Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

«Μην τολμήσεις κυρά μου να μας ξαναβάλεις πρόστιμο» η απειλή του «άντρακλα» αντιδημάρχου Πύργου σε υπάλληλο της Περιφέρειας…

 «Μην τολμήσεις κυρά μου να μας ξαναβάλεις πρόστιμο» η απειλή του «άντρακλα»  αντιδημάρχου Πύργου σε υπάλληλο της Περιφέρειας…



Η Υπάλληλος έπραξε ως όφειλε, αλλά αυτό δεν άρεσε στον αντιδήμαρχο Πύργου Παναγιώτη Φραγκαντώνη ή Πανανό και επιστρατεύοντας ένα τόνο αντριλίκι, 2 τόνους «μαγκιάς», 100 στρέμματα «ξέρεις ποιος είμαι εγώ» και 1.000 στρέμματα (από την λίμνη) βαρβατίλας εκτόξευσε το

  • «Μην τολμήσεις κυρά μου να μας ξαναβάλεις πρόστιμο»..

«Κυρά μου» επιθετική και υποτιμητική προσφώνηση και χαρακτηρισμός του

αγενή, προσβλητικού και ποταπού αντιδημάρχου προς μια γυναίκα υπάλληλο ( στο Τμήμα Περιβάλλοντος της Π.Ε. Ηλείας της ΠΔΕ) που έκανε την δουλειά της…  και η οποία απάντησε με μια προσεγμένη, αξιοπρεπή και ευγενική ανάρτηση ( την επισυνάπτω..)

Γνωρίζει ο αντιδήμαρχος από περιβαλλοντικές παραβάσεις (απορρίμματα, Λίμνες, Ποτάκι κλπ.) και με τον τσαμπουκά του προσπαθεί να τρομοκρατήσει ….

Αναγκαίος και απαραίτητος  ο πειθαρχικός έλεγχος του αντιδημάρχου…

Το «μας» εννοούσε την Δημοτική αρχή Πύργου εκεί που ο κουτσαβακισμός ανθεί ….

Αν ο Δήμαρχος δεν καταδικάσει τις ενέργειες και την φρασεολόγια του κουτσαβόμαγκα με την δημόσια συγνώμη της Δημοτικής αρχής  και την αποπομπή του από την θέση του αντιδημάρχου καθίσταται συνένοχος και συναυτουργός ή το χειρότερο ότι δρούσε καθ’ υπόδειξη…

Για το θέμα  εξέδωσε ανακοίνωση ο «Σύλλογος Υπαλλήλων Π.Ε. Ηλείας» (επισυνάπτεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου