Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2019

«Μας πάνε τρένο» (του Ηλείους..) … και στο τρένο… και στον δρόμο …και στο αέρα…


«Μας πάνε τρένο» (του Ηλείους..) … και στο τρένο… και στον δρόμο …και στο αέρα…

Την έκφραση «Μας πάνε τρένο» άπαντες την γνωρίζουν και έχει διττή έννοια… 

όταν πηγαίνουν όλα απρόσκοπτα, όταν όλα πάνε ή θα πάνε τόσο καλά, σαν να κινείσαι πάνω σε ράγες.

και την άλλη που δηλώνει την συχνή σεξουαλική επαφή μεταξύ του πομπού και του δέκτη.

..και εγώ προσεγγίζω (και μας ..προσεγγίζουν οι ταγοί της εξουσίας ) το θέμα ( ης Ηλείας )με την δευτέρα  έννοια…

Η Ηλεία ως γνωστόν τελεί υπό τιμωρία χρόνια πολλά τώρα, εκτίει ποινή αέναης έλλειψης υποδομών…

Χωρίς Ολυμπία οδό, χωρίς σιδηρόδρομο, χωρίς Αεροδρόμιο, άνευ σύνδεσης με  Αρκαδία,
αλλά με…

 Δρόμους( πχ Πάτρα Πύργος ή Πύργος – Μεσσηνία) άθλιους και δολοφονικά επικίνδυνους για αυτούς που τους χρησιμοποιούν,

Σιδηροδρομικό Δίκτυο σε απόλυτη αχρηστία μετατραπέν σε ζούγκλα ή βοσκοτόπι για τα αιγοπρόβατα,

Αεροδρόμιο ( που υπεκλάπη και απεδήμησε σε Αχαΐα) που εμφανίζεται στα προεκλογικά προγράμματα των πάντων όλων, αλλά μετεκλογικά άνευ απογείωσης μένει καθηλωμένο στις υποσχέσεις..

Οι Ηλείοι επί έτη πολλά γίνονται δέκτες εξαγγελιών και «πραγμάτων και θαυμάτων» και για «μεγαλεία πράγματα» που αποδεικνύονται από ανόητες έως αστείες και έχουν την δυναμική της μπουρμπουλήθρας ( και πιο μικρή μπορώ να είπω …)

Οι αιτίες  της μη υλοποίησης των μαγικών τους σχεδίων οι εκάστοτε κυβερνήτες (Κυβέρνηση, Δήμαρχοι, Περιφέρεια και όλος αυτός ο θίασος της συμφοράς- για την Ηλεία, γιατί αυτοί καλά την έχουν την ζωή τους..) την αποδίδουν στους προηγούμενους και αυτοί ως επόμενοι «ΘΑ» τα κάνουν όλα όμορφα, ωραία και η ανάπτυξη θα τρέχει από τα μπατζάκια της Ηλείας…

.. και όλα αυτά μέχρι να καταστούν και αυτοί προηγούμενοι και παραμύθι συνεχίζεται….

..και μην  ξεχνάμε ότι οι πρωταγωνιστές πάντα ίδιοι είναι, απλώς αλλάζουν ρόλους  (καταγγέλλοντος και καταγγελλόμενου ) ή θέσεις ( από Δήμαρχος ή Περιφέρεια..  σε Βουλευτής ή τούμπαλιν)

… και  το φιλοθεάμων κοινό ( και ψηφοφόροι..) και αυτοί ίδιοι ( οι Ηλείοι) που από ενεργοί πολίτες ως έπρεπε να είναι,  έχουν  μετατραπεί σε χειροκροτητές, γαμοσταυρίδες και περαβρεχειτζίδες  

Οι νέες παραστάσεις του θιάσου έχουν εκτεθεί στο φιλοθεάμων κοινό της Ηλείας με το τίτλο « Οι καραγκιόζηδες στην δρόμο του ποτέ (Ολυμπίας οδού..),στα τρένα που φύγαν και όταν κοιτάς από  ψηλά (την Ηλεία) με υδροπλάνα..».

… οι πράξεις  αυτής της άθλιας παράστασης είναι…

Ολυμπία οδός

 Το έργο ακυρώθηκε το 2012 όταν απεντάχθηκε από τις συμβάσεις παραχώρησης (που ολοκληρώθηκαν όλοι αυτοκινητόδρομοι εκτός της Ηλείας..), δυναμιτίστηκε από την σαλαμοποίηση του σε οκτώ εργολαβίες με την  5ετή καθυστέρηση και ακυρώνεται για τα επόμενα 10 χρόνια από την ακύρωση των ακυρώσεων.

..και οι παντιέρες των Τάκηδων και Γιάννηδων κατέβηκαν και μετατράπηκαν σε επικοινωνιακό σόου..

..και οι θάνατοι και οι σακατεμένοι θυσία στο αιμοσταγές και αδιάφορο τέρας που λέγεται πολιτικό σύστημα θα συνεχίζουν..

Αεροδρόμιο
Η λειτουργία ως πολιτικό του Αεροδρομίου της Ανδραβίδας, μετατράπηκε

σε  “πεδίο προσγείωσης στην  Αγουλινίτσα  ( που καλό είναι να υπάρξει αλλά θα εξυπηρετεί την Αερολέσχη, τα Ρεντιστικά  και κάποιες προσγειώσεις/απογειώσεις  μικρών αεροσκάφων και ελικοπτέρων-αυτό θέλουμε για τον τουρισμό μας ?)

και στο νέο όραμά τους τα υδροπλάνα/υδατοδρόμια  ( τέσσερα παρακαλώ, Κατάκολο, Καϊάφας-για να καταστρέψει το οικοσύστημα..- ,Κυλλήνη, Φράγμα Πηνειού-πάρε κόσμε να’χεις !)

που ή μόνη χρησιμότητά τους   θα είναι :
 1. Να τα κονομήσει η εταιρεία που θα κάνει τις μελέτες( και κάποιοι άλλοι..), 2. Να γίνει ατραξιόν για τουρίστες, αλλά με 50-70 ευρώ η βόλτα δεν το βλέπω(γιατί τόσα χρήματα ξοδεύουν συνολικά στην Ηλεία οι τουρίστες της κρουαζιέρας) 3. Να υπάρχει ένα υδροπλάνο κάπου για την μόστρα 4. Να χρησιμοποιηθεί από κάνα καταλαχάρη υπερπλούσιο για κάποια βόλτα  του.

Τώρα οι απόλυτες ανοησίες να χρησιμοποιηθεί

ως συγκοινωνιακό μέσο ( αφού δεν θα έχουμε… Μπόινγκ και Αεροδρόμιο στην Ανδραβίδα να βολευτούμε με υδροπλάνα/υδατοδρόμια  δηλαδή ο Ηλείος θα πηγαίνει στην π.χ. στη Αθήνα ( στον Πειραιά δηλαδή ) με 500 – 700 €

ή για επείγουσες  αεροδιακομιδές ασθενών είναι η απόλυτη χαζομάρα…( ο ασθενής που επείγει η μεταφορά του, θα μεταφερθεί με ασθενοφόρο  πχ στο Κατάκολο, με βάρκα στο υδροπλάνο(!!!), μετά θα αεροδιακομισθεί στον λιμάνι του Πειραιά, μετά πάλι σε βάρκα, σε ασθενοφόρο  και μετά σε νοσοκομείο – δηλαδή ο ασθενής θα αποβιώσει από την ταλαιπωρία ..)..

Σιδηρόδρομος

Παύτηκε η λειτουργία  του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ηλεία από τον Ιανουάριο του 2011, από οκτώ (8) ζεύγη δρομολογίων μέχρι το 2009,  δεν έμεινε κανένα, έκλεισαν όλοι οι  των  Σιδηροδρομικοί  Σταθμοί ( Βάρδας, Ανδραβίδας, Κρεστένων,  Αμαλιάδας, Λεχαινών, Γαστούνης  και Ζαχάρως), οι Υποδομές του  ΟΣΕ στην Ηλεία (κτίρια, συρμοί, βαγόνια, σιδηροδρομικές γραμμές), όλα εγκαταλελειμμένα στην τύχη τους.

..και μετά αρχίζει το γαϊτανάκι της κοροϊδίας κα δουλέματος των Ηλείων, και

το 2013 ο Κώστας Σπηλιόπουλος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. εξαγγέλλει μελέτες   για την κανονικοποίηση της μετρικής γραμμής Πάτρα - Πύργος – Καλαμάτα και  την κατασκευή του έργου και την λειτουργία του μέχρι το 2020..  αυτό το επανέλαβε και στη ημερίδα του Επιμελητηρίου Ηλείας το 2014..

…σήμερα, τέλη του 2019 (παραμονές του 2020 που θα λειτουργούσε ο σιδηρόδρομος )  ο ίδιος ο Κώστας Σπηλιόπουλος τώρα Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΕ την 01/12/2019 στον Πύργο αναγγέλλει «σε λίγα χρόνια θα έχουμε δυο μεγάλα έργα έτοιμα -και την γραμμή Κατάκολο – Αρχαία Ολυμπία και την γραμμή Πάτρα –  Πύργος»…..το τρένο της μεγάλης φυγής ..των υποσχέσεων ..

Στο μεσοδιάστημα ( από το 2015 έως 2019) είχαμε  και άλλα σόου …

Το Φεβρουάριο του 2016 ο   διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θ. Βούρδας παρουσίασε, στον Πύργο, τη μελέτη για την αναβάθμιση και ηλεκτροκίνηση του δικτύου «Πάτρα – Πύργος (Ολυμπία και Κατάκολο) - Καλαμάτα» και εξήγγελλε τη σύντομη έναρξη των έργων…

Το Ιούνιο του 2017  σε  σύσκεψη του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών Αθανάσιου Βούρδα και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Γιώργου Δέδε παρουσία βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος των νομών Αχαίας και Ηλείας αναγγέλθηκε ότι  ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας (Πάτρα-Καλαμάτα θα ενταχθεί στο πρωτεύον δίκτυο και ότι  μπορεί να χρηματοδοτηθεί άμεσα.

Τον Φεβρουάριο του 2019 ο  υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε : «μέσα στο 2019 έχει προγραμματιστεί η δημοπράτηση δύο έργων συνολικού προϋπολογισμού 600 εκατομμυρίων ευρώ που συνδέουν τον άξονα Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα. Το ένα έργο είναι η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στα τμήματα Πάτρα - Πύργος - Αλφειός Ολυμπία και Πύργος - Κατάκολο, ενώ η δημοπράτηση θα γίνει εντός του δεύτερου τριμήνου του 2019. Το δεύτερο έργο αφορά την αναβάθμιση της γραμμής στα τμήματα Αλφειός - Καλό Νερό - Κυπαρισσία και Καλό Νερό Πύργος, ενώ η δημοπράτηση είναι για το δεύτερο εξάμηνο του 2019.»

Όσο δε για το σιδηροδρομικό έργο «Πάτρα - Πύργος - Αλφειός Ολυμπία και Πύργος – Κατάκολο» που θα ενταχθεί στην ΟΧΕ που τόσες πολλές φορές εξαγγέλθηκε  (ο πρωθυπουργός Α.Τσίπρας, αυτοί που παρίσταναν την Περιφερειακή αρχή Γεωργιόπουλος  και  Κατσιφάρας κλπ , Δήμαρχοι, βουλευτές κλπ) θα γίνει και αυτό ! Μην βιάζεστε ! ( το καλό πράγμα αργεί να γίνει…) 

Αυτά λοιπόν …!
Τι λέτε ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου