Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021

Ο σιδηρόδρομος στην Ηλεία έρχεται μέσω της «Ολυμπίας Οδού» και… έπαθε λάστιχο

 Ο σιδηρόδρομος στην Ηλεία έρχεται μέσω της «Ολυμπίας Οδού» και… έπαθε λάστιχο


Αλλού προχωρούν και το τρένο μπαίνει στις ράγες, στην Ηλεία απλώς χορταριάζουν οι γραμμές, λεηλατείται ο
  εξοπλισμός  και  καταρρέουν οι Σταθμοί … και γενναιόδωρα επαναλειτουργούν τα  δρομολόγια της γραμμής Κατάκολο-Πύργος-Αρχαιά Ολυμπία,  αλλά μόνο τις καθημερινές, Σαββατοκύριακα όχι….

Οι τρεις ειδήσεις της εβδομάδας ( όσον αφορά τα τρένα …)

  1. Δημοπρατείται το σιδηροδρομικό έργο « Αίγιο /Ροδοδάφνη-Ρίο» με προϋπολογισμό 174,97 εκατ. ευρώ …
  2. Δημοσιοποιήθηκε από την Περιφέρεια Πελοποννήσου η πρόσκληση που αφορά στην αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των τμημάτων της μετρικής σιδηροδρομικής γραμμής «Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο»  δαπάνης 12.000.000 ευρώ.
  3. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από την Τετάρτη 1.9.2021 επανέρχονται στην κυκλοφορία οι τακτικές/επιβατικές αμαξοστοιχίες στο τμήμα Κατάκολο – Ολυμπία – Κατάκολο (από Δευτέρα έως Παρασκευή).

Για τις δύο πρώτες που υπογραμμίζουν (και) την σιδηροδρομική απομόνωση της Ηλείας στο διηνεκές  

Οι Αχαιοί πιέζουν και Δήμαρχος Πάτρας απαιτεί ενώ η Ηλεία και οι Δήμαρχοι της Ηλείας δεν ασχολούνται , η Περιφέρεια Πελοποννήσου  διαθέτει χρήματα ενώ ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας μάλλον κοιμάται…

Στην Ηλεία  δεν υπάρχει καμία προβλεπόμενη χρηματοδότηση  για το σιδηρόδρομο ( Πάτρα –Πύργος-Μεσσηνία, Καβάσιλα Κυλλήνη ) ούτε από το νέο ΕΣΠΑ ( εθνικό και περιφερειακό σκέλος) , ούτε από το Ταμείο Ανάκαμψης/ Next Generation EU και είναι σε αγρανάπαυση η γραμμή  «Ολυμπίας-Πύργου-Κατακόλου»

Για τους .. καλοθελητές που θα πουν «κάτσε να φτάσει το τρένο στην Πάτρα και μετά στην Ηλεία» η απάντηση είναι ότι:

Στην Πάτρα λειτουργεί ο Προαστιακός Πάτρας παρέχοντας δρομολόγια έως την Κάτω Αχαΐα, άρα μπορεί να λειτουργήσει μέχρι τον Πύργο και την Μεσσηνία, η συντήρηση και επισκευή της γραμμής χρειάζεται

Η ανάταξη της γραμμής από μετρική σε κανονικού εύρους και ηλεκτροκίνηση μπορεί να γίνει παράλληλα με την λειτουργία της

Αλλιώς θα τα έργα θα ξεκινήσουν και εάν μετρά από 10 χρόνια…

Για την γραμμή «Κατάκολο – Ολυμπία – Κατάκολο»

Μια κομμένη γραμμή από το φθινόπωρο του 2020 και όταν οι υπόλοιπες γραμμές είχαν επανέλθει σε λειτουργία επανέρχεται σε κυκλοφορία για πενθήμερο … Δευτέρα έως Παρασκευή και Σαββατοκύριακο γιοκ …  

Παγκόσμια  πατέντα μια γραμμή που έχει χαρακτηριστεί τουριστική και η σιδηροδρομική συγκοινωνία να λειτουργεί με όρους δημοσίων υπηρεσιών Απίθανοι..!  Σαββατοκύριακο… δεν  κυκλοφορούν τουρίστες , ούτε οι ντόπιοι δεν μετακινούνται, ούτε πηγαίνουν για μπάνιο

Επίσης δεν επαναλειτουργούν τα έκτακτα δρομολόγια που εξυπηρετούν του τουρίστες και την κρουαζιέρα

Επίσης δεν έχει ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης εισιτηρίων (δεν έχει προβλεφθεί σύνδεση με τα κεντρικά του ΟΣΕ), αλλά έχει μπλοκάκι και στυλό … όπως 20 χρόνια πριν…

Η Ηλεία εκτός συγχρόνου αυτοκινητόδρομού, χωρίς Σιδηρόδρομο, χωρίς Αεροδρόμιο, αλλά με … γίγαντες πολιτικούς …







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου