Πέμπτη, 20 Απριλίου 2017

Μια επανάληψη, δύο άρθρα, τέσσερα σχόλια και το κακό μας χάλι (για την Ηλεία, τον δρόμο «Πάτρα – Πύργος» και την κατάντια μας…)

Μια επανάληψη, δύο άρθρα, τέσσερα σχόλια και το κακό μας χάλι
(για την Ηλεία, τον δρόμο «Πάτρα – Πύργος» και την κατάντια μας…)



Μια επανάληψη

Η στηλίτευση του όνειδος αυτού που ονομάζεται εθνική οδός   «Πάτρα – Πύργος» εξακολουθητική, η κατάκριση των υπόλογων (Περιφέρεια, Βουλευτές ..)  για την αποκοπή  του από τις συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων επανειλημμένη, ο  ψόγος κατ’  αυτών( του πολιτικού συστήματος)  για την δολοφονία συνανθρώπων μας συνεχής, η αποδοκιμασία για το εμπαιγμό των δημοπρατήσεων  και του έργου φάντασμα έντονη και οργισμένη και κραυγάζουσα.

Τα  δύο άρθρα

Επιπροσθέτως  αυτών και προς επίρρωση τους προστέθηκαν και δύο άρθρα σε  οικονομικές ιστοσελίδες (που είναι σωστά για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ αν και αποκρύβουν τις ευθύνες αυτών που αποδέχτηκαν και ψήφισαν το κόψιμο από τις συμβάσεις  παραχώρησης  στις 12/12/2013 – κυβέρνηση  ΝΔ/ΠΑΣΟΚ, ο περιφερειάρχης, και  όλοι οι βουλευτές της Ηλείας)το ένα στο  newmoney.gr με τίτλο «Μετατίθεται συνεχώς το χρονοδιάγραμμα για το Πάτρα – Πύργος» και το άλλο στο capital.gr  με τίτλο «Γιατί θα αργήσει να συνδεθεί η Πάτρα με τον Πύργο», άρθρα που απλώς επιβεβαιώνουν το προφανές
«Δύο χρόνια μετά την κατάτμησή του σε οκτώ τμήματα, ο οδικός άξονας παραμένει μακέτα, είναι άγνωστο πότε θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται και η χρηματοδότησή του δεν έχει εξασφαλιστεί.» (capital.gr )
«Με αργό βηματισμό εξελίσσεται η εργολαβία του Πάτρα - Πύργος, συνολικού ύψους 475 εκατ. ευρώ, η οποία δεν προβλέπεται να έχει συμβασιοποιηθεί πριν τα τέλη του έτους, σύμφωνα με το καλό σενάριο.. η υποβολή του σχετικού φακέλου στην ΕΕ μετατίθεται από την Άνοιξη, για το καλοκαίρι, γεγονός που καθιστά αβέβαιο οποιοδήποτε χρονικό προσδιορισμό(newmoney.gr)

Και τέσσερα σχόλια για το κακό μας χάλι

ΙΙσχυρή επιβεβαίωση  τα άρθρα αλλά  ιδιαίτερα αποκαλυπτικά και   δηκτικά  τα σχόλια αναγνωστών (δεν συμφωνούμε απολύτως) που τα παραθέτουμε:

Η τελευταία ελπίδα για ανάπτυξη πουλήθηκε (του ANMIOU)

«Ο Νομός Ηλείας χαρακτηρίστηκε και επισήμως πλέον τριτοκοσμικός αφού αποδέχθηκαν οι πολιτικοί χωρίς κανένα ενδοιασμό ότι ο μεγάλος αυτοκινητόδρομος Ολυμπία Οδός θα σταματήσει στην Πάτρα…. Τα 125 εικονοστάσια δεν τους είναι αρκετά και θα τριπλασιαστούν μέσα στα επόμενα χρόνια αφού ούτε το οδόστρωμα πλέον δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση.

Η τελευταία ελπίδα για ανάπτυξη πουλήθηκε… με τον ποιο ευτελιστικό τρόπο ως αναγκαίο κακό για την υλοποίηση του έργου και οι εφιάλτες αφού ολοκλήρωσαν την αποστολή τους…αναπαύονται στις μεγάλες πολυθρόνες των γραφείων που πήραν με την ψήφο των πολιτών του νομού… χωρίς να τους ενοχλούν οι ερινύες… για τα ανδραγαθήματά τους… Τριάντα χρόνια, 22 θεσμικά μέτωπα χωρίς κανένα αποτέλεσμα και το μόνο που κάνουν είναι να αλλάζουν κόμματα, καρέκλες και κουστούμια. Τώρα κλεισμένοι στους τέσσερις τοίχους των πολυτελέστατων χώρων εργασίας τους αναζητούν τρόπους για το πώς θα κατευνάσουν την οργή των Ηλείων προκειμένου στις επόμενες εκλογές να διασφαλίσουν την παραμονή τους στις γυριστές καρέκλες τους.

 Η ανασφάλειά τους μεγάλη επειδή η συναλλαγή με τα ΜΜΕ πλέον για να επιτύχουν τον σκοπό τους δεν είναι αποτελεσματική, αφού η αλυσίδα του δούνε και λαβείν λόγω κρίσης και μνημονίου έχει πολλά ρήγματα και σπάει συνεχώς… Η ηγεσία της αιρετής Περιφέρειας που μίλαγε για ισότιμη αντιμετώπιση όλων των νομών, είδε την οβίδα να πέφτει στην Ηλεία και να την καταστρέφει και ούτε καν συγκινήθηκε αφού έτσι και αλλιώς η Αχαΐα τους εξασφαλίζει την εκλογή. Οι βουλευτές και οι Υπουργοί της Ηλείας έσπευσαν μόνο να φωτογραφηθούν με τον Τσίπρα στα εγκαίνια του μουσείου Μπελογιάννη και δεν άνοιξαν το στόμα τους  να βροντοφωνάξουν ότι ο Νομός κατρακυλά στο τέλμα της καταστροφής και απαιτήσουν εδώ και τώρα :
Την άμεση έναρξη των εργασιών του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα
Τη λειτουργία του τραίνου στην Ηλεία.
Το λιμάνι του  Κατακόλου με τις σχεδόν 1.000.000 αφίξεις να μπορεί να εξυπηρετήσει τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια και να μη αποβιβάζει τους τουρίστες με λάντζες.
Η Αρχαία Ολυμπία να αποκτήσει το δικό της αεροδρόμιο στο Επιτάλιο ( σχέδιο του αείμνηστου Αθ. Κανελλόπουλου) που να εξυπηρετεί πτήσεις τσάρτερ. Είναι αδιανόητο να έρχονται στον Άραξο και να ταξιδεύουν σχεδόν 100 χλμ. για να φθάσουν στην Ολυμπία
Τα λιμάνια Κατακόλου και Κυλλήνης πάνε στο ΤΑΙΠΕΔ γιά πώληση.
Να επενδυθούν τα χρήματα Μολυβιάτη από τις πυρκαγιές του 2007 που τα έριξαν στον προϋπολογισμό της χώρας για να καλύψουν τις τρύπες που είχαν δημιουργήσει, γιατί έτσι με αυτό τον τρόπο το σχέδιο Ανασυγκρότησης των πυρόπληκτων περιοχών του Νομού έχει θαφτεί οριστικά.
Τη λειτουργία του Αεροδρομίου της Ανδραβίδας σαν πολιτικό.
Tα  Τμήματα των ΤΕΙ στον Πύργο να μη κλείσουν.
Το σύγχρονο Γ.Ν.Ν Πύργου να μη υπολειτουργεί χωρίς γιατρούς.»

Ο θάνατός σου η πολιτική μου... (του panost)

«Διαχρονική ντροπή για όλους τους πολίτικους των τελευταίων δεκαετιών, ένας δρόμος στον οποίο κάθε 2-3 μέρες σκοτώνεται και ένας αφού είναι εντελώς ακατάλληλος για κάθε χρήση.

Ένας δρόμος μιας λωρίδας ανά ρεύμα κυκλοφορίας στον οποίο για οικονομία δεν φτιάχτηκαν ανισόπεδες διαβάσεις για να περνούν τα τρακτέρ και τα μεγάλα γεωργικά μηχανήματα τα οποία υποχρεωτικά πρέπει να τον διασχίσουν αλλά περνούν διασχίζοντάς τον κάθετα και μάλιστα σε σημεία χωρίς ορατότητα.
 Κάθε 1000 μέτρα και μια ισόπεδη διάβαση, πολλές αμέσως μετά από στροφές...
Και όσα δεν τον διασχίζουν κάθετα, προχωρούν πάνω σε αυτό με 5χ.α.ω. για τα επόμενα 1000 μέτρα και όλοι προσπερνούν με φόβο μετωπικής...
Ένας δρόμος στον οποίο το όριο ταχύτητας των 60 χ.α.ω. που βλέπεις κάθε 100 σχεδόν μέτρα μοιάζει βγαλμένο από δρόμους κάρων του 18ου αιώνα και πάλι επικίνδυνο φαίνεται.
Δεν υπάρχουν φαντάσματα και τέτοια πράγματα, αν όμως υπήρχαν θα έπρεπε να στοιχειώνουν κάθε νύχτα όσους τον έφτιαξαν και όσους δεν τον διόρθωσαν. Και θα έπρεπε να παίρνουν νούμερο προτεραιότητας τόσα πολλά που θα ήταν.»

Ο θάνατός σου η πολιτική μου...( του HLIAS_3)

«Βοήθειά μας και όχι μόνο για το δρόμο.  Για τα πάντα.
Θυμάμαι 10ετία 80 είχε φτιαχτεί ο καινούριος δρόμος προς Πύργο.  Ειδικά πριν τον Πύργο για κάποια χλμ είχε ( έχει δηλαδή ) και ωραίους παράδρομους. Είναι λέει ο μύθος και αεροδιάδρομος για ώρα ανάγκης.  Φούσκωνα από υπερηφάνεια.  Δεν είναι και λίγο στον τόπο σου να υπάρχει τέτοιο πράγμα  !!! 
Πρέπει πλέον από Αθήνα να τον έχω οδηγήσει πάνω από 100 φορές.  
Ένα μόνο θα πω.  Βοήθειά μας και όχι μόνο για το δρόμο.  Για τα πάντα.»

Ο Νομός Ηλείας θα παραμείνει τελευταίος σε ανάπτυξη και πρώτος σε επίπεδο φτώχειας. (του sympian)

«Λοιπόν, ο δρόμος αυτός δεν θα γίνει ποτέ. Ο Νομός Ηλείας θα παραμείνει τελευταίος σε ανάπτυξη και πρώτος σε επίπεδο φτώχειας. Όντως στο δρόμο αυτό κάθε εβδομάδα υπάρχει θανατηφόρο. Και σε λίγο θα γίνονται περισσότερα , διότι, οι οδηγοί της υπόλοιπης Ελλάδας συνηθισμένοι να κινούνται γρήγορα και με ασφάλεια στην υπόλοιπη Ελλάδα με τους καινούργιους δρόμους, θα είναι πιό χαλαροί μετά  στην προσοχή και στη ταχύτητα με ό,τι συνεπάγεται αυτό. 
Μακάρι να διαψευσθώ ...»

Μετά από αυτά τα σχόλια, τι να πω ?
Εσείς τι να πείτε ?
Γιατί τα ανεχόμαστε όλα?
Γιατί  δεν αντιδρούν οι Ηλείοι , γιατί εξακολουθούν και  τους ανέχονται, υποστηρίζουν, ψηφίζουν ?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου