Σάββατο 30 Ιουλίου 2022

Τάκη απλά είσαι μ@@@@@ς !

 Τάκη απλά είσαι μ@@@@@ς !

Τα σχόλια του ολίγιστου κουτσαβοδήμαρχου εναντίον μου, το περιεχόμενο και η εκφορά τους, εκφράζουν την παιδεία του, αποπνέουν δυσοσμία ανάλογη με αυτή του προσωνύμιού του και είναι αντίστοιχές του μέσα του.

Αντί επιχειρημάτων και ουσιαστικής απάντησης, κατέφυγε στην σπίλωση, στις ύβρεις ξεδιπλώνοντας και αποκαλύπτοντας τον εσωτερικό του κόσμο..

Υβρίζει και συκοφαντεί για ψηλώσει πολιτικά …( όπως τα παπούτσια με τα εσωτερικά αφανή τακούνια που χρησιμοποιεί για να ψηλώσει)

Πάντα έκανα πολιτική κριτική, ποτέ δεν απηύθυνα προσωπικούς χαρακτηρισμούς και πάντοτε παρουσιάζω (προσπαθώ)  τα προβλήματα του Δήμου και της πόλης μου, μέσα από την οπτική της ανάγκης βελτίωσης, γιατί αυτό που έχει καταντήσει ο Πύργος της Ηλείας δεν του πρέπει και δεν του αξίζει όπως και αυτή Δημοτική αρχή και ο δήμαρχος Τ. Αντωνακόπουλος, που τον θεωρώ ανίκανο, ελλειμματικό και αναποτελεσματικό.

Έχει πει κατά καιρούς για έμενα ο δήμαρχος Πύργου… ότι είμαι


«μεροκαματιάρης  του δημοσιογραφικού ψευδούς ..», «...κλακαδόρος στην υπηρεσία ....στημένου παιχνιδιού!!!»,

«...χρεωκοπημένος αριστερός»,

και ξεπερνώντας κάθε όριο ότι «Ο πρωην Λαμπρος εμμισθος τσατσος διαφορων συστηματων απασφαλισε.Μαλλον απο τη ζεστη η τα ληγμενα

«Ο Λαμπρος  μισθοφορος της Αυτοδιοικησης στο παρελθον, ο Λαμπρος μισθοφορος του εκδοτικου οργανισμου, ο επαναστατης του γλυκου νερου,ο αγομενος και φερομενος  ....για τα απαραιτητα αργυρια,βυσσοδομει ,υβριζει ,απειλει.Ανιατος η κατασταση.Σε λιγο θα αρχισει ...το γελιο!!!»

(η σύνταξη και ορθογραφία δική του)

Αρχικά δεν θεωρώ μεμπτό κάποιος να είναι μεροκαματιάρης …τιμητικό είναι …αλλά προφανώς ο εν λόγω αρχολίπαρος έχει προσόδους που είναι άλλου μεγέθους και επιπέδου και το να είσαι μεροκαματιάρης είναι υποτιμητικό… 

Επειδή με πρόσβαλες σφόδρα λέγω τούτα…

Είμαι άνεργος  από το 2015 και δεν έχω κανένα άλλο εισόδημα και αυτό συμβαίνει επειδή δεν ενέδωσα σε εξαγορασμούς και θέσεις που δελεαστικά μου προτάθηκαν, που είχαν όμως προϋπόθεση την απεμπόληση των πολίτικων μου αρχών και της κοινωνικής μου ηθικής…   και για αυτό τις απέρριψα  …όπως απέρριψα και εσάς… (έτσι δεν είναι Γιώργο ?) και πολλούς άλλους …

Είμαι φτωχός και μάλιστα δεν έχω ούτε και αμάξι λόγω οικονομικών δυσκολίων, κατάλαβες ανόητε, ενώ εσύ έχεις αμάξια και ταξίδια… απολαβές παχυλές και αναθέσεις…

Δεν είμαι σε κανένα παιγνίδι, γίδι, ε ! γίδι, μόνος είμαι ! και τα 50χρόνια της πολιτικής και δημοσιογραφικής μου διαδρομή ήταν πάντα έντιμα, αξιοπρεπή και ποτέ ιδιοτελή !

Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι φέρομαι ευγενικά αλλά ξέρω να μιλάω και αλλιώς (στην Πλατεία του Πύργου μεγάλωσα …) και για αυτό να  στο πω αλλιώς και Πυργιώτικα 

Είσαι πολύ μεγάλος μ@@@@@ς και αν βρεθούμε ποτέ από κοντά θα στο κάνω λιανά …

Για τον χαρακτηρισμό «τσάτσο» επιφυλάσσομαι να του απαντήσω από κοντά, που όμως του συνιστώ να το βάλει στα πόδια όταν με δει  …(όπως πέρυσι που το έβαλε στα πόδια στις καλαμιές ...στις γραμμές του τρένου στην Κατακόλου... όταν κάποιος φίλος του τον έψαχνε... "επιταγόντως" )

Και κάτι ακόμα που στο έχω ξαναπεί…

Κουτσαβάκη είσαι, μάγκας δεν θα γίνεις ποτέ ….

Άει να χαθείς …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου