Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

Οι «Δρόμοι της Ανάπτυξης», και οι δρόμοι του εμπαιγμού των Ηλείων…

 Οι «Δρόμοι της Ανάπτυξης», και οι δρόμοι του εμπαιγμού  των Ηλείων…

 


Δεν τους ενδιαφέρει αν επανειλημμένα κοροϊδεύουν, αν υπόσχονται κατ’ εξακολούθηση τα ίδια έργα, αν τίποτα από αυτά δεν υλοποιείται, αν τελικά λένε ψέματα

Συνεχίζουν και μιλούν για ανάπτυξη σε ένα καθημαγμένο νομό, την Ηλεία που η μόνη  ανάπτυξη που είναι καταφανέστατη είναι η ταχύτατη οπισθοδρόμηση και ο εξευτελισμός της αξιοπρέπειας (όση  έχει μείνει) των Ηλείων    


Μέσα ενημέρωσης και πολιτικές  μικρότητες προσφέρουν ανάπτυξη με την μορφή μπάλας σανού

Δεν ντρέπονται να ομιλούν για ανάπτυξη και  τέσσερα έργα  που είναι ένα παραμύθι

Η «ατζέντα» της συζήτησης του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Ηλείας Βασίλη Γιαννόπουλου με τον Υφυπουργό Μεταφορών και Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη που ανακοινώθηκε , περιείχε με τα εξής χονδροειδή ψέματα

Η οδική σύνδεση της Αρχαίας Ολυμπίας με την Αρκαδία 


  • μέσω της διαδρομής, της «παραποτάμιας διαδρομής» μέσω Άσπρων Σπιτιών – Σέκουλα –Ανδρίτσαινας – Καρύταινας – Μεγαλόπολης δεν είναι στο στάδιο της  «Μελέτης Σκοπιμότητας», ούτε στο στάδιο της  «Μελέτης Αναγνώρισης» είναι απλώς «μια κουβέντα να γίνεται» έχει πιθανό εκτιμώμενο κόστος  300.000.000 ευρώ και δεν έχει ενταχθεί σε κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα  και ορίζοντα υλοποίησης (εφόσον και εάν ) 25 χρόνια…

  • Η εξελισσόμενη σύνδεση της  Αρχαίας Ολυμπίας με την Αρκαδία  (μέσω Βυτίνας)  είναι 37 χρόνια σε εκκρεμότητα και υπό κατασκευή….και το τμήμα «Λιναριά – Λούβρο» παραμένει ανολοκλήρωτο ( μήκους 3,7 χιλιομέτρων) 19 χρόνια (από το 2002) .

Ο δρόμος  «Αρχαία Ολυμπία - Θάλασσα»

  •  είναι στην φάση της «σύμβασης παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου» δηλαδή στο στάδιο της

    Προμελέτης, έχει αλλάξει η αρχική χάραξη που ουσιαστικά απομονώνει την Κρέστενα, δεν συνδέεται τον οδικό άξονα «Κρέστενας –Ανδρίτσαινας» και τον Παραποτάμιο δρόμο, την ορεινή Ολυμπία, την Ανδρίτσαινα και το Επικούριο Απόλλωνα  ( γιατί άραγε ο Δήμος και ο Δήμαρχος Κρέστενας –Ανδρίτσαινας δεν αντιτίθεται ?),  δεν υπάρχει πηγή χρηματοδότησης, δεν είναι ούτε στο ΕΣΠΑ, ούτε στο Ταμείο Ανάκαμψης, ούτε στο ΠΕΠ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, πουθενά και έχει πιθανό κόστος 30.000.000 ευρώ… και ορίζοντα  και ορίζοντα υλοποίησης (εφόσον και εάν ) 15 χρόνια…

Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου «Πάτρα – Πύργος- Αρχαία Ολυμπία»

  • είναι το πασίγνωστο παραμύθι που έχει δράκο και  σκοτώνει στην καρμανιόλα και που χρόνια ξεκινά και  που το σταμάτησαν ενώ κατασκευαζόταν δύο φορές(2012 και 2019). Είναι  τουλάχιστον απροκάλυπτος εμπαιγμός αυτοί που  αναίρεσαν την κατασκευή του και ένοχοι για τις διαρκείς δολοφονίες να πουλούν υποσχέσεις…(αντί να κρύβονται…)

Η δημοπράτηση του έργου εκσυγχρονισμού του Φράγματος Πηνειού,

  • που όλο εξαγγέλλεται, ουσιαστικά αφορά μόνο μελέτες ( και κυρίως για την επέκταση του αρδευτικού δικτύου στην Αχαΐα-παρακάμπτοντας την Βουπρασία), δεν συμπεριλαμβάνει την αναγκαία υπογειοποίηση του δικτύου στην Ηλεία, ούτε την « επισκευή και αποκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του Φράγματος Πηνειού και του συστήματος λειτουργίας των υδραυλικών παροχών και των θυροφράγματων» …εξαγγελίες  που τρέχουν από το 2010…  

«Έργα» και υποσχέσεις που τα ενεργούμενα και τα παπαγαλάκια της κυβέρνησης για πολιτικό (τους)   και ίδιον όφελός  έχουν υποσχεθεί πάμπολλες φορές …οι βουλευτές, ο περιφερειάρχης, οι αντιπεριφερειάρχες, οι δήμαρχοι, οι κλπ. κλπ..
 

Κατάμουτρα η κοροϊδία τους

..και τους ανεχόμαστε …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου