Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2023

Μια αντιπεριβαλλοντική και επικίνδυνη πρόταση του δημάρχου Ανδραβίδας -Κυλλήνης

 Μια αντιπεριβαλλοντική και επικίνδυνη πρόταση του δημάρχου Ανδραβίδας -Κυλλήνης

  • … κατασκευή δρόμου που θα συνδέει το αεροδρόμιο του Αράξου με το λιμάνι της Κυλλήνης …. μέσα από το Εθνικό Πάρκο Κοτυχίου – Στροφυλιάς ( ?? !!)
  • …αλλά και που είναι ενάντια στα συμφέροντα του Δήμου και της Ηλείας…
Συνήθης η επιπολαιότητα και ο ερασιτεχνισμός (…ή χειρότερο η σκοπιμότητα..) στις προτάσεις των Ηλείων παραγόντων (Δήμων, Περιφέρειας, Βουλευτών κλπ.), που «αμολάνε» υποτίθεται αναπτυξιακές προτάσεις, του στυλ «λένε καμιά μακακία για να περάσει η ώρα», χωρίς αυτές να έχουν μελετηθεί, χωρίς να έχουν σκεφτεί τις επιπτώσεις και μάλιστα αυτές να μην συμφέρουν αυτό που εκπροσωπούν, τυπικόν δείγμα πολιτικών α-δυνατοτήτων τους
  • …αν βέβαια γνωρίζουν τις επιπτώσεις (πχ. τις περιβαλλοντικές, οικονομικής) δεν υπάρχει ασχετοσύνη αλλά κάτι πιο άσχημο και επικίνδυνο, του στόχου της σκοπιμότητας…
Χαρακτηριστικό δείγμα, η πρόταση του δημάρχου Ανδραβίδας-Κυλλήνης Γ. Λέντζας στο περιοδεύοντα προεκλογικό θίασο της βουλευτίνας Δ. Αυγερινοπούλου (με έναν Γ.Γ. του Υπ. Περιβάλλοντος ) που είπε :
  • «Το όνειρό μου είναι να δημιουργηθεί δρόμος που θα συνδέει το αεροδρόμιο του Αράξου με το λιμάνι της Κυλλήνης».
Ο δήμαρχος προφανώς γνωρίζει ότι υπάρχει δρόμος που ήδη χρησιμοποιείται ( Άραξος – Λάπα- Εθνική Οδός υπάρχουσα ή μελλούμενη «Πατρών- Πύργου»- Λεχαινά ή Ανδραβίδα- Κυλλήνη) και άρα εννοεί
  • μια νέα οδική σύνδεση «αεροδρόμιο Αράξου - λιμάνι της Κυλλήνης» …. μέσα από το Εθνικό Πάρκο Κοτυχίου – Στροφυλιάς» αφού μάλιστα απευθύνθηκε στο Γ.Γ. Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων του Υπ. Περιβάλλοντος…!!
Αυτός οδικός άξονας θα είναι εγκληματικά περιβαλλοντοκτόνος θα καταστρέψει το «Εθνικό Πάρκο Κοτυχίου – Στροφυλιάς» και ελπίζω ο δήμαρχος να ήταν απλώς σε σύγχυση ή είπε μια ανοησία για να πει κάτι…
  • …αλλιώς τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά…
Ο Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης θα έπρεπε
  • να επαναφέρει την πρόταση για επαναλειτουργία του Αεροδρομίου Ανδραβίδας και για πολιτική χρήση, με πτήσεις τσάρτερ και (τουλάχιστον …) «cargo» για μεταφορά εμπορευμάτων
  • να διεκδικήσει την αξιοποίηση της εγκαταλελειμμένης γραμμής Καβάσιλα- Κυλλήνη, ως τοπικό τραίνο, αλλά κυρίως για την εμπορευματική μεταφορική δυνατότητα του λιμένος Κυλλήνης στα πλαίσια των Ολοκληρωμένων και Συνδυασμένων Μεταφορών συνδυαστικά «Τρένο-Σιδηρόδρομος-Αεροδρόμιο», δυνατότητα που δε έχει καμία άλλη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας και της Πελοποννήσου ….
Αυτό είναι που συμφέρει τον Δήμο Ανδραβίδας-Κυλλήνη και την Ηλεία …
Αλλά οι σοβαρές και μελετημένες προτάσεις που θα δώσουν αναπτυξιακή πνοή στον τόπο, προσκρούουν στον εφήμερο πολιτικαντισμό τωνντόπιων πολιτικών τσαρλατάνων…
  • …και βέβαια στην αποδοχή αυτών και των προτάσεων τους από τους Ηλείους…

1 σχόλιο:

  1. Η δεύτερη πρόταση σχετικά με την αξιοποίηση της εγκαταλελειμμένης γραμμής Καβάσιλα- Κυλλήνη, ως τοπικό τραίνο, είναι εξαιρετική και θα έπρεπε να επεκταθεί διότι από μόνο το είναι ένα τεράστιο άλλο κεφάλαιο της παρακμιακής πραγματικότητας με την ακύρωση της λειτουργίας του σιδηροδρομικών γραμμών που να συνδέουν την Πελοπόννησο με την Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα ή την Ευρώπη. Η πρώτη εξαιρετικά αμφίβολη, καθότι θα έπρεπε να εκτιμηθεί σοφά η χρήση ενός τέτοιου αεροδρομίου δίπλα από ένα τόσο ευαίσθητο υδροβιότοπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή