Κυριακή 17 Μαρτίου 2024

… οι νέες μας ενδυμασίες για την αφή της Ολυμπιακής Φλόγας ….

 … οι νέες μας ενδυμασίες για την αφή της Ολυμπιακής Φλόγας ….

  • Συμφωνώντας και επαυξάνοντας με τους σχολιαστές αυτής της κακογουστιάς ..

  • «Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έπρεπε να αλλάξει η ενδυματολογική επιλογή για την αφή της Ολυμπιακής φλόγας. Ειδικός δεν είμαι, αλλά οι προηγούμενες ταυτίζονταν τόσο με την ιερότητα του χώρου, τη διαδικασία και τον σεβασμό της ιστορικότητας. Απέπνεαν και μια λεπτή αιθέρια αίσθηση μέσα στη λιτότητα τους, αρμονική στη γαλήνη που αποπνέει ο χώρος»

Αθηνά Σοκόλη :

  • «Μesdames and Messieurs, οι νέες μας ενδυμασίες για την αφή της Ολυμπιακής Φλόγας εφέτος. Όπως διαπιστώνετε, οι λευκές πεπλοφόρες κόρες αντικαταστάθηκαν από τις πιο ελεγκάντ, σε grayscale tone ψιλολαμέ painting, κοπέλες. Και στράπλες! Το σημείο κατατεθέν ωστόσο είναι το ιωνικού τύπου κιονόκρανο που αποσπάστηκε ακέραιο (με τον εχίνο, τις έλικες, τα κοσμήματα κλπ.) και φορέθηκε στο στήθος και την πλάτη της δεξιάς κοπέλας. Ο δε «κούρος» στη μέση, που φλερτάρει και με ρωμαίο μονομάχο, με το δωρικού τύπου πτυχωτό φουστάκι του είναι ένα ενδυματολογικό ποίημα. Σαν να πήρες vector εικόνες και τις αποτύπωσες πάνω σε ύφασμα. Ένα πομπώδες, μια φλυαρία χωρίς λόγο..

Stathis Gkotsis:

  • «Ντάξ, ας το καταπιούμε κι αυτό, καρναβάλια έχουμε. Oh, wait!»

Xaris Kanellakopoulos :

  • «Στον ιδιωτικό χώρο ο καθένας μας εκφράζεται όπως του αρέσει και είναι απολυτα σεβαστό. Στο δημόσιο όμως χώρο πρέπει να προσέχουμε τον τρόπο που θα εκφραστούμε και ασφαλώς να αντέχουμε την κριτική των άλλων. .. Στοιχεία του αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού μεταφέρθηκαν επιτυχώς στην νεοκλασική Αρχιτεκτονική και ανεπιτυχώς στις όψεις σύγχρονων πολυκατοικιών.  ..Τώρα αλλάξαμε τις υπέροχες φορεσιές (δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη λέξη )στην τελετή της Ολυμπιακής φλόγας με σταμπωτά υφάσματα Αρχαιοελληνικής έμπνευσης. Κατι σαν το τσαντάκι φέσι που παρουσίασε ένας Ευρωπαϊκός οίκος για την ενδυματολογική διαφορα των νεόπλουτων . Και καλά οι γυναίκες που από την φύση τους μεταφέρουν είναι αισθησιασμό. Αυτος ο ερμος άντρας πως είναι έτσι ; Θα τον δει ο Ερμής και θα τρέξει στον Δια να διαμαρτυρηθεί …….. Άσε πως θα κάνει η Αφροδίτη. Έλεος κάπου ρε παιδιά. Έλεος

Amalia Kotsaki Ενδυματολόγος θεάτρου :

  • «Μεγάλη συζήτηση έχει προκύψει με το ζήτημα των νέων ενδυμασιών για την τελετή αφής της Ολυμπιακής φλόγας. Δικαίως.  Κατά την ταπεινή μου όμως γνώμη έχει τεθεί σε εντελώς λάθος βάση.   Η τελετουργία της αφής είναι δρώμενο με κίνηση χορογραφημένη, μουσική και θεατρικότητα. Το ένδυμα συνομιλεί με συτά αλλά και με το τοπίο συγκροτώντας αδιάσπαστη καλλιτεχνική ενότητα.  Κατά τουτο ΜΟΝΟ ένας/μια ενδυματολόγος θεάτρου είναι σε θέση να αντιμετωπίσει επαρκώς το θέμα συνεργαζόμενος στενά με τον χορογράφο.. Το ένδυμα σχεδιάζεται ΜΕ την κίνηση και ΓΙΑ την κίνηση. Στην περίπτωση αυτή ένας/μια σχεδιαστης/τρια μόδας όσο ταλέντο και αν διαθέτει δεν είναι κατάλληλος/η γιατί έχει άλλη προσέγγιση. Ως γνωστόν η χώρα μας διαθέτει λαμπρούς/ές ενδυματολόγους εγνωσμένου κύρους στους οποίους οι αρμόδιοι θα πρεπει να απευθυνθούν. Προς το παρόν ίσως είναι σκόπιμο να παραμεινουμε στις εξαιρετικές ενδυμασίες της σπουδαίας σκηνογράφου-ενδυματολόγου Λαλούλας Χρυσικοπούλου που σχεδίασε σε στενή συνεργασία με την αείμνηστη χορογράφο Μαρία Χορς, τις οποίες διαθέτουμε, μέχρι η έμπνευση να μας επισκεφτεί... Η ανανέωση ως αυτοσκοπός δεν οδηγεί παντα σε καλά αποτελέσματα. Και ας μη ξεχνάμε ότι... Τίποτα πιο φρέσκο από τον Όμηρο και τίποτα πιο μπαγιάτικο από τη χθεσινή εφημερίδα...»





1 σχόλιο: