ξεσηκωθεί, με τόσα σκουπίδια που εισέρχονται στο μυαλό της;

Αποδεχτήκαμε μάλλον ότι στα δώματα της εξουσίας κατοικούν απολίτιστοι ως επί το πλείστον και ανήθικοι συμπολίτες· το εξοργιστικό δε είναι ότι δεν φείδονται (απεναντίας...) να εκτοξεύουν δεκάρικους για τον πολιτισμό και την ηθική, ειδικά όταν βγαίνουν στην τηλοψία.

Είναι υπεύθυνη και η κοινωνία γι’ αυτήν την κατάντια.
Τσιμουδιά βεβαίως και από την κυβερνώσα Αριστερά.
 Εδώ τόσα και τόσα ανόσια έχουν ειπωθεί, στην ανηθικότητα του συγκυβερνήτη θα κολλήσουν;
Ας πούμε ότι ήταν μια ατυχής έκφραση και πάμε γι’ άλλα (να υπηρετήσουμε πιστά τις εντολές των δανειστών λ.χ., όλα τ’ άλλα είναι για αλλού ζώντες· εδώ έχουμε ρεαλισμό, όχι παίξε γέλασε).

Δύσκολη εποχή για το πνεύμα και την αισθητική (του), κατωφερική· δεν πρέπει, όμως, κάποια στιγμή να συγκρατηθεί η κατάπτωση; Από τους «πάνω» δεν περιμένουμε βέβαια κάποια ενέργεια προς αυτή την κατεύθυνση, διότι τους βολεύει, από τους «κάτω», όμως, από την κοινωνία; Μήπως να έκανε μια δημόσια, μια εθνική έκκληση προς τους πολιτικούς να σέβονται τη γλώσσα και την ιερότητα του σώματος, τις προσωπικές στιγμές και τον πόνο του καθενός;

Να τους θύμιζε ότι ο λόγος τους οφείλει να εκπορεύεται από την αρχή της συμπάθειας και όχι από την κακεντρεχή χαρά για τις ατυχίες των άλλων; Να μην υπερίσχυε η ιδιοτέλεια της ηθικής (των κανόνων συμπεριφοράς, έστω);

Βέβαια είναι δύσκολο να αποκτηθούν εν μια νυκτί όλα αυτά, αφού δεν προσκτήθηκαν στην κρίσιμη ηλικία στην οποία παιδαγωγείται κάθε άνθρωπος, δηλαδή στην παιδική. Αρα μάλλον θα ψάξει ψύλλους στ’ άχυρα η κοινωνία και, άρα, μ’ αυτούς θα πορευτούμε.

Το να ζητάει η κοινωνία από τον πρωθυπουργό να ψέξει, να επιπλήξει, να απομακρύνει τον κ. Καμμένο είναι ανεδαφικό, άστοχο· ...καμένο από χέρι (και γελοίο θα έλεγα).

Εξάλλου είναι αριστερή κληρονομιά ότι και με τον διάβολο συνεργαζόμαστε προκειμένου να επιτευχθεί στόχος, διπλός μάλιστα: να υφαρπαχτεί η εξουσία και να εκδιωχτεί προτροπάδην η επικατάρατη Δεξιά.
 Για τέτοιον λόγο (πολιτισμό) μιλάμε.

ΓΣ+ΜΟΛ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου