Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

Τρένο στην Ηλεία … στα μέσα του Αιώνα … από το 2050 …ΑΙΣΧΟΣ !

 Τρένο στην Ηλεία … στα μέσα του Αιώνα … από το 2050 …ΑΙΣΧΟΣ !



Στην παρουσίαση του «νέου ΟΣΕ» που μετονομάζεται σε «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος», στο υπουργικό συμβούλιο (χτες 09.01.2024) ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σταϊκούρας και στον σχεδιασμό ο Σιδηρόδρομος στην Ηλεία προβλέπεται να επαναλειτουργήσει προς το 2044…!
Ο Σιδηρόδρομος Πάτρα-Πύργος δεν εντάσσεται στα Σιδηροδρομικά Έργα
  • ούτε της Άμεσης Προτεραιότητας (έως 2026)
  • ούτε στο Βραχυπρόθεσμο πρόγραμμα (έως 2029)
  • ούτε στο Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα (έως 2034)
αλλά …. προγραμματίζεται στο Μακροπρόθεσμο πρόγραμμα (έως 2044) μαζί αυτό της Αναβολική Πελοποννήσου (Κόρινθος-άργος-Τρίπολη-Καλαμάτα) δηλαδή από 2050 και βάλε…
  • το Πύργος-Καλαμάτα δεν υπάρχει ούτε αναφορά πάει προς το ποτέ …
Μάλιστα για Σιδηρόδρομο Πάτρας- Πύργου δεν υπάρχει κανένα εξασφαλισμένο χρηματοδοτικό κονδύλι (το χρηματοδοτικό πλαίσιο/Χ.Π είναι προς διερεύνησή) είναι στον αέρα .. δηλαδή


Ότι και να πεις είναι λίγα,
  • όταν μάλιστα επανειλημμένως έχει εξαγγελθεί η επαναλειτουργία από τους κυβερνητικούς βουλευτές και από τον ίδιο το πρωθυπουργό (2019 & 2021) …
  • όταν ο Σιδηρόδρομος στην Πάτρα προβλέπεται να φτάσει το 2027 (..και μετά 20 χρόνια στην Ηλεία…!!)
μπορούμε να πούμε
  • ότι η Ηλεία, τιμωρείται ..εκτίει ποινή σε απομόνωση
  • ότι μέχρι το 2044-2050, σε πάνω από 20 χρόνια και σε συνάρτηση ότι Σιδηρόδρομος διακόπηκε το 2011, στο μακρινό μέλλον, δεν θα έχει μείνει ούτε σιδηροδρομική γραμμή, ούτε κανένας Σιδ. Σταθμός, ούτε τρένο, ούτε τίποτα…
  • ότι πρέπει να τιμωρηθεί και ανατραπεί αυτή η αντιηλειακή πράξη και στόχευση
  • ότι το πολιτικό σύστημα πρέπει να αντιδράσει, να κινητοποιηθεί και δυνατόν σε συντονισμό με την Περιφέρεια Πελοποννήσου που και αυτή εκτοπίζεται στο 2050..
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, οι Δήμαρχοι και τα Δημοτικά Συμβούλια, οι βουλευτές της Ηλείας , οι Φορείς τίθενται προ των ευθυνών τους
  • Μην ξεχνάμε ότι ο αυτοκινητόδρομος και αυτός εξελίσσεται με αργούς ρυθμούς (από 2027 και πέρα), δεν υπάρχει αεροδρόμιο, ούτε σύνδεση της Ηλεία με την Αρκαδία και Μεσσηνία με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο…


Σημείωση:
Τα Βασικά Σημεία Πρότασης Δημιουργίας «Νέου ΟΣΕ» και το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τον σιδηρόδρομο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι στις παρακάτω διευθύνσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου