Κυριακή, 2 Απριλίου 2017

Κατά συρροήν εγκλήματα στο δρόμο «Πατρών – Πύργου»

Κατά  συρροήν εγκλήματα στο δρόμο «Πατρών – Πύργου»



Η συνεχιζόμενη τραγωδία με τον θυσιασμό συνανθρώπων μας στη θυμέλη της λεγόμενης Εθνικής Οδού Πύργου Πατρών πρέπει να σταματήσει  ΤΩΡΑ !
Οι ηθικοί  αυτουργοί της κατά συρροή «δολοφονίας» ανθρώπων που δεν είναι άλλοι από το πολιτικό σύστημα πρέπει να χαρακτηριστούν και να πληρώσουν ΤΩΡΑ  !
Οι απαραίτητες  παρεμβάσεις στο δρόμο-καρμανιόλα ( μέχρι και αν κατασκευαστεί σύγχρονος αυτοκινητόδρομος),  ώστε να πάψει να σκοτώνεται ο κόσμος, πρέπει να γίνουν ΤΩΡΑ !

Δύο ακόμη νεκροί στον δρόμο-τόπο εκτέλεσης «Πατρών – Πύργου» ( και προς Κυπαρισσία)  στην διασταύρωση των Λεχαινών, μετά τους τρείς νεκρούς   στις 19 Ιανουαρίου στην διασταύρωση Ανδραβίδας, μετά την μίαν νεκρή στις 26 Φεβρουαρίου στο Λάππα.
Μέσα σε εβδομήντα μέρες έξι νεκροί !!!
Κάθε ένα χιλιόμετρο και δύο εικονοστάσια, εκατοντάδες  οι νεκροί και  οι τραυματίες, οικογένειες καταστράφηκαν, σπίτια βουβάθηκαν ..

Όλοι αυτοί  είναι «δολοφονημένοι» και σακατεμένοι, από την αδιαφορία αυτού που λέγεται κράτος και με ηθικούς αυτουργούς  αυτούς που το διαχειρίζονται και που δεν είναι άλλοι από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, ΝΔ  (κυρίως και πρωταρχικά) και ΣΥΡΙΖΑ  και το πολιτικό σύστημα  της Ηλείας (βουλευτές, κόμματα, Δήμαρχοι κλπ),  η  Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και ιδιαιτέρως ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας .

Είναι απολύτως βέβαιο ότι,
αν υπήρχε σύγχρονος αυτοκινητόδρομος ( σαν αυτούς που παραδίδονται για χρήση σε όλη την Ελλάδα)  δεν θα είχαμε αυτό το μακελειό,
αν η υπάρχουσα Ε.Ο. Πατρών- Πύργου  ήταν συντηρημένη, είχε διαγράμμιση, σήμανση,  δεν ήταν πνιγμένη από δέντρα και φυτά, με λακκούβες, με δεκάδες διασταυρώσεις και ανοίγματα, λειτουργούσαν κανονικά οι φωτεινοί σηματοδότες και ήταν σύγχρονοι και ικανού μεγέθους, τα δυστυχήματα θα περιορίζονταν σημαντικότατα( στα όρια του ανθρώπινου λάθους και της οδηγικής παιδείας  των πολίτων).

Αντί για αυτά τα εντελώς απαραίτητα, επείγοντα, ζητήματα «ζωής ή θανάτου» το συνολικό πολιτικό σύστημα (Κυβερνήσεις, Βουλευτές, Περιφέρεια, Δήμοι κλπ) τα τελευταία χρόνια ,
συσκέπτεται μονίμως ( η τελευταία σύσκεψη ήταν με τον Τσίπρα), και ξανα-συσκέπτεται, εξαγγέλλει, προγραμματίζει και ο δρόμος «Πατρών –Πύργου» είναι ακόμα στα χαρτιά, είναι στα ακόμη στα…οράματα του Κατσιφάρα,  είναι εκτός των αυτοκινητοδρόμων που παραδίδονται μέχρι το Πάσχα λόγω της αποπομπής του τμήματος Πάτρα-Πύργος -Τσακώνα- από το έργο παραχώρησης της Ολυμπίας οδού με την  ψήφο του ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ ( ψήφισε το άρθρο 5),

δημοπρατεί το εξαιρεμένο τμήμα «Πάτρα – Πύργος» (ουχί μέχρι Πύργο αλλά μέχρι τα Χανάκια και το τμήμα Πύργος –Τσακώνα, αυτό πάει…) το 2014 επί ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (αλλά χωρίς πιστώσεις και μελέτες) και επί ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ …σαλαμωτά αλλά χωρίς ακόμη να υπάρχει, έγκριση από ΕΕ, προσυμβατικός έλεγχος, υπογραμμένες συβάσεις( για τα 4 από τα 8 τμήματα που έχουν γίνει  διαγωνισμοί) και χωρίςνα έχουν επιλυθεί σοβαρά ζητήματα όπως η νότια χάραξη του τελευταίου τμήματος του αυτοκινητόδρομου στηνΑχαία και η φερεγγυότητα και η  κατασκευαστική ικανότητά του αναδόχου Καλογρίτσα  και

υποτίθεται πως συντηρεί  το υπάρχοντα δρόμο την παλαιά Εθνική Οδό (!)  «Πάτρα – Πύργος» , κατασκευασμένος 37 χρόνια πριν (1980) , με υποτίθεται εκατομμύρια και μόνιμα βρίσκεται σε αυτό το χάλι.

Αυτό το πολιτικό σύστημα,
αυτό που αενάως … συσκέπτεται, εξαγγέλλει  !!!, προγραμματίζει…, δημοπρατεί!!!  το νέο αυτοκινητόδρομο και …συντηρεί ….  την υπάρχουσα Ε.Ο.
με τη συνεπικουρία μέσων ενημέρωσης,

θα μιλήσει για απροσεξία, για τη κακιά ώρα, για την ατυχία, τα λάθη, τα ανθρώπινα λάθη ( που πολλές φορές υπάρχουν),  για τους κακούς οδηγούς (που ναι υπάρχουν και αυτοί),

θα κρύψει τις εγκληματικές του ευθύνες ,
θα εκδηλώσει την θλίψη του για το νέο θανατικό, θα  επιταχύνει(…) τις διαδικασίες, θα αναγγείλει νέα χρονοδιαγράμματα και θα ξανά-δεσμευτεί.

Και κόσμος θα συνεχίζει να σκοτώνεται..
Και εμείς θα συνεχίσουμε να τους ανεχόμαστε (και να τους ψηφίζουμε) .
Εύγε τους και εύγε μας !


Υστερόγραφο:

Επειδή έλαβα ορισμένα μηνύματα που θεωρούν πως την ευθύνη την φέρουν οι οδηγοί των οχημάτων πιστεύω  είναι  πεποίθηση μου είναι πως την μεγάλη ευθύνη φέρει η αθλιότητα και το χάλι που λέγεται Εθνική Οδός «Πύργου – Πατρών», χωρίς να υποβαθμίζω την ατομική ανθρώπινη ευθύνη  και το ανθρώπινο λάθος !

Όμως στην εδώ στην Εθνική Οδό «Πύργου – Πατρών» πρόκειται για μακελειό !

Αν υπήρχαν διαχωριστικά στηθαία θα αποφεύγαμε τις μετωπικές, 
αν υπήρχαν κανονικά φανάρια και όχι αυτές οι τσίμπλες (αν προσπαθήσεις να καταλάβεις τι χρώμα είναι το φανάρι με κόντρα ήλιο, θα καταλάβεις),
 αν λειτουργούσαν κανονικά τα φανάρια ( τις περισσότερες φορές είναι εκτός..),
 αν υπήρχαν ανισόπεδες διαβάσεις και όχι ισόπεδες,
 αν δεν υπήρχαν ανοίγματα στην Ε.Ο που να εξυπηρετείται  κάθε παρόδια επιχείρηση,
αν υπήρχε σήμανση(γραμμές) και  όχι το βράδυ να χάνεις τον δρόμο,
αν υπήρχε φωτισμός στις διασταυρώσεις και στην Ε.Ο όταν αυτή είναι πλησίον μεγάλων πόλεων,
αν υπήρχε αστυνόμευση όχι για να κόβει κλήσεις αλλά να βοηθά στην ασφαλή κυκλοφορία,
αν δεν περιοριζόταν η ορατότητα από τα χόρτα και δέντρα που έχουν καταλάβει μέρος του οδοστρώματος,
αν είχε αποκατασταθεί ο διαλυμένος ασφαλτοτάπητας, οι λακκούβες και τα σαμαρακια,
αν λειτουργούσε το αποστραγγιστικό δίκτυο της Ε.Ο και δεν σχηματιζόντουσαν λίμνες,

αν  για όλα τα παραπάνω που έχουν οικονομικό κόστος,
υπερτερούσαν ως βάρος για το πολιτικό σύστημα  σε σχέση με τους θανάτους και τα σακατέματα στην Ε.Ο. «Πύργου –Πατρών», αλλά και τις άλλες Ε.Ο. «Πύργου- Κυπαρισσίας», «Πύργου –Αρχαίας Ολυμπίας»,

ε ! τότε θα είχαμε  πολύ λιγότερα δυστυχήματα, και ατυχήματα!


Ας έκανε η πολιτεία , το κράτος αυτό που πρέπει και υποχρεούται δηλαδή  τις απαραίτητες  παρεμβάσεις –συντηρήσεις  στο δρόμο-καρμανιόλα  και να  κατασκευαστεί σύγχρονος αυτοκινητόδρομος και μετά ο καθένας  θα παίρνει την ευθύνη  και το κόστος(ηθικό,ποινικό,διοικητικό, σωματικό και ανθρώπινο)  που του αναλογεί με βάση την οδηγική του συνείδηση και παιδεία .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου