Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Ηλεία: Οι… τελικές ευθείες ενός έργου, η κοροϊδία, η ανικανότητα και υποτακτικότητα του ντόπιου πολιτικού δυναμικού ,οι δημοπρατήσεις, οι μελέτες (και οι μελετητές….) ,οι απαλλοτριώσεις (και το φούσκωμα τους….) και ο αυτοθαυμαζόμενος εκδότης

Ηλεία: Οι… τελικές ευθείες ενός  έργου,  η κοροϊδία, η ανικανότητα και υποτακτικότητα του ντόπιου πολιτικού δυναμικού ,οι δημοπρατήσεις, οι μελέτες (και οι μελετητές….) ,οι απαλλοτριώσεις (και το φούσκωμα τους….) και ο αυτοθαυμαζόμενος  εκδότης





Κατά καιρούς και όποτε το θυμούνται, το τοπικό και  …πλεκόμενο πολιτικό  και οικονομικό σύστημα εξουσίας  της Ηλείας, για το σημαντικό έργο  «Κατασκευή Οδού Λαστέικα – Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο» , που πρόκειται για την κατασκευή νέας χαράξεως της οδού που συνδέει τον δρόμο Πύργου– Κατάκολου απευθείας με την Εθνική οδό Πατρών –Πύργου –Αρχαίας Ολυμπίας,
 αναφωνούν,
«Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία», « Σε λίγο η δημοπράτηση», «Εντάχτηκε  στο ΕΣΠΑ 2007-13»,  «Θα ενταχτεί στο νέο ΕΣΠΑ-ΣΕΣ 2014-20», «Εντάσσεται στις ΟΧΕ (Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση)»  και «Διάπλατος ο δρόμος για τη δημοπράτηση της παράκαμψης Λαστέικα-Αγ. Ιωάννης-Κατάκολο» και άλλα τέτοια συναφή κοροϊδιλίκια απευθυνόμενοι στους ιθαγενείς της Ηλείας

 Εξαγγέλλουν, δηλώνουν, υπόσχονται, δημοπρατούν και δωσ' του νά 'χει και πάλι από την αρχή τα ίδια

!         Στις περιφερειακές  εκλογές του 2010 στο προεκλογικό πρόγραμμα του Συνδυασμού  «Δυτική Ελλάδα - Δικαίωμα στην Πρόοδο». του  Απ. Κατσιφάρα υπάρχει αναφορά επί λέξει: « Κατασκευή  δύο συνδετήριων οδών από τα λιμάνια Κυλλήνης και Κατακόλου.»
!         Στις περιφερειακές  εκλογές του 2014 στην  προεκλογική συνέντευξη  του ο Απ. Κατσιφάρας Περιφερειάρχης και επικεφαλής του Συνδυασμού  «Δυτική Ελλάδα - Δικαίωμα στην Πρόοδο» στις ι 14 Απριλίου 2014 δηλώνει: «…έχουν ολοκληρωθεί ή βρίσκονται σε διάφορες φάσεις ολοκλήρωσης και συγκεκριμένα: ……κατασκευή της οδού Λαστέϊκα-παράκαμψη Αγίου Ιωάννη-Κατάκωλο (προϋπ. 10,8 εκατ. ευρώ)
!         Στις 15/10/2014  κατά την αυτοψία στα έργα στο λιμάνι Κατάκολου του  ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας  Απ. Κατσιφάρας είπε: «Επιπλέον, με δικούς μας πόρους, προετοιμάσαμε και ωριμάσαμε τις μελέτες για την παράκαμψη στα Λαστέικα και έχουμε πρόβλεψη για την ένταξη του έργου στη νέα προγραμματική περίοδο. Προχωράμε και στο τέλος, εντός χρονοδιαγραμμάτων θα παραδώσουμε ένα ολοκληρωμένο έργο».
!         Στις 15/ 12 /2014  ο  Αντιπεριφερειάρχης  Ηλείας κ Γιώργος   Γεωργιόπουλος  ανέφερε  «Στην τελική ευθεία για την δημοπράτηση εισέρχεται το  έργο της κατασκευής της  Οδού Λαστέικα – Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο» και συνέχισε  λέγοντας  «  ουσιαστικά δρομολογείται σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα  η δημοπράτηση του έργου»
!         Στις 20/ 04/ 2016, το έργο ξαναμπαίνει στην …στην τελική ευθεία, φεύγει  από το ΠΕΠ ΠΔΕ (γιατί άραγε ;) και κατά δήλωση του Περιφερειάρχη  Δυτικής Ελλάδας Απόστολου  Κατσιφάρα «Στόχος μας είναι να γίνει απευθείας η σύνδεση του λιμένα Κατακόλου με την Εθνική Οδό Πατρών – Πύργου και τον βορειοδυτικό άξονα, Ελευσίνα –Πάτρα –Πύργος. Ήδη με δικούς μας πόρους(σ.σ: δηλαδή 200.000€, τουτέστιν ξόδεψε ...πολλά ), προετοιμάσαμε και ωριμάσαμε τις μελέτες για την παράκαμψη στα Λαστέικα και έχει γίνει πρόβλεψη ώστε να ενταχθεί στις ΟΧΕ (Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση) στη νέα προγραμματική περίοδο Ε.Π. Δυτικής Ελλάδας 2014 – 2020»
!         Στις  31/05/2016 η τοπική εφημερίδα «ΠΑΤΡΙΣ» πανηγυρίζει «Διάπλατος ο δρόμος για τη δημοπράτηση της παράκαμψης Λαστέικα-Αγ. Ιωάννης-Κατάκολο!

Προτού περάσουμε στην κριτική μας ας δούμε ένα μικρό ιστορικό του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΟΥ ΛΑΣΤΕΪΚΑ –ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ - ΚΑΤΑΚΩΛΟ» (ΟΠΣ 374092)

ð  Το 2000 (επί νομάρχη  Δημητρουλόπουλου)ανατίθεται η σύνταξη και το  2003 παραδίδεται  η μελέτη  του έργου με προϋπολογισμό 16.000.000€ , μελέτη  με  αυξημένο προϋπολογισμό διότι προβλέπεται κατασκευή γέφυρας μήκους 550 μέτρων, μεγάλου κόστους. Η αμοιβή των μελετητών ήταν με βάση τον προϋπολογισμό (περίπου 10-12%)και άρα όσο μεγαλύτερος προϋπολογισμός, τόσο καλύτερα για τον μελετητή…, αλλά και για τους γύρω του..
ð  Την 01/02/2012   έχουμε την τροποποίηση  της 312/2011 απόφασης που αφορά το διαγωνισμό της μελέτης με τίτλο: «ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:«ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΟΥ ΛΑΣΤΕΪΚΑ –ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ –ΚΑΤΑΚΩΛΟ», η οποία αναφέρει: «Μετά την επικαιροποίηση   του προϋπολογισμού με τιμές του 2011 και με τον αυξημένο ΦΠΑ από 19% στο 23% ο προϋπολογισμός του έργου ανήλθε στο ποσό των 24.397.628 € (χωρίς τη δαπάνη της απαλλοτρίωσης η οποία προεκτιμείται στο ποσό των 500.000 €) προτείνεται η κατάργηση της γέφυρας των 485μ , έτσι ώστε ο νέος προϋπολογισμός του έργου θα ανέλθει στο ποσό των 10.000.000 € και με τη δαπάνη των απαλλοτριώσεων θα ανέλθει στο ποσό των 10.500.000 €.»

ð  Στις 24-02-2012 με τη 770/24-02-2012 απόφαση Περιφέρειας Δυτικής  Ελλάδας, το έργο εντάχθηκε για χρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΔΕΠΙΝ/ΕΣΠΑ 2007-2013». Ο συνολικός προϋπολογισμός ένταξης της Πράξης ανέρχεται σε 10.898.640,00 € με ΦΠΑ και κατανέμεται σε τέσσαρα (4) Υποέργα: 1.Εργολαβία κατασκευής του έργου10.000.000,00 € που αφορά τη σύνδεση της Εθνικής οδού από διασταύρωση Βουνάργου μέχρι την έξοδο Αγίου Ιωάννη μήκους 3300μ περίπου.  2. Συμπληρωματική μελέτη: 328.640,00 € με ΦΠΑ . 3. Απαλλοτριώσεις 500.000 € με ΦΠΑ.  4. Αρχαιολογική Υπηρεσία 20.000,00 € με ΦΠΑ
ð  Στις 17/7/2014 :  Έγκριση οριστικής µελέτης οδοποιίας, οριστικής υδραυλικής µελέτης και µελέτης κτηµατολογίου και πράξεως αναλογισµού, της µελέτης µε τίτλο: «ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Ο∆ΟΥ ΛΑΣΤΕΊΚΑ– ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ- ΚΑΤΑΚΩΛΟ»
ð  Στις 11/02/2015  το Περιφερειακό  Συμβούλιο κηρύσσει αναγκαστική την απαλλοτρίωση  ακινήτων για την κατασκευή του έργου, 120 στρεμμάτων περίπου και από τις δύο πλευρές του δρόμου, από τον κόμβο του Βουνάργου μέχρι το ύψος του Μοναστηριού, με προεκτιμώμενη δαπάνη του ύψους των 500.000 ευρώ.

ð  Στις  20/04/2016 με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου αυξάνεται  η  δαπάνη απαλλοτρίωσης, από 500.000 ευρώ στο ποσό των 795.000,00 ευρώ Στην έκταση που απαλλοτριώνεται  ιδιοκτήτες  και αποζημιούμενοι είναι μεταξύ άλλων είναι :
-        οι Αδελφοί Βαρουξή, Λεωνίδας και Κώστας , ιδιοκτήτες της τοπικής εφημερίδας «ΠΑΤΡΙΣ» και της  ΟΡΤ TV  κλπ και που πανηγύριζε (γιατί άραγε ;)– η εφημερίδα  «ΠΑΤΡΙΣ»  με πρωτοσέλιδο τίτλο  «Διάπλατος ο δρόμος για τη δημοπράτηση της παράκαμψης Λαστέικα-Αγ. Ιωάννης-Κατάκολο!»  και στο  ρεπορτάζ της αναφέρει «Ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για τη δημοπράτηση της κατασκευής της παράκαμψης Λαστέικα-Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη-Κατάκολο, καθώς η απόφαση που έλαβε το Περιφερειακό Συμβούλιο στις 9 Μαΐου για την κήρυξη της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης ακινήτων για λόγους δημόσιας ωφέλειας, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 92/ΑΑΠ/26-5-2016).»
-        και ο Γαβρίλης Λιατσής  Δήμαρχος Πύργου, που έχει διορίσει τον Λεωνίδα Βαρουξή, πρόεδρο  του Λιμενικού Ταμείου Κατάκολου, που έχει  με την σειρά του υπάλληλο –Διευθυντή και αρχισυντάκτη- τον επικεφαλή Δημοτικής Παράταξης που …. αντιπολιτεύεται τον Δήμαρχο Γαβρίλη Λιατσή. 

Συμπεράσματα :

Πολλά από τα συμπεράσματα  πιστεύω πως ο κάθε αναγνώστης αυτού του άρθρου τα  εξάγει, χωρίς κόπο και εύκολα, μετά την παράθεση των προαναφερθέντων στοιχείων.
Οι συμπεράσεις μου προσεγγίζουν μέχρι το σημείο  της αποφυγής των δικαστικών εμπλοκών – που αν υπάρξουν θα ακουστούν και θα ειπωθούν πολλά-…

1.
Από την παράθεση των στοιχείων, ημερομηνιών και αποφάσεων  αποκαλύπτεται μια  συνεχής  κοροϊδία και εμπαιγμός των Ηλείων (μέσα στους πάρα πολλούς που κατ' εξακολούθηση γίνονται- Ολυμπία Οδός, Αεροδρόμιο, Σιδηρόδρομος, σύνδεση με Αρκαδία, Πανεπιστήμιο κλπ).
 Το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Ο∆ΟΥ ΛΑΣΤΕΊΚΑ– ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ- ΚΑΤΑΚΩΛΟ», βρίσκεται υπό μελέτη, ένταξη για χρηματοδότηση και επικείμενη δημοπράτηση, 16 χρόνια και αυτή η κοροϊδία να έχει πάρει  απογειωτικό  χαρακτήρα επί θητείας του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας  Απ. Κατσιφάρα.
Υποσχέσεις επί υποσχέσεων, παχιά λόγια, κενού περιεχομένου, περί  της τεράστιας σημασίας του άξονα «Κατάκολο – Πύργος – Αρχαία Ολυμπία» και περί οράματος  και όπως ο κ. Κατσιφάρας αναφέρει «Εμείς αφουγκραστήκαμε την ανάγκη της περιοχής και τη σπουδαιότητα υλοποίησης αυτού του έργου και έτσι το εντάξαμε ως έργο – σημαία και πλέον το εκτελούμε./ 15/10/2014»
Και αυτά την ώρα που κανένα μεγάλο  έργο που να έχει μελετήσει στην εξαετή θητεία του, δεν εκτελείται  όχι μόνο στο άξονα «Κατάκολο – Πύργος – Αρχαία Ολυμπία», αλλά ούτε σε ολόκληρη την Ηλεία.
Τα έργα του λιμένος Κατάκολου που ολοκληρώθηκαν (όπως και αυτά του χερσαίου χώρου που προγραμματίζονται), έχουν μελετηθεί και ωριμάσει από άλλους και τώρα αυτός ως λαθρεπιβάτης, κοκορεύεται και μαζί με αυτόν και αυτός που παριστάνει  τον Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας κ. Γ. Γεωργιόπουλο  και ο διορισμένος  Πρόεδρος  του Λιμενικού Ταμείου Κατάκολου κ. Λεωνίδας Βαρουξής ,  ο … μέγας, ο …. τιτανοτεράστιος,  το…. αστροπελέκι .
Κανένα έργο στην Ηλεία, αλλά στην Αχαΐα,
×          ο προαστιακός επεκτείνεται μέχρι   Σαγέικα , 
×          το Αεροδρόμιο του Αράξου(αυτό που λειτούργησε  όταν ο Κουτσόγιωργας  έκλεισε  της Ανδραβίδας) αναβαθμίζεται, 
×          η σύνδεση της Αχαΐας με την Αρκαδία (ΙΙΙ ) βελτιώνεται αποφασιστικά, στο σχέδιο τους «όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Πάτρα/Αχαΐα», που είναι και ο κύριος λόγος που το έργο Αρχ. Ολυμπία- Βυτίνα-Τρίπολη,  δεν κινείται καθόλου από την πλευρά της Περιφέρειας Δυτικής  Ελλάδας  και τον κ. Κατσιφάρα, ενώ από την πλευρά της Περιφέρειας προχωρά με ικανοποιητικό ρυθμό,
×          τα λιμάνια της Αχαΐας ( Πάτρας και Αιγίου ) με οργασμό έργων και παρεμβάσεων,
×          με την Ολυμπία οδό να φτάνει στην Πάτρα , ενώ το Πάτρα –Πύργος (χωρίς το Πύργος –Καλαμάτα) -και όχι μέχρι τον Πύργο,αλλά μέχρι τα Χανάκια, στο ύψος του Εργοστασίου της Ένωσης-με καθυστέρηση δύο χρόνων άρχισαν οι δημοπρατήσεις, αλλά με ορίζοντα έναρξης κατασκευής   το νωρίτερο το 2017 (απαιτούνται μελέτες βιωσιμότητας , έγκριση από ΕΕ, ένταξη στο ΕΣΠΑ …)
×          και τόσα άλλα..
Έτσι  λοιπόν και το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Ο∆ΟΥ ΛΑΣΤΕΊΚΑ– ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ- ΚΑΤΑΚΩΛΟ», που  κάποτε θα γίνει (περίπου το 2020), αποτελεί,
·         ακόμα ένα κεφάλαιο στον εμπαιγμό της Ηλείας από τον εχθρό της, τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας  Απ. Κατσιφάρα και
·         ένα τυπικό δείγμα της ανικανότητας  του πολιτικού δυναμικού (Περιφερειακών, Δημοτικών, Βουλευτών κλπ)

2.
 Μετά την ένταξη  του έργου στο ΕΣΠΑ 2007-13»και  το «Θα ενταχτεί στο νέο ΕΣΠΑ-ΣΕΣ 2014-20», τελικά  «Εντάσσεται στις ΟΧΕ (Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση)» 
Ουσιαστικά φεύγει   από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) 2014-2020 της ΠΔΕ  και εντάσσεται  στο νέο εργαλείο του ΕΣΠΑ, στις  «ΟΧΕ εκτός αστικών περιοχών» ( στις ΟΧΕ για Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη -ΒΑΑ- η Ηλεία εξαιρέθηκε σε αντίθεση  με Αχαΐα/ Πάτρα και Αιτωλοακαρνανία/Αγρίνιο.)
Είναι γνωστό πως οι  ΟΧΕ περιλαμβάνουν  πόρους από διαφορετικά τομεακά προγράμματα του ΕΣΠΑ και σωστά εντάχθηκε, αλλά προκύπτουν ορισμένα ερωτήματα :
-         αυτό μήπως επιφέρει μια νέα καθυστέρηση στην δημοπράτηση και κατασκευή του έργου ;
-         στην θέση του ονοματισμένου έργου στο  ΠΕΠ 2014-2020 της ΠΔΕ , θα ενταχθεί κάποιο  άλλο έργο της Ηλείας  ή θα το ποσό 11 εκ ευρώ θα έχουν την τύχη των 20 εκ ευρώ  του ΠΕΠ 2007-13  και που αφορούσαν την κατασκευή του κτιρίου υποδοχής  επιβατών στο αεροδρόμιο της Ανδραβίδας  και που αυτά οδηγήθηκαν κατά Αχαΐα μεριά; Αλήθεια για αυτό το θέμα γιατί δεν μιλά κανείς Ηλείος πολιτικός ή αυτοδιοικητικός ;
3.
Για το θέμα των απαλλοτριώσεων.
Επειδή το θέμα είναι σοβαρό και χωρίς να έχουμε τη άποψη πως  δεν πρέπει να αποζημιωθούν οι ιδιοκτήτες(όποιοι και να είναι αυτοί),  όμως επειδή:
-        Αυτό το θέμα, αφορά τον  (όπως αναφέρουμε πιο πάνω ), ως αποζημιούμενους  μεταξύ άλλων και τους Αδελφούς  Βαρουξή, ιδιοκτήτες της τοπικής εφημερίδας «ΠΑΤΡΙΣ» και της  ΟΡΤ TV  και έναν εξ αυτών και Πρόεδρο του Λ.Τ.  Κατάκολου  και τον Γαβρίλη  Λιατσής  Δήμαρχο  Πύργου.
-        Έχουμε αύξηση της  δαπάνη απαλλοτρίωσης, από 500.000 ευρώ στο ποσό των 795.000,00 ευρώ.
-        Τα δημόσια πρόσωπα  πρέπει να είναι αλλά και να φαίνονται τίμια.
Επειδή όλα αυτά δεν πρέπει να υπάρξει δημόσια ενημέρωση για τα ποσά που δίνονται ως αποζημίωση στον καθένα ξεχωριστά και τους λόγους αύξησης της  δαπάνη απαλλοτρίωσης από το ποσό των  500.000 ευρώ, στο ποσό των 795.000,00 ευρώ;
4.
Η στάση των περισσότερων τοπικών  Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις ) σε αυτό το θέμα είναι χαρακτηριστική της γενικότερης στάσης τους στα μεγάλα προβλήματα της Ηλείας.
Μια στάση που κινείται από το χειροκρότημα έως την επιφανειακή  κριτική και αυτό γιατί δεν υπηρετούν την ενημέρωση και κριτική στάση για την αναπτυξιακή υστέρηση της Ηλείας, αλλά υπηρετούν πάνω από όλα  τα στενά συμφέροντα τους, εαυτών και των επιχειρήσεων τους.
Ο Ηλεία έχει γίνε μια απέραντη χωματερή και δεν βλέπουν τίποτα  αλλά και κανέναν ένοχο,  η οικονομική και κοινωνική οπισθοδρόμηση της Ηλείας κραυγάζει και αυτοί δεν βλέπουν τις αιτίες και κινούνται στο ανώδυνο μοτίβο « τι κακό μας βρήκε», οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο αλλά αυτοί κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν. Αλλά είπαμε..τα καλά και συμφέροντα…
Εξαιρώ τους Δημοσιογράφους(που είναι χαμηλά αμειβόμενοι, που τους χρωστούν πολλές  δεδουλευμένες αμοιβές  και ζουν με τον φόβο της απόλυσης ),  που στην τρανταχτή πλειοψηφία τους, ξέρουν και μπορούν να που αλήθειες αλλά η πολιτική  της ιδιοκτησία των ΜΜΕ, αλλά θέλει  και άλλα επιτρέπει…
5.
Κλείνω (αλλά δεν τελειώνω …) με το τον αυτοθαυμαζόμενο  και αυτοπροβαλλόμενο εκδότη και Πρόεδρο του Λ.Τ.  Κατάκολου .


Το πρωτοσέλιδο, στην εφημερίδα  του, την «ΠΑΤΡΙΣ» με την φωτογραφία του σε πρώτο πλάνο    και με τίτλο «Διάπλατος ο δρόμος για τη δημοπράτηση της παράκαμψης Λαστέικα-Αγ. Ιωάννης-Κατάκολο!» έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
·         Η φωτογραφία είναι ψεύτικη, γιατί δεν αφορά και δεν έχει καμία σχέση με το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Ο∆ΟΥ ΛΑΣΤΕΊΚΑ– ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ- ΚΑΤΑΚΩΛΟ», αλλά είναι από τη επίσκεψη του  Περιφερειάρχη  Δυτικής Ελλάδας Απόστολου  Κατσιφάρα την  Τετάρτη, 15 Οκτώβριος 2014 για επιθεώρηση  των έργων του Λιμένος Κατακόλου και τα σχέδια που κοιτούν είναι αυτά του λιμανιού και όχι της παράκαμψης του  Αγιάννη.
·         Απουσιάζει η σεμνότητα, όταν   πανηγυρίζεις  για την «κήρυξη της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης ακινήτων για λόγους δημόσιας ωφέλειας, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 92/ΑΑΠ/26-5-2016)» και είσαι ένας από του ωφελούμενους, από τις αποζημιώσεις
·         Έχει τα στοιχεία του αυτοθαυμασμού, και της ψευδούς επίδειξης του,  ως οραματιστή, αναρτώντας  την φωτογραφία του με τον κ. Κατσιφάρα σε ένα έργο που δεν έχει καμία σχέση και συμμετοχή εκτός αυτής,  του αποζημιούμενου ιδιόκτητη ακινήτου.

 Η κατάσταση στην χώρα μας αποπνικτική   και πνίγει κάθε προοπτικά ανάπτυξης λόγω μνημονίων, αλλά στην Ηλεία υπάρχει  κάτι ακόμη πιο..βαθύ…

Οι  όποιες δυνατότητες ανάπτυξης  του νομού μας υπάρχουν με τα διάφορα προγράμματα (ΕΣΠΑ κλπ),
 καταπνίγονται από την συνδυαζόμενες αντιηλειακές  δυνάμεις που τις συγκροτούν,
 η ανικανότητα και υποτακτικότητα του ντόπιου πολιτικού δυναμικού και
η  εχθρική και κοροϊδευτική ταυτόχρονα  αντιμετώπιση της Ηλείας από το λόμπυ της Αχαΐας με προεξάρχοντα τον  Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας  Απ. Κατσιφάρα και με εξαπτέρυγα όλους ανεξαιρέτως τους Περιφερειακούς σύμβουλους όλων των προτάξεων και τους Αντιπεριφερειάρχες.

Οι  «πάνω» της Περιφέρειας  δεν θέλουν και κοροϊδεύουν,
οι κάτω (Περιφερειακοί Σύμβουλοι &Αντιπεριφερειάρχες) δεν μπορούν, είναι ολίγοι,
εμείς  οι πιο κάτω(οι πολίτες της Ηλείας ,ο λαός), θα συνεχίσουμε  να τους καμαρώνουμε, να τους ανεχόμαστε, να τους ξαναψηφίζουμε;
Δεν θα κάνουμε κάτι;
Γιατί αν δεν κάνουνε,
 καλά μας κάνουν,
αφού βρίσκουν και τα κάνουν…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου