Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

«Αναπτυξιακό Προφίλ του Νομού Ηλείας» ΜΕΡΟΣ 16ο : ΥΠΟΔΟΜΕΣ ( ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ/Οδικό δίκτυο και οδικές μεταφορές-Σιδηροδρομικό δίκτυο- Θαλάσσιες μεταφορές – Λιμάνια)

«Αναπτυξιακό  Προφίλ του Νομού Ηλείας»
ΜΕΡΟΣ 16ο : ΥΠΟΔΟΜΕΣ ( ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ/Οδικό δίκτυο και οδικές μεταφορές-Σιδηροδρομικό δίκτυο- Θαλάσσιες  μεταφορές – Λιμάνια)





Συνεχίζω την παρουσίαση της έρευνας/μελέτης μου «Αναπτυξιακό  Προφίλ του Νομού Ηλείας» με το 16ο μέρος  της και που περιέχει τα :
9. :     ΥΠΟΔΟΜΕΣ
9.1.:  ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ
9.1.1.:  Οδικό δίκτυο και οδικές μεταφορές
9.1.2.:  Σιδηροδρομικό δίκτυο
9.1.3.:  Θαλάσσιες  μεταφορές – Λιμάνια

Με την  έρευνα /μελέτη  μου «Αναπτυξιακό  Προφίλ του Νομού Ηλείας»  γίνεται προσπάθεια συστηματικής καταγραφής των κύριων χαρακτηριστικών και η ανάδειξη της πλήρους και αναλυτικής  κατάστασης των κοινωνικοοικονομικών δεδομένων της Ηλείας, των φυσικών χαρακτηριστικών της,  των ιστορικών δεδομένων, άλλα και του τεραστίου  αποθέματος της σε φυσικούς, ιστορικούς και πολιτιστικούς  και τουριστικούς πόρους. 
Όλες οι μέχρι τώρα δημοσιεύσεις μου βρίσκονται στο Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος» ( http://odisseasml.blogspot.gr/ )

9.   ΥΠΟΔΟΜΕΣ

9.1.  ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ

9.1.1.   Οδικό δίκτυο και οδικές μεταφορές
Διευρωπαϊκά δίκτυα



Η Ολύμπια Οδός , η σύνδεση Αχαΐας – Ηλείας – Μεσσηνίας ( είναι παράλληλη με το υπάρχον παραλιακό οδικό δίκτυο),  ενώ έχει ήδη δημοπρατηθεί μέχρι την Πρωτεύουσα της Ηλείας τον Πύργο καθώς και οι συνδετήριοι άξονες με το υπάρχον οδικό δίκτυο, οι συνδέσεις του λιμένα Κατάκολου και Κυλλήνης , η σύνδεση με την Ε.Ο. Πύργου - Κυπαρισσίας καθώς και η βελτίωση της Ε.Ο. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας, αυτή η δημοπράτηση αναιρέθηκε και βρίσκεται στην διαδικασία των  τμηματικών δημοπρατήσεων με απροσδιόριστο το χρόνο έναρξης κατασκευής και αμφίβολης ολοκλήρωσης  και αφορά το τμήμα μέχρι Πύργο (έξω από τον Πύργο 8 χιλ. στα Χανάκια), ενώ εγκαταλείφθηκε η παράκαμψή του Πύργου καθώς και η σύνδεση με την Ε.Ο. Πύργου - Κυπαρισσίας καθώς και η βελτίωση της Ε.Ο. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας και η νέα γέφυρα στον Αλφειό.
Η κατασκευή των υπολοίπων 59 χλμ (  Πύργος – Αλφειός – όρια νομού Ηλείας ) είναι υπό μελέτη . Το  Καλό Νερό – Τσακώνα, 30 χλμ  (νότια σύνδεση Ηλείας με Μεσσηνία και άξονας Κόρινθος –Τρίπολη –Καλαμάτα )επίσης είναι στη διαδικασία μελέτης και άμεσης κατασκευής.
Η οδική σύνδεση με την Τρίπολη (Οδικός Άξονας Πύργος – Αρχαία Ολυμπία – Βυτίνα – Τρίπολη ,GR-74,συνολικού μήκους  148 χλμ.), βρίσκεται σε μια πορεία αργής κατασκευαστικής εξέλιξης κυρίως από την πλευρά της  Περιφέρειας Πελοποννήσου.

 Εθνικοί-Διαπεριφερειακοί άξονες:

Στην Ηλεία , η κύρια οδική αρτηρία που συνδέει την Πάτρα με τον Πύργο είναι ο Αυτοκινητόδρομος 9 , Πάτρα -  Λεχαινά - Γαστούνη - Αμαλιάδα - Πύργος - Ζαχάρω - προς Μεσσηνία (σημερινή εθνική οδός). Δεν έχουν γίνει εργασίες βελτίωσης ούτε συστηματικό πρόγραμμα συντήρησης. Ενόσω βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή της Ολυμπίας Οδού, η κατάσταση εξυπηρέτησης της οδού παραμένει πολύ χαμηλή, με ιδιαίτερα χαμηλούς δείκτες οδικής ασφάλειας (πρόκειται για το πλέον επικίνδυνο τμήμα του εθνικού δικτύου).
Άξονας Πύργος (σε σύνδεση με Δυτικό Άξονα και Κατάκολο - Αρχαία Ολυμπία - Τρίπολη - Ναύπλιο - Επίδαυρος, άξονας ανάδειξης πολιτιστικών πόρων διεθνούς σημασίας): έχει ολοκληρωθεί το κρίσιμο τμήμα της παράκαμψης Αρχαίας  Ολυμπίας ενώ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί το τμήμα Λιναριά - Λούβρο. Η συνολική αναβάθμιση μετά τις παρεμβάσεις αυτές είναι σημαντική, ιδιαίτερα για τον ευαίσθητο χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας.
Άξονας Αμαλιάδα - Σιμόπουλο - σύνδεση με εθνική οδό 111 (άξονας ενίσχυσης της ανάπτυξης της ορεινής ενδοχώρας και του αγροτικού χώρου) που βαίνει στην ολοκλήρωση του εντός του 2015.

Άξονας Αρχαία Ολυμπία - Ανδρίτσαινα - Επικούρειος Απόλλωνας προς Μεγαλόπολη (κυρίως ως άξονας ανάδειξης πολιτιστικών πόρων μεγάλης σημασίας και ενίσχυσης ανάπτυξης ορεινής ενδοχώρας): Έχει ολοκληρωθεί η είσοδος Κρεστένων. Κατασκευάζεται το εξαιρετικά προβληματικό τμήμα από διασταύρωση Διασέλλων έως τον οικισμό Μπαρακίτικων που αφορά μήκος 8 χλμ.
Άξονας Πάτρα -Πανόπουλο- Λαμπεία- Τρίπολη (εθνική οδό 111- κύριος άξονας σύνδεσης Αρκαδίας- Ηλείας- Αχαΐας- Τρίπολης και ανάπτυξης της ορεινής ενδοχώρας):Η λειτουργία του άξονα είναι ικανοποιητική στο αναβαθμισμένο τμήμα της Ηλείας και στο τμήμα που ανήκει στην Αρκαδία και  έχει προγραμματιστεί η  ένταξη και κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος.




Ενδοπεριφερειακοί  άξονες:

Σύνδεση Πύργου με εθνική οδό 111 Πάτρας - Τρίπολης: Υπάρχει εγκεκριμένη οριστική μελέτη στο τμήμα Πύργος - Χειμαδιό (11 χλμ) και αναγνωριστική για το υπόλοιπο τμήμα έως τη διασταύρωση με οδό Αμαλιάδας – Σιμόπουλου. Επίσης κατασκευάζεται το τμήμα Πύργος - Αγ. Γεώργιος του έργου.
Αρχαία Ολυμπία - Λάλας - 111: Έχουν εκτελεστεί σημαντικές εργασίες βελτίωσης στο τμήμα Λάλα - έως Βιλιζέϊκα Χάνια (περίπου 10 χλμ.) με αποτέλεσμα τη σημαντική βελτίωση των λειτουργικών χαρακτηριστικών του δρόμου.
Βάρδα - Λίμνη Πηνειού - Αρχαία Ήλιδα - Γαστούνη - Βαρθολομιό - Λουτρά Κυλλήνης: Τοπικές βελτιώσεις, βελτίωση του ελέγχου των διασταυρώσεων με Ν.Ε.Ο. Πάτρας – Πύργου.
Σύνδεση νότιας παράκτιας ζώνης νομού Ηλείας με Κρέστενα - Ανδρίτσαινα - Επικούρειο Απόλλωνα.  Έργο βελτίωσης του δρόμου από Ζαχάρω προς Μίνθη, Βρεστό, Ανδρίτσαινα. Το έργο της Βελτίωσης της επαρχιακής οδού Κρέστενα - Ανδρίτσαινα - Επικούρειος Απόλλων, τμήμα: Διάσελλα -Μπαρακίτικα κατασκευάζεται.
Τα αστικά κέντρα της Ηλείας συνδέονται με λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Η κατασκευή του σταθμού λεωφορείων ολοκληρώθηκε το 2004, ο δε στόλος της εταιρείας αποτελείται από ογδόντα επτά λεωφορεία.



9.1.2.    Σιδηροδρομικό δίκτυο



Αν και ο Πύργος διαθέτει σιδηροδρομικό δίκτυο που συνδέει την πόλη του Πύργου με την Πάτρα και την Καλαμάτα(διατρέχει τον Νομό παράλληλα με το υπάρχον παραλιακό οδικό δίκτυο που ενώνει το Νομό Αχαΐας με το Νομό Μεσσηνίας) δεν εκτελούνται δρομολόγια λόγω κατάργησης των συγκεκριμένων δρομολογίων είτε για οικονομικούς είτε για τεχνικούς λόγους. Σήμερα λειτουργεί μόνο η γραμμή Κατάκολο – Αρχαία Ολυμπία, η οποία πραγματοποιεί στάση στον σιδηροδρομικό σταθμό Πύργου.



 9.1.3.   Θαλάσσιες μεταφορές - λιμάνια



Τα λιμάνια του Νομού είναι: το λιμάνι του Κατακόλου, το λιμάνι της Κυλλήνης, το αλιευτικό Καταφύγιο Λεχαινών και το αλιευτικό  Καταφύγιο  Σκαφιδιάς.
Ο λιμένας Κατακόλου έχει σημειώσει θεαματικά αποτελέσματα ως λιμένας κρουαζιέρας και ήδη οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις δεν επαρκούν. Η επικαιροποιημένη μελέτη προγραμματικού σχεδιασμού του λιμανιού (εκπονήθηκε το 2011) προβλέπει την περαιτέρω επέκτασή του με κατασκευή νέου προβλήτα - με ταυτόχρονη κατάργηση της μαρίνας και δημιουργίας της σε νέα θέση - και συνολική χωρητικότητα 5 θέσεων ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων έναντι 3 που διαθέτει σήμερα (εκκρεμεί η έγκριση ΜΠΕ, εκτελούνται οι τεχνικές μελέτες). Έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και εκτελούνται τα έργα επέκτασης κατά 150μ. του προσήνεμου μώλου, επέκταση της κεντρικής προβλήτας και επέκταση κατά 8 μ. του παραλιακού κρηπιδώματος των καταστημάτων. Επίσης είναι υπό ένταξη στο τομεακό του νέου (ΕΣΠΑ)            ΣΕΣ 2014-2020  η ανάπλαση του κεντρικού λιμένα, με κατασκευή κτιρίου Σέγκεν, κτιρίου διακίνησης επιβατών, μετατροπή του απεντομωτηρίου για τη μεταφορά εκεί του μουσείου Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας και  η δημιουργία μαρίνας (η σημερινή χρειάζεται να αλλάξει θέση για να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλαπλάσια σκάφη). Η μαρίνα λειτουργεί από το 2007 . Υπάρχει εγκεκριμένο προγραμματικό σχέδιο από το 2011 που προβλέπει κατασκευή προβλήτας 350 μέτρων στη θέση της υπάρχουσας μαρίνας και κατασκευή νέας.

Το  λιμάνι της Κυλλήνης βρίσκεται στη βορειοδυτική πλευρά της Πελοποννήσου, μέσω του οποίου η Ηλεία συνδέεται, ακτοπλοϊκά μέσω του λιμανιού της Κυλλήνης, με τη Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά παρέχοντας τη δυνατότητα σε επισκέπτες να συνδυάσουν τουριστικά το Νομό με τα νησιά και παράλληλα ευνοώντας τις δραστηριότητες μεταφορών, αποθήκευσης και τροφοδοσίας στην Ηλεία.


Πορθμειακές γραμμές
Διακινηθέντες επιβάτες
Μεταφερθέντα οχήματα

2006
2007

2006
2007

Ζακύνθου - Κυλλήνης
1.098. 966
1.151.748
845.838
336.110
351.724
215.935
Κυλλήνης - Πόρου Κεφαλληνίας
446.745
496.094
374.662
170.770
190.406
118.072
Κυλλήνη- Αργοστόλι


55.598


15.821
Κυλλήνη- Ιθάκη


444



657
Ο λιμένας Κατακόλου, μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2004, αποτελεί τον βασικό υποδοχέα τουριστικού ρεύματος στην Δυτική Ελλάδα. Οι τουρίστες αυτοί είτε επισκέπτονται την Αρχαία Ολυμπία ,στην πλειοψηφία τους, είτε επιλέγουν να κινηθούν σε κοντινότερους προορισμούς. Το λιμάνι Κατακόλου ακολουθεί  ανοδική  πορεία και   έχει καταστεί το πρώτο λιμάνι κρουαζιέρας σε όλη την Ελλάδα με 1.000.000  επισκέπτες  και υπάρχει  σχεδιασμός για  τα έργα των 24.000.000€ που βρίσκονται σε εξέλιξη ( λιμενικά έργα, έργα χερσαίου χώρου-ΕΟΤ, παράκαμψη Αγ. Ιωάννη )και είναι άμεσα υλοποιήσιμα ώστε  να παίξει το ρόλο του στην οικονομική ανάπτυξη και μόνο της τοπικής κοινωνίας.


Οι προηγούμενες δημοσιεύσεις

Το 1ο μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση (http://odisseasml.blogspot.gr/2016/11/1.html ) και το οποίο περιείχε τα:
1.      ΓΕΝΙΚΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
2.      ΕΙΣΑΓΩΓΗ –ΓΕΝΙΚΗ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΗΛΕΙΑΣ.

Το  2ο μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση (http://odisseasml.blogspot.gr/2016/11/2.html  ) και το οποίο περιείχε τα:
3.ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (Χρήσεις Γης-Κάλυψη του εδάφους-Φυσικά χαρακτηριστικά.-Ακτές. Βουνά. Ποτάμια . Λίμνες.-Θερμοκρασία, Υγρασία

Το 3ο μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση (http://odisseasml.blogspot.gr/2016/11/3.html ) και το οποίο περιείχε τα:

     ΧΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΙΔΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΗΛΕΙΑΣ
       ΥΔΡΟΒΙΟΤΟΠΟΙ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ

Το 4ο  μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2016/11/4.html  ) και το οποίο περιείχε τα:
4.ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΗΛΕΙΑΣ
5.ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ-ΜΟΥΣΕΙΑ
6.         ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      
Το  5ο  μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2016/11/4_21.html  ) και το οποίο περιείχε τα:
 7.ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ -ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ-ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΘΡΩΣΗ

Το  6ο  μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2016/12/6.html  ) και το οποίο περιείχε τα: 
«ΟΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ» ( ΖΟΕ. Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια. Δημόσιες Υπηρεσίες. Υγεία- περίθαλψη. Λοιπά  στοιχεία)

Το  7ο  μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2016/12/7.html ) και το οποίο περιείχε τα:
8.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το  8ο   μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2016/12/7.html ) και το οποίο περιείχε τα:
«ΒΑΣΙΚΟΙ  ΤΟΜΕΙΣ -ΜΕΓΕΘΗ - ΔΕΙΚΤΕΣ  ΤΗΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ» -  Κατά κεφαλή ΑΕΠ- Οικονομικά ενεργός πληθυσμός -  Ακαθάριστο  εγχώριο προϊόν - Ακαθάριστη Προστιθέμενη Αξία ανά Τομέα Παραγωγής
Το  9ο   μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση() και το οποίο περιείχε τα:
8.2.:  ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
8.3.:  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ
8.4.:  ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΝΕΡΓΙΑ
8.4.1.:  Απασχόληση
8.4.2.:  Συνταξιούχοι
8.4.3.:  Κατανομή Προνοιακών Επιδομάτων
8.4.4.:  Ανεργία στο νομό
8.5.:  ΕΞΑΓΩΓΕΣ
8.5.1.:  Εξαγωγικοί κλάδοι - πλεονασματικοί κλάδοι

Το  10ο    μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2016/12/10.html ) και το οποίο περιείχε τα:
8.6.:  ΧΩΡΙΚΗ  ΚΑΙ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ .
8.6.1.:  Ανάλυση των επιχειρήσεων κατά διψήφιο κωδικό (ΣΤΑΚΟΔ08)
8.6.2.:  Χωρική κατανομή επιχειρήσεων ανά κλάδο και Δήμο - Σύγκριση με εξέλιξη πληθυσμού

Το  11ο     μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2016/12/11.html ) και το οποίο περιείχε τα:
8.7.:  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ
8.7.1.:  Γεωργία - Φυτική παραγωγή
8.7.2.:  Καλλιέργειες  ανά Δήμο της Ηλείας
8.7.3.:  Παραγωγή προϊόντων στον κλάδο της φυτικής παράγωγης

Το  12ο  μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2017/01/12.html ) και το οποίο περιείχε τα:
8.7.4.:  Κτηνοτροφία - Ζωική παραγωγή
8.7.5.:  Μελισσοκομία
8.7.6.:  Δάση
8.7.7.:  Αλιεία

Το  13ο   μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2017/01/13.html  ) και το οποίο περιείχε τα:
8.7.8.:  Πρώτα στις προτιμήσεις   τα προϊόντα της Ηλειακής γης

Το  14ο   μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση(http://odisseasml.blogspot.gr/2017/01/14.html  ) και το οποίο περιείχε τα:
8.8.:  ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ- ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ- ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ- ΕΜΠΟΡΙΟ
8.8.1.:  Βασικά μεγέθη βιομηχανικής δραστηριότητας
8.8.2.:  Βασικά μεγέθη οικοδομικής  δραστηριότητας
8.9.:  ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ
Το  15ο   μέρος δημοσιεύτηκε στο   Blog μου «Οδυσσέας Μαρίνος Λάμπρος»  και στην διεύθυνση( http://odisseasml.blogspot.gr/2017/01/15.html  ) και το οποίο περιείχε τα:
8.10.:  ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
8.10.1.:  Επισκεψιμότητα μουσείων και αρχαιολογικών χώρων.
8.10.2.:  Τουριστική  υποδομή
8.10.3.:  Διανυκτερεύσεις
8.10.4.:  Πληρότητα ξενοδοχειακών καταλυμάτων
8.10.5.:  Ειδική τουριστική υποδομή
8.10.6.:  Κρουαζιέρα

Στο παρόν 16ο μέρος περιέχεται :


9. :     ΥΠΟΔΟΜΕΣ
9.1.:  ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ
9.1.1.:  Οδικό δίκτυο και οδικές μεταφορές
9.1.2.:  Σιδηροδρομικό δίκτυο
9.1.3.:  Θαλάσσιες  μεταφορές – λιμάνια

Υπενθυμίζω πως συνολικά η έρευνα /μελέτη  μου «Αναπτυξιακό  Προφίλ του Νομού Ηλείας» αναλυτικά  περιέχει τα εξής :


ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ  ΠΡΟΦΙΛ  ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
1.
ΓΕΝΙΚΑ /ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
2.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ –ΓΕΝΙΚΗ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΗΛΕΙΑΣ
3.
 ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
3.1.:  ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
3.1.1.:  Χρήσεις Γης-Κάλυψη του εδάφους
3.1.2.:  Φυσικά χαρακτηριστικά
3.1.3.:  Ακτές, Βουνά, Ποτάμια,  Λίμνες,  Διάφορα
3.1.4.:  Θερμοκρασία  – Υγρασία

3.2:   ΧΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΙΔΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΗΛΕΙΑΣ
3.2.1:  Χλωρίδα
3.2.2:  Πανίδα

3.3.:  ΥΔΡΟΒΙΟΤΟΠΟΙ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
3.3.1:  Περιοχές προστατευόμενες από την Διεθνή Σύμβαση Ramsar
3.3.2:  Μνημεία της Φύσης
3.3.3:  Προστατευόμενα Τοπία
3.3.4:  Εθνικά Πάρκα/Εθνικοί Δρυμοί
3.3.5:  Περιοχές Προστασίας Διεθνών Συμβάσεων & Τοπία ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους
3.3.6:  Δίκτυο Natura 2000
3.3.7:  Εθνικά Πάρκα στην Ηλεία
3.3.8:  Τοπία ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους
3.3.9:  Καταφύγια Άγριας Ζωής (ΚΑΖ) & Εκτροφείο Θηραμάτων
3.3.10:  Αξιόλογοι οικισμοί
4.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
4.1.:  Σύντομη ιστορική περιγραφή
5.
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ-ΜΟΥΣΕΙΑ
   5.1.:  Μνημεία άλλων ιστορικών περιόδων
5.2.:  Μουσεία –εκθέσεις
5.3.:  Κηρυγμένοι  αρχαιολογικοί χώροι στην Ηλεία
5.4.:  Διατηρητέος  παραδοσιακός οικισμός
6.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
7.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ  ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

7.1.:  ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ

7.2.:  ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ-ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΘΡΩΣΗ
7.2.1.:  Πληθυσμός
7. 2.2.:  Πραγματικός  πληθυσμός
7. 2.3.:  Μόνιμος  πληθυσμός
7. 2.4.:  Πληθυσμιακά στοιχεία των Νομών και της Π.Δ.Ε.
7. 2.5.:  Εξέλιξη  μόνιμου πληθυσμού
7. 2.6.:  Έκταση  και πυκνότητα κατοίκησης
7. 2.7.:  Διάθρωση πληθυσμού κατά φύλο
7. 2.8.:  Κατανομή ηλικιών πληθυσμού κατά  φύλο

7.3.:  ΟΙΚΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
7.3.1.:  ΖΟΕ
7.3.2.:  Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια
7.3.3.:  Δημόσιες Υπηρεσίες
7.3.4.:  Υγεία- περίθαλψη
7.3.5.:  Λοιπά  στοιχεία
8.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

8.1:  ΒΑΣΙΚΟΙ  ΤΟΜΕΙΣ -ΜΕΓΕΘΗ - ΔΕΙΚΤΕΣ  ΤΗΣ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ  ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ
8.1.1:  Κατά κεφαλή ΑΕΠ
8.1.2:  Οικονομικά ενεργός πληθυσμός
8.1.3:  Ακαθάριστο  εγχώριο προϊόν
8.1.4:  Ακαθάριστη Προστιθέμενη Αξία ανά Τομέα Παραγωγής

8.2.:  ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

8.3.:  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ

8.4.:  ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΝΕΡΓΙΑ
8.4.1.:  Απασχόληση
8.4.2.:  Συνταξιούχοι
8.4.3.:  Κατανομή Προνοιακών Επιδομάτων
8.4.4.:  Ανεργία στο νομό

8.5.:  ΕΞΑΓΩΓΕΣ
8.5.1.:  Εξαγωγικοί κλάδοι - πλεονασματικοί κλάδοι

8.6.:  ΧΩΡΙΚΗ  ΚΑΙ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ .
8.6.1.:  Ανάλυση των επιχειρήσεων κατά διψήφιο κωδικό(ΣΤΑΚΟΔ08)
8.6.2.:  Χωρική κατανομή επιχειρήσεων ανά κλάδο και Δήμο - Σύγκριση με εξέλιξη πληθυσμού

8.7.:  ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ
8.7.1.:  Γεωργία - Φυτική παραγωγή
8.7.2.:  Καλλιέργειες  ανά Δήμο της Ηλείας
8.7.3.:  Παραγωγή προϊόντων στον κλάδο της φυτικής παράγωγης
8.7.4.:  Κτηνοτροφία - Ζωική παραγωγή
8.7.5.:  Μελισσοκομία
8.7.6.:  Δάση
8.7.7.:  Αλιεία
8.7.8.:  Πρώτα στις προτιμήσεις   τα προϊόντα της Ηλειακής γης

8.8.:  ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ- ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ- ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ- ΕΜΠΟΡΙΟ
8.8.1.:  Βασικά μεγέθη βιομηχανικής δραστηριότητας
8.8.2.:  Βασικά μεγέθη οικοδομικής  δραστηριότητας

8.9.:  ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ

8.10.:  ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
8.10.1.:  Επισκεψιμότητα μουσείων και αρχαιολογικών χώρων.
8.10.2.:  Τουριστική  υποδομή
8.10.3.:  Διανυκτερεύσεις
8.10.4.:  Πληρότητα ξενοδοχειακών καταλυμάτων
8.10.5.:  Ειδική τουριστική υποδομή
8.10.6.:  Κρουαζιέρα.
9.
ΥΠΟΔΟΜΕΣ

9.1.:  ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ
9.1.1.:  Οδικό δίκτυο και οδικές μεταφορές
9.1.2.:  Σιδηροδρομικό δίκτυο
9.1.3.:  Θαλάσσιες  μεταφορές – λιμάνια
9.1.4.:  Αεροπορικές μεταφορές – αεροδρόμια

9.2.:  ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ  ΥΠΟΔΟΜΕΣ

9.3.:  ΑΡΔΕΥΣΗ

9.4.:  ΥΔΡΕΥΣΗ

9.5.:  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ  ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΛΥΜΑΤΩΝ

9.6.:  ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ  ΥΠΟΔΟΧΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
10.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ - ΥΠΕΔΑΦΟΣ
10.1.:  ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ(ΑΠΕ)
10.1.1.:  Υδροηλεκτρική ενέργεια
10.1.2.:  Φωτοβολταϊκά Πάρκα
10.1.3.:  Αιολικά πάρκα

10.2.:  ΟΡΥΚΤΟΣ  ΠΛΟΥΤΟΣ
10.2.1.:  Το Υπέδαφος της Ηλείας
10.2.2.:  Έρευνα και εκμετάλλευση Υδρογονανθράκων

10.3.:   ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
10.3.1.:  Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας
11.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
11.1.:  Βασικά στοιχεία Α΄ βάθμιας και B΄ βάθμιας Εκπαίδευσης
11.2.:  Ανώτατη εκπαίδευση
12.
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ & ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
12.1.:  Γενικό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΓΠΧΣΑΑ)
12.2.:  Ειδικό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού & Αειφόρου Ανάπτυξης για την Βιομηχανία
12.3.:   Ειδικό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού & Αειφόρου Ανάπτυξης για τον Τουρισμό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου