Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017

Όταν την Ηλεία, η Περιφέρεια (Δυτικής Ελλάδας) μισεί και καταδιώκει και η κυβέρνηση (νυν και πρώην) απαξιώνουν και κοροϊδεύουν

Όταν την Ηλεία, η Περιφέρεια (Δυτικής Ελλάδας) μισεί και καταδιώκει και η κυβέρνηση (νυν και πρώην) απαξιώνουν και κοροϊδεύουν 



Η πραγματικότητα που αποδεικνύεται με στοιχεία, με αριθμούς και ποσοστά, ξεπερνά (προς το χειρότερο) κάθε αρνητική πιθανολόγηση για το μέγεθος «ριξίματος» της ετεροβαρούς σχέσης της Ηλείας σε σχέση με την Αχαΐα και την Αιτωλοακαρνανία τόσο στην υλοποιηθέντα έργα/υποδομές  στο τομέα της Προσπελασιμότητας/Μεταφορές (Οδικοί Άξονες, Σιδηρόδρομος, Λιμάνια, Αεροδρόμια).

Στον απολογισμό- ενημέρωση  του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Απ. Κατσιφάραστο Περιφερειακό Συμβούλιο της 03/07/2017  και από την επεξεργασία των στοιχείων που παρουσίασε προκύπτουν τα εξής τραγικά  και συνάμα περιγελαστικά για την Ηλεία.
Η Ηλεία  κατά τη προηγούμενη Προγραμματική Περίοδο 2007-2013-ΕΣΠΑ έλαβε μόλις 0,7 % (37.912.000€ ) της συνολικής δαπάνης υλοποιημένων έργων, ενώ η  Αιτωλοακαρνανία  το 42,7 %  (2.261.399.000 €) και η Αχαΐα το 56 % ( 2.932.053.000 €).

Η Ηλεία  στην νέα Προγραμματική Περίοδο 2014-2020 ΕΣΠΑ/ΣΕΣ  έχει λαμβάνειν το 2,9% ( 33.099.000 € ), η  Αιτωλοακαρνανία το 23,7 %  (266.488.000€)  και η Αχαΐα το 73,3 %  (828.076.000 € ), εκτός του του κομμένου  τμήματος «Πάτρα – Πύργος» της  «Ολυμπίας Οδούς» προϋπολογισμού 400.000.000 € που είναι χρωστούμενο  από παλιά.

Η Ηλεία στο  μακροπρόθεσμου προγραμματισμού «Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014-2025»  κατανέμονται  το 1,3 % (  10.000.000 €), στην Αιτωλοακαρνανία το 4,7 % (38.000.0000 €) και στην Αχαΐα το 4,7 % ( 751.800.000).

Στον εκκωφαντικό για την Ηλεία απολογισμό-προγραμματισμό ( που αφορά τις μεταφορικές υποδομές, εκτός από το ότι είναι εξευτελιστικός για τους Ηλείους,
δεν προβλέπει τίποτα (μέχρι το 2025) για τον Σιδηρόδρομο, για την σύνδεση της Ηλείας με την Αρκαδία (αποπεράτωση οδικού άξονα» Πύργος-Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη), ανακατασκευή του άξονα Πύργος-Αρχαία Ολυμπία, ολοκλήρωση  του άξονα Αμαλιάδα –ΙΙΙ, Ολυμπία-ΙΙΙ και Κρέστενα-Ανδρίτσαινα, για το Αεροδρόμιο της Ανδραβίδας ( ενώ για τον  Άραξο …), για ανακατασκευή της Μαρίνας Κατάκολου, για τα αναγκαία έργα στο Παλούκι,  για…. για…
ΤΙΠΟΤΑ !

Στο Περιφερειακό Συμβούλιο κανείς δεν μίλησε, ούτε αντιμίλησε ( ήταν όλοι τους καλά παιδιά και σεβαστικά…) στην εισήγηση του Περιφερειάρχη, μήτε οι εξ  Ηλείας αντιπεριφερειάρχες και σύμβουλοι της συμπολίτευσης ( πιθανόν και να χειροκρότησαν..), μηδέ η αντιπολίτευση ( που έχουν καταστεί ουρές του Απόστολου..) και άκουσαν τον Απ. Κατσιφάρα να αναφωνεί φανφαρόνικα «Χτίζουμε γερά τα θεμέλια με σχέδιο, όραμα και δράσεις» και «Σχεδιάζουμε – Υλοποιούμε – Διεκδικούμε».
Μιλά μάλλον εξαιρώντας την Ηλεία ( που την μισεί και την καταδιώκει). μιλά αυτός που συμφώνησε ( μαζί με τους βουλευτές ) να κοπεί  το τμήμα «Πάτρα – Πύργος» από τον Ολυμπία Οδό, που έχει υποσχεθεί τα μύρια όσα και δεν έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ  για την Ηλεία, που δεν κάνει απολογισμό του ΕΣΠΑ 2007-2013 ( πλήρη και όχι μόνο στην προσπελασιμότητα..) 

Αλλά και οι βουλευτές (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ) τσιμουδιά  για τον απίθανο εμπαιγμό της Ηλείας γιατί οι μεν (οι προηγούμενοι..) προγραμμάτισαν και υλοποίησαν, οι δε τωρινοί δεν έκαναν τίποτα για να αλλάξουν το προκλητικό ρίξιμο της Ηλείας.

Τα Μέσα Ενημέρωσης της Ηλείας, δεν είδαν, δεν κατάλαβαν και συνεχίζουν να υμνούν τις κυβερνήσεις και την Περιφέρεια ….

Ιδού αναλυτικά τα στοιχεία προσβολή και κοροϊδία για τους Ηλείους που μιλούν/κραυγάζουν:

1. Προγραμματική Περίοδο 2007-2013 – ΕΣΠΑ



Στα έργα που πραγματοποιήθηκαν στην προηγούμενη Προγραμματική Περίοδο 2007-2013 – ΕΣΠΑ στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕ ) τόσο από το Περιφερειακό Πρόγραμμα ΠΕΠ/ΔΕΠΙΝ όσο και από  τα τομεακά προγράμματα των Υπουργείων   επί συνολικής δημοσίας δαπάνης 5.232.721.000 € (Συμπεριλαμβανόμενους  μεγάλους οδικούς άξονες «Ολυμπία Οδός» και «Ιονία Οδός»), την Ηλεία  αφορούν έργα 37.912.000€ ή 0,7%, την Αιτωλοακαρνανία  έργα  2.261.399.000 €  ή 42,7 % και την Αχαΐα έργα   2.932.053.000 € ή το 56 %.

Αν από το γενικό σύνολο της συνολικής δημοσίας δαπάνης αφαιρεθούν οι μεγάλοι οδικοί άξονες «Ολυμπία Οδός» και «Ιονία Οδός»( που έχουν ολοκληρωθεί..), για να απαντηθεί τυχόν επιχειρηματολογία ότι τα ποσά για την μεγάλους οδικούς άξονες «Ολυμπία Οδός»  δαπάνης 2.403.207.470€  και «Ιονία Οδός» 1.877.097.958 € αφορούν και άλλους Νομούς και Περιφέρειες (Κορινθία-Πελοπόννησος, Ήπειρος) η κατάσταση και η ανισομερής κατανομή δεν αλλάζει πολύ: Επί συνολικής δημοσίας δαπάνης 952.523.000 €, την Ηλεία  αφορούν έργα 37.912.000€ ή  4 %, την Αιτωλοακαρνανία  έργα  384.302.000 €  ή 40,3 % και την Αχαΐα έργα   528.946.000 €ή το 55,5 %.  

Τα έργα της  Ηλείας  37.912.000€ αφορούν: α) Λιμενικά Έργα Κατάκολου 6.965.576 €  , β) Δρόμος Κυλλήνη –Εθνική Οδός 9.152.263 € , γ)  Τμήμα της οδού Κρέστενα –Ανδρίτσαινα 14.946.709 και δ) Τμήμα  της οδού Αμαλιάδα –ΙΙΙ 6.849.955 €

2. Νέα Προγραμματική Περίοδο 2014-2020 ΕΣΠΑ/ΣΕΣ



Στα έργα που έχουν ενταχθεί στην νέα Προγραμματική Περίοδο 2014-2020 ΕΣΠΑ/ΣΕΣ τόσο στο Περιφερειακό Πρόγραμμα/ΠΕΠ της ΠΔΕ όσο και στα κεντρικά  προγράμματα επί συνολικής δημοσίας δαπάνης 1.529.478.000 € (Συμπεριλαμβανόμενου του κομμένου  τμήματος «Πάτρα – Πύργος» της  «Ολυμπίας Οδούς» προϋπολογισμού 4ο0.000.000 €), την Ηλεία  αφορούν έργα 433.099.000 ή 28,3 0%€, την Αιτωλοακαρνανία  έργα  2.261.399.000 €  ή 42,7 % και την Αχαΐα έργα   2.932.053.000 € ή το 56 %.

Αν αφαιρεθεί το ποσό του κομμένου  τμήματος «Πάτρα – Πύργος» της  «Ολυμπίας Οδούς» προϋπολογισμού 400.000.000 €, διότι μας το χρωστούν από παλιά ( είπαμε όλοι έχουν αυτοκινητόδρομο εκτός της Ηλείας)  το σύνολο της συνολικής δημοσίας δαπάνης διαμορφώνεται στα 1.129.478.000 €  και την Ηλεία  αφορούν έργα 33.099.000 € ή  2,9%, την Αιτωλοακαρνανία  έργα  266.488.000  € ή 23,7 % και την Αχαΐα έργα  828.076.000 € ή  το 73,3 %.

Τα έργα της  Ηλείας  που έχουν ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ/ΣΕΣ 2014-2020 είναι: α) Οδός  Λαστέικα-Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη-Κατάκολο 13.099.164 €,  β) Λοιπές δράσεις οδικής ασφάλειας στον άξονα Πύργος-Καλό Νερό- Τσακώνα 20.000.000 €  και γ) το χρωστούνε από παλιά και  κομμένου  τμήματος «Πάτρα – Πύργος» της  «Ολυμπίας Οδούς» προϋπολογισμού 400.000.000 € (κουτσουρεμένου  γιατί σταματά στα Χανάκια και έχεικοπέι πλήρως η παράκαμψη Πύργου, η νέα Γέφυρα Αλφειού και το τμήμα Πύργος Τσακώνα

3. «Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014-2025»



Στα έργα που αφορούν την Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και έχουν ενταχθεί στο  «Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014-2025» επί συνολικού προϋπολογισμού (για την ΠΔΕ) 801.300.000 €  στη Ηλεία κατανέμονται  10.000.000 € ή 1,3 % στην Αιτωλοακαρνανία 38.000.0000 € ή 4,7 % και στην Αχαΐα 751.800.000 ή το 93,8 %.

Τα έργα της  Ηλείας  που έχουν ενταχθεί στο ΣΠΕΜ 2014-2025 είναι: α) Αναβάθμιση υποδομών χερσαίας ζώνης λιμένα Κατάκολου 7.000.000 € και β) Αναβάθμιση υπηρεσιών λιμένα Κυλλήνης 3.000.000.

Ποιος ξέρει τη περίοδο 2025-2035 ίσως προγραμματιστεί κάποιο έργο μεταφορικής υποδομής  για την Ηλεία …

1 σχόλιο:

  1. ΟΛΟ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ,,,, ΚΙ, ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΙΣΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2035 ε ; ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΗΣΜΕΝΗ ΗΛΕΙΑ ΜΑΣ :

    ΑπάντησηΔιαγραφή