Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

Οι ψευδολόγοι, κοροϊδευτές και αναίσχυντοι της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Οι ψευδολόγοι, κοροϊδευτές  και  αναίσχυντοι της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας




Ο περιφερόμενος θίασος με έδρα την Πάτρα που λέγεται ηγετική ομάδα  της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας(ΠΔΕ)  έδωσε μια κόμη παράσταση φαρσοκωμωδίας  στην Ηλεία με το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΟΥ ΛΑΣΤΕΪΚΑ -ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ –ΚΑΤΑΚΩΛΟ», με πρωταγωνιστή τον Περιφερειάρχη Απ. Κατσιφάρα και θλιβερούς κομπάρσους  τους Ηλείους αντιπεριφερειάρχες  και συμβούλους και με μαϊντανό τοπικό εκδότη.

Ανηγγέλθη μετά βαΐων και κλάδων , όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου της ΠΔΕ, «η ένταξη στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» το έργο ‘’Κατασκευής Οδού Λαστέικα – παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο’’ μετά την υπογραφή του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα σήμερα το μεσημέρι(σ.σ. 01/08/2016) στο Διοικητήριο της Π.Ε. Ηλείας.»

Είναι ψέμα, κοροϊδία και την εκφέρουν χωρίς αισχύνη, πιστεύοντας ότι απευθύνονται σε λωτοφάγους και  ανοήμονες πολίτες (της Ηλείας).

Οι δύο αποφάσεις ένταξης του έργου του 2012 και του 2016 
Και αυτό γιατί το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΟΥ ΛΑΣΤΕΪΚΑ -ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ –ΚΑΤΑΚΩΛΟ» :
-        Εντάχτηκε στο προηγούμενο ΕΣΠΑ 2007-2013 στις   24/02/2012 /Α.Π. : 770,
-        Απεντάχτηκε/ανακλήθηκε  στις 07/07/2016/ Α.Π. : 2784 .
-        Εντάχτηκε πάλι στο νέο ΕΣΠΑ2014-2020  στις  21/07/2016 Α.Π.: 3066

Και όλα αυτά με υπογραφές του Απ. Κατσιφάρα, που ψευδώς(; ή δεν το γνωρίζει που είναι χειρότερο) αναφέρει ότι «Έπειτα από προσπάθειες αρκετών ετών, ένα σημαντικό έργο υποδομής για την Ηλεία εντάχθηκε στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020», όταν ο ίδιος το είχε εντάξει στο προηγούμενο ΕΣΠΑ.

Πρόκειται για ένα έργο που μπαινοβγαίνει  στα ΕΣΠΑ τα πέντε (5) τελευταία χρόνια.
Πρόκειται για ένα έργο που  βρίσκεται υπό μελέτη, ένταξη για χρηματοδότηση και επικείμενη δημοπράτηση, 16 χρόνια(από το 2000)και αυτή η κοροϊδία να έχει πάρει  απογειωτικό  χαρακτήρα επί θητείας του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας  Απ. Κατσιφάρα.
Πρόκειται για ένα έργο που έχει χαρακτηριστεί, μεγαλόπνοο, έργο πιλότος, έργο-σύμβολο για την ανάπτυξη της Ηλείας, εμβληματικό, μείζονος σημασίας και άλλα τέτοια φληναφήματα και πομφόλυγες.

Η ηγεσία της ΠΔΕ με προεξάρχοντα τον Περιφερειάρχη  και τις ορντίναντσες του στην Ηλεία κοροϊδεύουν επίσης κατάμουτρα τους Ηλείους γιατί:
-       
Ενώ αναφέρει ότι   «συνδέει τον δρόμο Πύργου- Κατακόλου απευθείας με την Εθνική οδό Πατρών –Πύργου –Αρχαίας Ολυμπίας και τον βορειοδυτικό άξονα Πάτρα –Πύργος –Τσακώνα, ψεύδεται, διότι:
×          Το τμήμα  «Πάτρα - Πύργος» της « Ολυμπίας Οδού» (που εάν και πότε –ή ποτέ -φτιαχτεί )έχει κατασκευαστικό τέλος στα Χανάκια (στην ευθεία του εργοστασίου της Ένωσης και σε 5οο μέτρα βάθος) και είναι σε απόσταση 3 χιλιομέτρων καθώς δεν την συνδέει τίποτα παρά  μόνο η υπάρχουσα άθλια εθνική οδός  και δεν έχει προβλεφτεί έργο σύνδεσης.
×          Δεν  υπάρχει βορειοδυτικός άξονας  «Πάτρα –Πύργος –Τσακώνα»  γιατί το τμήμα  «Πύργος –  Τσακώνα»  κόπηκε με συμφωνία και δική του (του κ.Κατσιφάρα)από τις συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων οδικών αξόνων και ειδικά του άξονα «Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα», αυτός που έλεγε πως δεν θα δεχτεί καμία περικοπή του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου του έργου, όπως ήταν και η απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλιού, την οποία και καταπάτησε .
×          Αναιτιολόγητα κόπηκε το Πύργος –  Τσακώνα, τουλάχιστον  όσον αφορά το τμήμα Πύργος-Παράκαμψη Πύργου- Αλφειός – Κλειδί Καϊάφα και το τμήμα Νεδα- Τσακώνα που δεν είχαν περιβαλλοντικά προβλήματα. Μάλιστα την ώρα που χρηματοδοτεί   με  26.094.341 ευρώ την  «Ολοκλήρωση Κατασκευής Μικρής Περιμετρικής Οδού Πατρών»(εκτός της υπάρχουσας μεγάλης) και παραμένουν εγκαταλειμμένα κουφάρια τα πέδιλα της νέας γέφυρας Αλφειού, δίπλα στην υπάρχουσα και επικίνδυνη…  

-        Ενώ αναφέρει ότι   «δημιουργείται ένας νέος οδικός άξονας «Κατάκολο -παράκαμψη Αγίου Ιωάννη -διασταύρωση Βουνάργου -Αρχαία Ολυμπία» μήκους 34 χιλιομέτρων, που θα εξασφαλίσει ασφαλή και ταχεία σύνδεση του λιμένα Κατακόλου με την Αρχαία Ολυμπία.»,  ψευδολογεί όταν ομιλεί περί «άξονα»  προς Αρχ. Ολυμπία, που ούτε άξονας είναι, ούτε ασφαλής και δεν έχει προβλεφτεί  ούτε νέος δρόμος, ούτε συντήρηση του υπάρχοντος.
-        Ενώ αναφέρει ότι   «διεκδικούμε αυτά που δικαιούμαστε, αυτά που θα δώσουν νόημα προοπτική και αλλαγή του παραγωγικού μοντέλου στην περιοχή μας, που δεν είναι άλλο από τα σύγχρονα οδικά, σιδηροδρομικά και ενεργειακά δίκτυα», στην Ηλεία δεν προβλέπεται επέκταση του δικτύου φυσικού αερίου, δεν υπάρχει σιδηροδρομική επικοινωνία και το αεροδρόμιο υφαρπάχθη με το κλείσιμο του αεροδρομίου της Ανδραβίδας και την λειτουργία του αεροδρομίου του Άραξου .
-        Ενώ αναφέρει ότι   «πιθανότατα εντός Σεπτεμβρίου αναμένεται να δημοπρατηθεί» αυτό είναι αδύνατο να γίνει γιατί δεν έχουν τελεσθεί οι απαλλοτριώσεις και εγγεγραμμένες πιστώσεις είναι 1.000.000 € για απαλλοτριώσεις και 40.000 €  για έργα (απόφαση Υφ. ΥΠΟΙΚ Αλ. Χαρίτσης. 01/08/2016 Αρ.Πρ. : 81412)

Οι αναίσχυντοι μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα και συνεχώς  και με συμφωνία των τοπικών εντύπων/εφημερίδων, τηλεοπτικού σταθμού που διθυραμβικά αναπαραγάγουν ως κοινά παπαγαλάκια , ψεύδη και κοροϊδίες.
Ο πιο ακραίος παραμύθοκοροϊδευτής ο εκδότης της αρχαιοτέρας που ευρέθη  και αυτός στην παράσταση ως  αυτοπροβαλλόμενος   μαϊντανός και  κομπάρσος αλλά με στόχους και σχέδιο… (θα τα πούμε προσεχώς για το λιμάνι, το Olympic Port Market και τα έργα..)

Έχω ξαναγράψει ότι κατά καιρούς η ΠΔΕ και  το τοπικό και  …πλεκόμενο πολιτικό  και οικονομικό σύστημα εξουσίας  της Ηλείας, θυμούνται κατά καιρούς το σημαντικό έργο  «Κατασκευή Οδού Λαστέικα – Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο» , που πρόκειται για την κατασκευή νέας χαράξεως της οδού που συνδέει τον δρόμο Πύργου– Κατάκολου απευθείας με την Εθνική οδό Πατρών –Πύργου –Αρχαίας Ολυμπίας,

 αναφωνούν,

«Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία», « Σε λίγο η δημοπράτηση», «Εντάχτηκε  στο ΕΣΠΑ 2007-13»,  «Θα ενταχτεί στο νέο ΕΣΠΑ-ΣΕΣ 2014-20», «Εντάσσεται στις ΟΧΕ (Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση)»  και «Διάπλατος ο δρόμος για τη δημοπράτηση της παράκαμψης Λαστέικα-Αγ. Ιωάννης-Κατάκολο» , «Εντάχτηκε  στο ΕΣΠΑ 2014-20»,  και άλλα τέτοια συναφή κοροϊδιλίκια απευθυνόμενοι στους ιθαγενείς της Ηλείας

 Εξαγγέλλουν, δηλώνουν, υπόσχονται, δημοπρατούν και δωσ' του νά 'χει και πάλι από την αρχή τα ίδια

*       Το 2000 (επί νομάρχη  Δημητρουλόπουλου)ανατίθεται η σύνταξη και το  2003 παραδίδεται  η μελέτη  του έργου με προϋπολογισμό 16.000.000€ , μελέτη  με  αυξημένο προϋπολογισμό διότι προβλέπεται κατασκευή γέφυρας μήκους 550 μέτρων, μεγάλου κόστους. Η αμοιβή των μελετητών ήταν με βάση τον προϋπολογισμό (περίπου 10-12%)και άρα όσο μεγαλύτερος προϋπολογισμός, τόσο καλύτερα για τον μελετητή…, αλλά και για τους γύρω του..
*       
*      Στις περιφερειακές  εκλογές του 2010 στο προεκλογικό πρόγραμμα του Συνδυασμού  «Δυτική Ελλάδα - Δικαίωμα στην Πρόοδο». του  Απ. Κατσιφάρα υπάρχει αναφορά επί λέξει: « Κατασκευή  δύο συνδετήριων οδών από τα λιμάνια Κυλλήνης και Κατακόλου.»
*      Την 01/02/2012   έχουμε την τροποποίηση  της 312/2011 απόφασης που αφορά το διαγωνισμό της μελέτης με τίτλο: «ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:«ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΔΟΥ ΛΑΣΤΕΪΚΑ –ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ –ΚΑΤΑΚΩΛΟ», η οποία αναφέρει: «Μετά την επικαιροποίηση   του προϋπολογισμού με τιμές του 2011 και με τον αυξημένο ΦΠΑ από 19% στο 23% ο προϋπολογισμός του έργου ανήλθε στο ποσό των 24.397.628 € (χωρίς τη δαπάνη της απαλλοτρίωσης η οποία προεκτιμείται στο ποσό των 500.000 €) προτείνεται η κατάργηση της γέφυρας των 485μ , έτσι ώστε ο νέος προϋπολογισμός του έργου θα ανέλθει στο ποσό των 10.000.000 € και με τη δαπάνη των απαλλοτριώσεων θα ανέλθει στο ποσό των 10.500.000 €.»
*       
*      Στις περιφερειακές  εκλογές του 2014 στην  προεκλογική συνέντευξη  του ο Απ. Κατσιφάρας Περιφερειάρχης και επικεφαλής του Συνδυασμού  «Δυτική Ελλάδα - Δικαίωμα στην Πρόοδο» στις ι 14 Απριλίου 2014 δηλώνει: «…έχουν ολοκληρωθεί ή βρίσκονται σε διάφορες φάσεις ολοκλήρωσης και συγκεκριμένα: ……κατασκευή της οδού Λαστέϊκα-παράκαμψη Αγίου Ιωάννη-Κατάκωλο (προϋπ. 10,8 εκατ. ευρώ).
*      Στις 24-02-2012 με τη 770/24-02-2012 απόφαση Περιφέρειας Δυτικής  Ελλάδας, το έργο εντάχθηκε για χρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΔΕΠΙΝ/ΕΣΠΑ 2007-2013». Ο συνολικός προϋπολογισμός ένταξης της Πράξης ανέρχεται σε 10.898.640,00 € με ΦΠΑ και κατανέμεται σε τέσσαρα (4) Υποέργα: 1.Εργολαβία κατασκευής του έργου10.000.000,00 € που αφορά τη σύνδεση της Εθνικής οδού από διασταύρωση Βουνάργου μέχρι την έξοδο Αγίου Ιωάννη μήκους 3300μ περίπου.  2. Συμπληρωματική μελέτη: 328.640,00 € με ΦΠΑ . 3. Απαλλοτριώσεις 500.000 € με ΦΠΑ.  4. Αρχαιολογική Υπηρεσία 20.000,00 € με ΦΠΑ
*      Στις 17/7/2014 :  Έγκριση οριστικής µελέτης οδοποιίας, οριστικής υδραυλικής µελέτης και µελέτης κτηµατολογίου και πράξεως αναλογισµού, της µελέτης µε τίτλο: «ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Ο∆ΟΥ ΛΑΣΤΕΊΚΑ– ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ- ΚΑΤΑΚΩΛΟ»
*      .Στις 15/10/201ο κ. Κατσιφάρας αναφέρει «Εμείς αφουγκραστήκαμε την ανάγκη της περιοχής και τη σπουδαιότητα υλοποίησης αυτού του έργου και έτσι το εντάξαμε ως έργο – σημαία και πλέον το εκτελούμε./ 15/10/2014»
*      Στις 15/ 12 /2014  ο  Αντιπεριφερειάρχης  Ηλείας κ Γιώργος   Γεωργιόπουλος  ανέφερε  «Στην τελική ευθεία για την δημοπράτηση εισέρχεται το  έργο της κατασκευής της  Οδού Λαστέικα – Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο» και συνέχισε  λέγοντας  «  ουσιαστικά δρομολογείται σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα  η δημοπράτηση του έργου»
*      Στις 11/02/2015  το Περιφερειακό  Συμβούλιο κηρύσσει αναγκαστική την απαλλοτρίωση  ακινήτων για την κατασκευή του έργου, 120 στρεμμάτων περίπου και από τις δύο πλευρές του δρόμου, από τον κόμβο του Βουνάργου μέχρι το ύψος του Μοναστηριού, με προεκτιμώμενη δαπάνη του ύψους των 500.000 ευρώ.
*      Στις 20/ 04/ 2016, το έργο ξαναμπαίνει στην …στην τελική ευθεία, φεύγει  από το ΠΕΠ ΠΔΕ (γιατί άραγε ;) και κατά δήλωση του Περιφερειάρχη  Δυτικής Ελλάδας Απόστολου  Κατσιφάρα «Στόχος μας είναι να γίνει απευθείας η σύνδεση του λιμένα Κατακόλου με την Εθνική Οδό Πατρών – Πύργου και τον βορειοδυτικό άξονα, Ελευσίνα –Πάτρα –Πύργος. Ήδη με δικούς μας πόρους(σ.σ: δηλαδή 200.000€, τουτέστιν ξόδεψε ...πολλά ), προετοιμάσαμε και ωριμάσαμε τις μελέτες για την παράκαμψη στα Λαστέικα και έχει γίνει πρόβλεψη ώστε να ενταχθεί στις ΟΧΕ (Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση) στη νέα προγραμματική περίοδο Ε.Π. Δυτικής Ελλάδας 2014 – 2020»
*      Στις  20/04/2016 με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου αυξάνεται  η  δαπάνη απαλλοτρίωσης, από 500.000 ευρώ στο ποσό των 795.000,00 ευρώ
*      Στις  31/05/2016 η τοπική εφημερίδα «ΠΑΤΡΙΣ» πανηγυρίζει «Διάπλατος ο δρόμος για τη δημοπράτηση της παράκαμψης Λαστέικα-Αγ. Ιωάννης-Κατάκολο!
Από την παράθεση των στοιχείων, ημερομηνιών και αποφάσεων  αποκαλύπτεται μια  συνεχής  κοροϊδία και εμπαιγμός των Ηλείων (μέσα στους πάρα πολλούς που κατ' εξακολούθηση γίνονται- Ολυμπία Οδός, Αεροδρόμιο, Σιδηρόδρομος, σύνδεση με Αρκαδία, Πανεπιστήμιο κλπ).

 Υποσχέσεις επί υποσχέσεων, παχιά λόγια, κενού περιεχομένου, περί  της τεράστιας σημασίας του άξονα «Κατάκολο – Πύργος – Αρχαία Ολυμπία» και περί οράματος  …

Αλλά αφού τους ανεχόμαστε ….

Και επί τη ευκαιρία επαναλαμβάνουμε ένα συμπέρασμα κα τα 16 ερωτήματα
 
Η Ηλεία λοιπό, ένας νομός που το παραμύθι πάει σύννεφο και  η κοροϊδία μοιάζει ως καταιγίδα από την πλευρά της  Περιφέρειας  Δυτικής Ελλάδας και από τον  κ Απόστολο Κατσιφάρα  Περιφερειάρχη   Δυτικής Ελλάδας

Και τα 16  ερωτήματα  προς την ΠΔΕ και τον Περιφερειάρχη.

1.       Υπάρχει  ένα μεγάλο έργο (Εθνικής σημασίας)που εκτελέστηκε στην Ηλεία την τελευταία 35ετία(μετά την κατασκευή της Ε.Ο. Πύργου – Πατρών); Και γιατί έχουν πραγματοποιηθεί στην Αχαΐα 12, στην Αιτωλοακαρνανία 4 και στην Μεσσηνία 5 ;
2.      Ποιος είναι ο συνολικός απολογισμός του  Ταμείου  Μολυβιάτη  και τη υφαρπαγή των προσφορών  προς τους Ηλείους πυρόπληκτους και  που είναι τα σχέδια ανασυγκρότησης που υποσχέθηκαν ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ; 
3.      Που βρίσκεται οι δέσμευση όλων για το αεροδρόμιο της Ανδραβίδας ενώ του  Άραξο  αναπτύσσεται με απαιτούμενα ποσά 20πλάσια από αυτά που χρειάζεται της Ανδραβίδας για να λειτουργήσει ως πολιτικό;
4.      Γιατί δεν ομολογούν, οι από κοινού -ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ-ψηφίσαντες  την εξαίρεση  του τμήματος Πάτρα-Πύργος -Τσακώνα- από το έργο παραχώρησης της Ολυμπίας οδού, πως η  πιθανότητα να ολοκληρωθεί  είναι το ενωρίτερα σε μία οκταετία (αν βρεθούν οι πιστώσεις και αν όλα πάνε καλά, που δεν πάνε…) ;
5.      Γιατί ο  Σιδηρόδρομος (Πάτρα-Πύργος - Καλαμάτα)- πέρα από τις φιέστες -δεν πρόκειται να ξεκινήσει η ανακατασκευή του ούτε σε μια δεκαετία και γιατί δεν εντάχθηκε ούτε και στο «Επενδυτικό Σχέδιο για την Ευρώπη» ή «Juncker Plan» ; Ασχολήθηκε κανείς ;
6.      Γιατί η οδική σύνδεση Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη έχει σταματήσει; Μήπως  επειδή δεν την θέλει το λόμπυ της Αχαΐας:
7.      Υπάρχει κάποιο  σημαντικό έργο υποδομής, που αφορά την Ηλεία και  έχει ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ/ ΣΕΣ 2014-2020, στο περιφερειακό και εθνικό σκέλος, ή που είχε ενταχθεί στο προηγούμενο ΕΣΠΑ 2007-2013  ; Ποια είναι η αναλογία/κατανομή πιστώσεων σε όλα τα προηγούμενα Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης στην Ηλεία, τόσο σε πανελλαδική κλίμακα, όσο και σε περιφερειακή (Αχαία, Αιτωλοακαρνανία );
8.     Γιατί  προβάλουν έργα που έχουν μελετηθεί, ενταχτεί και χρηματοδοτηθεί από άλλους και έρχονται από παλιά (Λιμάνι Κατάκολου, Δρόμος Κρεστενα-Ανδριτσαίνα και Κυλλήνη –Εθν. Οδός) ;
9.      Γιατί η  αγροτοκτηνοτροφική παραγωγή του νομού μας καταστρέφεται ;
10.  Γιατί η  Εθνική (!) Οδό (!!)  Πάτρα-Πύργος- Κυπαρισσία που μόνιμα επισκευάζεται στα λόγια  από την Περιφέρεια , παραμένει καρόδρομος και βωμός ανθρωπίνων θυσιών;
11.   Ποιός ευθύνεται,  που η Ηλεία δεν έχει Βιομηχανική Ζώνη  και γιατί δεν υπάρχει καμία ενέργεια για να αποκτήσει ;
12.  Γιατί οι  Σχολές ΤΕΙ της Ηλείας κινδυνεύουν-με τα νέα σχέδια- και γιατί ο νομός Ηλείας είναι μοναδικός νομός της Πελοποννήσου(ως γεωγραφική ενότητα) που δεν έχει  Αυτόνομες σχολές ΤΕΙ και σχολή ΑΕΙ ;
13.  Ποιες ενέργειες-πραγματικές και μεγάλες –για την  αξιοποίηση του πιο φημισμένου αρχαιολογικού χώρου σε όλο τον  κόσμο,  της Αρχαίας Ολυμπίας ;
14.  Υπάρχει κάποιος σχεδιασμός, έστω  υποτυπώδης για την ανάπτυξη της Ηλείας, των υποδομών της, του αγροτικού , του μεταποιητικού  και τουριστικού τομέα, με ποια βήματα, ποιες πηγές χρηματοδότησης με κάποια κοινή προσπάθεια;
15.   Ποια έργα τόσο από το ΠΕΠ της ΠΔΕ , όσο και από  τα προγράμματα των υπουργείων προγραμματίζονται ή διεκδικούνται (και πως, όχι στα λόγια..)για το νέο ΚΠΣ ΕΣΠΑ/ ΣΕΣ 2014-2020
16.  Για τα απορρίμματα που υπάρχουν  απανταχού της Ηλείας και ιδιαίτερα στον Δήμο Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας κα οι παράνομες χωματερές σε Δροσελή Λεχαινών, Θίνες Βαρθολομιού Βαρκαριές-Σκιλλούντα στον Δήμο Ανδρίτσαινας – Κρεστένων, στην   Αγία Παρασκευή στον Δήμο Ζαχάρως, εκτός από τα «στραβά μάτια», θα κάνετε τίποτα άλλο.
Θα πρέπει να πεθάνουν άνθρωποι πρώτα, για να φύγει «η χολέρα και τύφος» ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου