Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2016

Ξεδιάντροποι ψεύτες οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας, σε μια σύσκεψη των ανεπαρκών Ηλείων «αρχόντων», κουλουβάχατα, με αποτέλεσμα, άρες, μάρες, κουκουνάρες

Ξεδιάντροποι  ψεύτες οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας, σε μια  σύσκεψη των ανεπαρκών Ηλείων «αρχόντων», κουλουβάχατα, με αποτέλεσμα, άρες, μάρες, κουκουνάρες



Αυτοί ακριβώς είναι και αποκαλύφτηκαν πλήρως στην περιβόητη σύσκεψη για την μελέτη Τουριστικού προϊόντος της Ηλείας , για το  θέμα  της επιλογής του «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειάς Δυτικής Ελλάδας που συμμετείχαν όλοι οι Ηλείοι «άρχοντες» !

Οι μεν εκπρόσωποι της Περιφέρειας (Δυτικής Ελλάδας ) ψεύτες , τοπικιστές (οι Αχαιοί), μετριότατοι και ορντινάτσες οι της Ηλείας Αντιπεριφερειάρχες και Σύμβουλοι)
Οι δε εκπρόσωποι της Ηλείας (Βουλευτές, Δήμαρχοι, εκπρόσωποι φορέων κλπ) ανεπαρκείς, αδιάβαστοι, απροετοίμαστοι, φανφαρόνοι, στρεψοδίκες, υποκριτές και εκτός τόπου και χρόνου και από αυτοκριτική για τα κατάντια της Ηλείας(για όλους κάποιος άλλος φταίει), ούτε λόγος( για να μην γίνομαι άδικος υπήρξαν και ορισμένοι σοβαροί (ελάχιστες εξαιρέσεις)και με συγκεκριμένο λόγο, αλλά μέσα σε αυτό τον χυλό, χάθηκαν…)

Είπαν τόσα πολλά τίποτα, είπαν ατελείωτες ανοησίες  και κοινοτυπίες, (όπως οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, για αποτελεσματικότητα και ανάγκη αύξησης του τουριστικό ρεύματος) ή (Γ.  Κουτσούκος: υπάρχει έλλειμμα στις δράσεις που αναδεικνύουν τις επιμέρους δυνατότητες του τουριστικού προϊόντος ) επανέλαβαν τους κενούς λόγους (Να καθίσουμε όλοι μαζί να δουλέψουμε, να δούμε πού φταίμε/ Γ. Γεωργιόπουλος)  ή το έπαιξαν τσαμπουκάδες (γεροντομαγκιές/ Γ. Λιατσής)με την Περιφέρεια και κάποιοι άλλο άνοιξαν το στόμα τους έτσι για να  βγούν κάποια  λόγια ή να πουν πως θα καταθέσουν στο μέλλον προτάσεις…

Οι «άρχοντες» της Ηλείας :
Απέδειξαν πως δεν έχουν κανένα σχέδιο, κοκορομάχησαν και  είδαν το έλασσον και επουσιώδες (το «Go West»)και  έκλεισαν τα μάτια στα μείζονα και ουσιώδη, που είναι:
1.       Για την Αρχαία Ολυμπία ,η τουριστική ανάπτυξη και προβολή Αρχαίας της είναι κενή περιεχομένου χωρίς έργα υποδομής (Ολυμπία Οδός, Αεροδρόμιο, Σιδηρόδρομος, ανάπτυξη Αρχ. Ολυμπίας κλπ ) και σύνδεσης της με τον πρωτογενή τομέα και τον υπόλοιπο φυσικό πλούτο, περιβάλλον(Φολόη, Αλφειό, παραλίες κλπ) και την πολιτιστική και αρχαιολογική  κληρονομιά (Επικούριος, Ήλιδα κλπ ) της Ηλείας,
2.      Για την Ηλεία η ταχύτατη οικονομική οπισθοδρόμηση της Ηλείας λόγω  της απουσίας,
×          έργων υποδομής(Ολυμπία Οδός, Σιδηρόδρομος, αεροδρόμιο, αρδευτικό, Οδός Ολυμπία –Τρίπολη, φυσικό αέριο),
×          συνθηκών ανάπτυξης (σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ, αξιοποίηση Αρχ. Ολυμπίας κλπ, ενίσχυση πρωτογενούς τομέα, ανάπτυξη του δευτερογενούς, ενίσχυσης  της επιχειρηματικότητας κ.α. ),
×          φροντίδας  του περιβάλλοντος (απορρίμματα, Φολόη, ακτές, ποτάμια, φυσικές ομορφιές κλπ ) και της αρχαιολογικής και πολιτιστικής κληρονομιάς


Κατάπιαν (αμάσητα) τα ψεύδη της Περιφέρειας (Αντιπεριφερειαρχών-ιδιαίτερα των Γεωργιόπουλου  και Αγγελόπουλου- και συμβούλων), διαφώνησαν όλοι για κάτι (άραγε τι;).

Συμφώνησαν  για την σπουδαιότητα  της Αρχαίας Ολυμπίας(μωρέ μπράβο που το ανακαλύψατε ) χωρίς να αποφασίζουν κάτι για να την ενισχύσουν (ο εκ Πατρών αντιπεριφερειάρχης ,ως απόδειξη έφερε την πενιχρή επιχορήγηση πολιτιστικών εκδηλώσεων για την Αφή της Φλόγας για το Ριο- τι να πεις…)

Αποφάσισαν   να ξαναβρεθούν σε σύσκεψη( μετά από πρόταση του επίτιμου επισκέπτη της Ηλείας, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μακ. Μπαλαούρα), για να καταγράψουν τις ανάγκες της Ηλείας για υποδομές, να βγάλουν καμιά επιτροπή, να εκπονήσουν έναν οδικό χάρτη συνεργειών κτλπ, κτλπ, κτλπ,….. εφαρμόζοντας την γνωστή τακτική της παραπομπής όλων των θεμάτων σε μελλοντικές συσκέψεις, επιτροπές, δηλαδή της φυγής προς το μέλλον, στη  μελλοντική ανάπτυξη και σχεδιασμούς….

Στη σύσκεψη που συμμετείχαν αιρετοί(Δήμαρχοι, Περιφέρεια, Σύμβουλοι, Κοινωνικοί Φορείς),συμμετείχε και ένας διορισμένος από τον Δήμαρχο Πύργου. Ο γνωστός δούξ του Κατάκολου και αυτοθαυμαζόμενος  και αυτοπροβαλλόμενος εκδότης .
Πρός τι και γιατί;  Μήπως επειδή το θέμα Τουρισμός είναι ενδιαφέρον και προσοδοφόρος; Μήπως η υπόθεση τουριστική προβολή έχει μελέτες, εκτυπώσεις, διαφήμιση, υλικά κλπ ; Μήπως εντάσσεται στη προσπάθεια του να γίνει Δήμαρχος Πύργου στις επόμενες εκλογές;

Η σύσκεψη θυμίζουμε  προεκλήθει μετά  την ανόητη και εμπαθή πρόθεση της ηγετικής ομάδας να επιλέξει ως  «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειάς Δυτικής Ελλάδας το «Go West».

Επί  αυτού δεν έχω να προσθέσω πολλά,  πέρα από τα  από αυτά που ανέφερα σε δύο προηγούμενα άρθρα μου
¨      Στις  26 /07/2016  με τίτλο «Ο απαράδεκτος κύριος Απόστολος Κατσιφάρας» (http://odisseasml.blogspot.gr/2016/07/blog-post_26.html )
¨      Στις 19/08//2016 με τίτλο «Και ξαφνικά ξύπνησαν οι τοπικοί άρχοντες της Ηλείας Με αφορμή το «Go West», την Ολυμπία, την θλιβερή ηγετική ομάδα της Περιφέρειας και το πιο είναι το πραγματικό πρόβλημα της Ηλείας»( http://odisseasml.blogspot.gr/2016/08/go-west.html )

Όμως θέλω να υπογραμμίσω τα εξής :


Η Περιφέρεια  ψεύδεται


Ο  αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης & Επιχειρηματικότητας κ. Γιώργος Αγγελόπουλος  αναφερόμενος για το «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειάς Δυτικής Ελλάδας και το «Go West») είπε ότι:
Α.« δεν υπάρχει καμία τελική απόφαση και ότι κάθε πρόταση είναι στο πλαίσιο της διαβούλευσης και μπορεί οποιοσδήποτε να καταθέσει την άποψή του.»
Β. « η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει ψηφισμένο στρατηγικό σχεδιασμό πενταετούς πνοής, που έχει παρουσιαστεί στη Βουλή από τον περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα, και στον οποίο περιλαμβάνεται σαφέστατα η Ολυμπία»
Γ.«Η Ολυμπία είναι στο όραμα της Περιφέρειας. Αλίμονο αν δεν υπήρχε. Δεν είναι ύστερο το ενδιαφέρον για την Ολυμπία και τον τουρισμό από την περιφέρεια.»
Δ. «το Go West για το οποίο «χύθηκε πολύ μελάνι τελευταία», πρόκειται για ένα μόνο από τα σλόγκαν που προτάθηκε από το ΣΕΤΕ. Όποιος διάβασε το κείμενο της διαβούλευσης, θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει το συγκεκριμένο ή κάποιο άλλο όνομα- σλόγκαν. Το Go West είναι ένα από τα 10,20,30 σλόγκαν που έχουμε και σε καμία περίπτωση δεν είναι το σλόγκαν της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας!».

Οι αποδείξεις του ψέματος τους :

1η απόδειξη :
Στο ρεπορτάζ της εφημερίδας « ΠΡΩΤΗ της Αιγιάλειας» στις 26/07/2016  (http://protionline.gr/2016/07/brand-name-dytiki-ellada/) που παρουσιάζει  την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον  Περιφερειάρχη κ. Απ. Κατσιφάρα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕ) για  το έργο «Σχεδιασμός και εφαρμογή δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας», αναφέρει τα εξής:


Α.
Ο  Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Απόστολος Κατσιφάρας, .. τόνισε …. «Είναι η ώρα να ενώσουμε δυνάμεις για να φτιάξουμε ένα προϊόν που θα έχει ταυτότητα, θα έχει ούγια (σ.σ. όπως λέμε μου έφυγε η ούγια.. ) και θα μπορεί να εξαχθεί παντού».
Β.
Ο  διευθυντής marketing(σ.σ. του ΣΕΤΕ)  κ. Ιωσήφ Πάρσαλης παρουσιάζοντας  τη πρόταση ανέφερε και παρουσίασε τα εξής ζητήματα/θέσεις:
Β.1 «η ομάδα στην οποία προΐσταται, πρώτα συνέλεξε όλα τα στοιχεία εκείνα που κάνουν ελκυστικό το τουριστικό προϊόν σε Αχαΐα, Ηλεία, και Αιτωλοακαρνανία, φτιάχνοντας τέσσερις πυλώνες στρατηγικής, τους οποίους και παρουσίασε στους προσκεκλημένους.
Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στα εξής:
Πυλώνας 1: Τέσσερις εποχές, δηλαδή αξιοποίηση χαρτοφυλακίου ανά εποχή.
Πυλώνας 2: Αξιοποίηση εμβληματικών στοιχείων όπως η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.
Πυλώνας 3: Παραγωγοί και τοπικά προϊόντα.
Πυλώνας 4: Αξιοποίηση αγνότητας προορισμών, όπως το φαράγγι του Βουραϊκού.
Β.2. Μέσα από ένα εντυπωσιακό βίντεο, ο κ. Πάρσαλης, (σ.σ. γιατί άραγε δεν το παρουσίασαν στη Ηλεία ;) παρουσίασε  την μελέτη  και  πρόταση του ΣΕΤΕ για το  «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειάς Δυτικής Ελλάδας που ήταν/είναι το  «Go West, Greece Revealed»- «Πήγαινε Δυτικά, η Ελλάδα αποκαλύπτεται».
Αυτό είναι το κεντρικό σλόγκαν που προτείνει ο ΣΕΤΕ, με τον κ. Πάρσαλη να εξηγεί την δυσκολία του εγχειρήματος, αφού όπως αποκάλυψε και η συζήτηση που ακολούθησε, ο προσδιορισμός Δυτικά, δεν αρκεί και παρουσιάζει αδυναμίες.

Γ.
Ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας, Γιώργος Αγγελόπουλος, εξήγησε στους προσκεκλημένους των τριών νομών της Περιφέρειας Ν.Δ. Ελλάδας, πως « η δημιουργία brand name είναι επιβεβλημένη αφού κανείς δε γνωρίζει την περιοχή συνολικά ως προορισμό, παρά μόνο τους κυριότερους τόπους που αυτή περιλαμβάνει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η λέξη “Δυτική Ελλάδα”, έχει μόλις 200 επισκέψεις το μήνα στο διαδίκτυο όταν η “Αρχαία Ολυμπία” φτάνει το 1.000.000.»(σ.σ. χαώδης  η σχέση 1/5.000)

Συμπερασματικά της πρώτης απόδειξης του ψέματος της ΠΔΕ που καταθέτουμε είναι πως :
α. Εμβληματικά  στοιχεία της ΠΔΕ είναι κατά τον ΣΕΤΕ και την Περιφέρεια η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου(και όχι η Αρχαία Ολυμπία, Επικούριος, Ήλιδα κλπ ) και οι αγνοί προορισμοί, το φαράγγι του Βουραϊκού και όχι Νέδα, ο Αλφειός, ο Πηνειός, ο Ερύμανθος με τα φαράγγια τους και τους καταρράκτες . Όλα τα εμβληματικά και  αγνά, στη Αχαΐα…

β. Υπήρχε και υπάρχει πρόταση για το  «brand name» της Π. Δ.Ε.  και αυτό είναι«Go West, Greece Revealed» “Πήγαινε Δυτικά, η Ελλάδα αποκαλύπτεται” και με διαμορφωμένο λογότυπο το οποίο και παρουσιάστηκε στην σύσκεψη της 25/07/2016 στη Πάτρα.
γ. Αν υπήρχαν εναλλακτικά «brand name»  γιατί δεν παρουσιαστήκαν και δεν παρουσιάζονται ;
δ. Το κείμενο διαβούλευσης που αριθμεί 131 σελίδες, δεν είναι ολόκληρη η μελέτη του ΣΕΤΕ  που ξεπερνά τις 500 σελίδες που συμπεριλαμβάνει τρεις ενότητες (1.    Σχεδιασμός και τεκμηρίωση του τουριστικού brand της Περιφέρειας. 2. Ανάπτυξη περιεχομένου δημιουργικών εργαλείων και ψηφιακών συστημάτων, για την προβολή του τουριστικού προϊόντος. 3. Αξιοποίηση ενεργειών προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.)και συνοδεύεται από  βίντεο παρουσίασης.
Αυτά γιατί δεν δίνονται στην δημοσιότητα, γιατί τα κρύβουν; Πως θα γίνει διαβούλευση με το ¼ της μελέτης.
ε. Στην σελίδα της ΠΔΕ όπου ….διαβουλεύονται , γιατί δεν υπάρχει σε δημόσια θέα και γνώση οι παρατηρήσεις των πολιτών, όπως αυτό απαιτεί ο διάλογος/διαβούλευση και  έτσι γίνεται και στις άλλες διαβουλεύσεις(βλέπε διαβουλεύσεις  κυβέρνησης); Μήπως για  χειριστείτε τις παρατηρήσεις κατά όπως θέλετε;

Σημειωτέον σε αυτήν  σύσκεψη συμμετείχαν και ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας Γεωρ. Γεωργιόπουλος και ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου (ΔΛΤΠ) και εκδότης της εφημερίδας «ΠΑΤΡΙΣ» κ. Λεωνίδας Βαρουξής και προς αυτούς γεννάται το εξής ερώτημα:
Καλά στη αρχή(στην σύσκεψη της 25/07/2016) δεν το κατάλαβαν (τόσες είναι  οι δυνατότητες τους….), στην συνέχεια μετά από ένα μήνα που το αντιλήφθηκαν γιατί δεν είπαν την αλήθεια, γιατί δεν ζήτησαν να παρουσιαστεί η μελέτη του ΣΕΤΕ και το βίντεο παρουσίασης;

2η απόδειξη :

Όταν αναφέρει ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας, Γιώργος Αγγελόπουλος πως,
« η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει ψηφισμένο στρατηγικό σχεδιασμό πενταετούς πνοής, που έχει παρουσιαστεί στη Βουλή από τον περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα, και στον οποίο περιλαμβάνεται σαφέστατα η Ολυμπία» και η «Η Ολυμπία είναι στο όραμα της Περιφέρειας»,
απλώς και μόνο ψεύδεται!!!

Και ψεύδεται γιατί πιστεύει πως μπορεί να λέει ότι θέλει, γιατί κανείς δεν μελετά και κανείς δεν ενδιαφέρεται.
Αν αυτό είναι σωστό για ορισμένους από του «άρχοντες» της Ηλείας, υπάρχουν και πολίτες που παρακολουθούν, κρίνουν και ενδιαφέρονται….

Είναι ψέμα αυτό που είπε ο κ. Αγγελόπουλος γιατί  στο  Στρατηγικό  Σχέδιο  της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας «Πενταετές Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας 2014-2019» δεν αναφέρεται ως  όραμα η Αρχαία Ολυμπία. 
Αντιθέτως σε αυτό το 5ετες  και στο κεφάλαιο «Το  αναπτυξιακό όραμα της ΠΔΕ - κατευθυντήριες αρχές», στη ενότητα « Στρατηγικοί στόχοι Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας» και στη παράγραφο  «Ανάδειξη τουριστικού προϊόντος της Δυτικής Ελλάδας σε διασύνδεση με τους πολιτιστικούς και φυσικούς πόρους της περιοχής μας »  υποβαθμίζει την Αρχαία Ολυμπία  και τη έχει στην σειρά όπως όλα τα άλλα «τουριστικά προϊόντα» της ΠΔΕ



Συμπερασματικά και συνολικά

Για μεν την  Αρχαία Ολυμπία
Αντί να αξιοποιούν την Ολυμπία, την υποβαθμίζουν.
Αντί να ενισχύουν την Ολυμπία, την θυμούνται για τις δημόσιες σχέσεις τους, για τις φωτογραφίες τους, όταν πραγματοποιείται η Αφή της φλόγας, τότε μαζεύουν τα σκουπίδια από τους δρόμους, τότε  βγάζουν ψεύτικους λόγους ενδιαφέροντος,
Αντί να κατασκευάζουν έργα υποδομής  στην Ολυμπία και την ευρύτερη περιοχή,
 κόβουν την « Ολυμπία Οδό» και αυτήν την κουτσουρεμένη που δημοπρατείται (και που … κάποτε θα γίνει), δεν υπάρχει σύνδεση με την Αρχαία Ολυμπία, δεν υπάρχει σύνδεση με την Αρκαδία και σύνδεση (γέφυρα Ολυμπία-Καλυβάκια )με τον Εθνική Οδό Πύργου- Καλαμάτας (που κόπηκε από την  « Ολυμπία Οδό»),
δεν υπάρχει σιδηροδρομική επικοινωνία με την υπόλοιπη Ελλάδα και την Ευρώπη,
δεν υπάρχει αεροδρόμιο…»

Συνολικά το πρόβλημα δεν είναι μόνο το «brand name» (ταυτότητα)  της Περιφέρειας(που είναι σημαντικό)   και αν  επιλεγεί(που πρέπει και επιβάλλεται ) αυτό  να περιέχει το όνομα της  Ολυμπίας, αλλά αν
υπάρχει σύγχρονος αυτοκινητόδρομος/οι (Ολυμπία Οδός και Ολύμπια –Τρίπολις ), σύνδεση με την Εθνική Οδό Πύργου Κυπαρισσίας(νέα γέφυρα Αλφειού στα Καλυβάκια ),Σιδηρόδρομος που θα την συνδέει με την υπόλοιπη Ελλάδα και Ευρώπη, εγγύς αεροδρόμιο,
 έργα υποδομής που θα αναδεικνύουν την περιοχή,
δράσεις διασύνδεσης με τις υπόλοιπες αρχαιότητες (και ιδιαίτερα με την Ήλιδα και τον Επικούριο Απόλλωνα )με τον πρωτογενή τομέα, το εκπληκτικό φυσικό περιβάλλον(Αλφειός, Φολόη, παραλίες, Λουτρά και λίμνη Καϊάφα), τη τοπική γαστρονομία, λαϊκή παράδοση  και λαογραφία κλπ,
αν υπάρχει καθαριότητα (αντί για σκουπίδια παντού) και
 αν υπάρχουν αθλητικές εγκαταστάσεις  και προπονητικά κέντρα (πχ στην Φολόη)για άθληση των νέων και εκγύμναση/ προετοιμασία αθλητών και πρωταθλητών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου