Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022

…η ξεπέτα του Μητσοτάκη για τον δρόμο «Πύργος-Καλό-Νερό-Τσακώνα»

 …η ξεπέτα του Μητσοτάκη για τον δρόμο «Πύργος-Καλό-Νερό-Τσακώνα»

  • …. και τα μπαρμπούτσαλα των πολιτικών και των μμε της Ηλείας…
Συναντήθηκε η παρέα της ΝΔ υπό τον οικοδεσπότη του Μαξίμου πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη, με μόνους παρόντες υπουργούς, περιφερειάρχες και βουλευτές νεοδημοκράτες των νομών Ηλείας και Μεσσηνίας (απουσίαζαν δυο, ο Κ. Τζαβάρας -που έκανε κατάδηλη την διαφωνία του με επιστολή- και ο Αν. Σαμαράς) σε μια παράτα προεκλογική, με ελάχιστο έως μηδενικό αποτέλεσμα … για κάτι μελέτες (που μεν, υπάρχουν και δε, είναι τυπικές), αντί της αναγγελίας χρηματοδότησης του έργου και κατασκευής του..
  • Δεν εκλήθησαν ούτε οι βουλευτές της αντιπολίτευσης, ούτε οι δήμαρχοι, μηδέ οι εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, που μάλιστα το εζήτησαν, δείχνοντας πόσο τους εκτιμά και τους υπολογίζει η κυβέρνηση…και ο πρωθυπουργός …
  • Δεν ετέθησαν τα θέματα, του άξονα «Πύργος-Αρχαία Ολυμπία», ούτε του «Αρχαία-Ολυμπία-Αρκαδία», ούτε του «Αρχαία-Ολυμπία-Θάλασσα », μηδέ της επαναλειτουργίας του Σιδηροδρόμου όπως δήλωναν οι κυβερνητικές τσούχτρες και παπαγάλοι ..

Το ..μέγα αποτέλεσμα ήταν να αναγγελθεί ότι θα ανατεθεί στο παραχωρησιούχο «Ολυμπία Οδός» να συντάξει μελέτες, …
  • … αλλά μελέτες υπάρχουν και είναι εγκεκριμένες και πλήρεις από το 2008.. αφού τότε ανατέθηκε στην κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός» το έργο «Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα»
Απλά και μόνο απαιτείται μικρή επικαιροποίηση σε ορισμένα σημεία κάποιων μελετών και μόνο μια οικονομική επανεκτίμηση του συνολικού κόστους και η εκπόνηση μελέτης ανάλυσης κόστους-οφέλους, που για τους γνώστες είναι μια σχετική εύκολη διαδικασία αφού υπάρχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία (οικονομικά, κυκλοφοριακά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά κλπ.) και έχει προηγηθεί μια ανάλογη για το «Πάτρα-Πύργος» και το «Πύργος-Καλό-Νερό-Τσακώνα» αποτελεί προέκτασή του…
  • Μάλιστα αυτό αποτελεί και συμβατική υποχρέωση του παραχωρησιούχου όπως απορρέει από τις δύο συμβάσεις παραχώρησης του 2008 και του 2021
Δηλαδή η μάζωξη του Μαξίμου
  • δεν πρόσθεσε τίποτα και αποτελούσε μία Μαυρογιαλουριά ( παπάτζα..) … δεν υπήρξε καμία αναγγελία χρηματοδότησης του έργου και κατασκευής του, ούτε κάποιο χρονοδιάγραμμα …
  • και ήταν σαφώς υποτιμημένη αφού δεν εκδόθηκε επίσημο Δελτίο Τύπου από το Γραφείο του Πρωθυπουργού, ούτε από το Υπουργείο Υποδομών …ούτε μια μικρή αναφορά…Τίποτα…!!! …όλα έγιναν για μια φωτογραφία και για να έχουν να λένε…και να γράφουν…
Να «λένε»
  • η Δ.Θ. Αυγερινοπούλου «με τελικό στόχο τη χρηματοδότηση και την επανέναρξη του έργου.», «Καθίσταται σαφές ότι ο Νομός Ηλείας βρίσκεται συνεχώς στο επίκεντρο του έργου της Κυβέρνησης για την ανάπτυξη των υποδομών του» … ναι αυτή είδε και επανέναρξη και την Ηλεία επίκεντρο … (μάλλον του στόχου βολής..)
  • ο Α. Νικολακόπουλος… «απαιτείται χρόνος και υπομονή για να προχωρήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες, τις οποίες θα παρακολουθούμε στενά»…. Δηλαδή χρόνος και υπομονή και στενή παρακολούθηση … ή όταν δεν έχεις να πεις κάτι και λες αρλούμπες…
  • Ο Περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας Ν. Φαρμάκης είδε ..«Νέες μελέτες για τον οδικό άξονα Πύργου-Τσακώνας» και «αισθανόμαστε δικαίωση, αλλά και ικανοποίηση, για το γεγονός πως ο σύγχρονος οδικός άξονας θα ολοκληρωθεί» ..μάλλον δεν κατάλαβε τίποτα και για ικανοποιήθηκε ..αυτός…

Να γράφουν…
Οι εφημερίδες όλες υμνητικές με προεξάρχουσα την «Πατρίς» που είχε τομ απίθανο τίτλο «έδειξε τον δρόμο» με την φωτογραφία του Μητσοτάκη και που έχει συνεχή πρωτοσέλιδα του πρωθυπουργού (και του περιφερειάρχη..)
  • Θεωρήσαν επιτυχία την σύσκεψη(συνάντηση εργασίας την ονόμασαν ..ή δουλέματος μας ..λέω εγώ..) ,όταν όλοι καταλαβαίνουν ότι ήταν προεκλογική κίνηση
Δεν μίλησαν και δεν έγραψαν
  • για την άρνηση να μελετηθούν οι εναλλακτικές λύσεις (λόγω του απαγορεύσεων του ΣτΕ αυτών, της παράκαμψη του Καϊάφα ή την αποφασιστικής βελτίωσης άμεσα του τμήματος 20 χιλ. «Κλειδί Σαμικού-Όρια Ηλείας»»
  • για την πρόκληση και τον χλευασμό των Ηλείων για την πρόθεση (τους) να ξεκινήσει το «Πύργος-Τσακώνα» από το τέλος (με την όπισθεν δηλαδή) κατασκευάζοντας πρώτα το τμήμα «Τσακώνα-Καλό Νερό» προϋπ. 190 εκ. € στην Μεσσηνία και όχι το τμήμα «Πύργος-Κλειδί Σαμικού» που δεν έχει κανένα πρόβλημα περιβαλλοντικών απαγορεύσεων, είναι μελετητικά ώριμο και που θα δώσει αναπτυξιακή ανάσα στην Επαρχία Ολυμπίας ..
  • για τη γέφυρα του Αλφειού που έχει μείνει στα ακρινά πέδιλα/βάθρα και η υπάρχουσα και υπερεξηκονταετή γέφυρα να έχει σοβαρά στατικά προβλήματα…
Όλοι τους και όλα υπηρετούν την προσπάθεια εξαπάτησης των Ηλείων….
Πήραν κάποιες μελετούλες και έμειναν ικανοποιημένοι
Τόσοι είναι…
Σημείωση:
Υπενθυμίζουμε ότι ο δρόμος/τμήμα «Πύργος-Καλό-Νερό-Τσακώνα» απεντάχθηκε το 2008 (με την ψήφο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ /υπουργός Χρυσοχοΐδης) από την σύμβαση παραχώρησης «Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα» και είναι συνολικού μήκους 89,2 χιλ. και αφορά το τμήμα «Χανάκια-Αλφειός» 12,5 χιλ., «Αλφειός-Καλό Νερό» 49 χιλ. και «Καλό-Νερό-Τσακώνα» 27,5 χιλ. Υπάρχει πρόβλημα για το τμήμα 20 χιλ. «Κλειδί Σαμικού-Όρια Ηλείας» λόγω περιβαλλοντικών απαγορεύσεων του ΣτΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου