Τρίτη 25 Απριλίου 2023

Ένα …κάποτε (2012) πέρασμα τρένου από την Αμαλιάδα …

 Ένα …κάποτε (2012) πέρασμα τρένου από την Αμαλιάδα …

  • …. τώρα  τίποτα και το μόνο που κυκλοφορεί είναι οι ψεύτικες υποσχέσεις για επαναλειτουργία (προς κοροϊδία των Ηλείων)  

Γράφει ο Γρηγόρης Στριγάς

«Το οριστικό τέλος του σιδηροδρόμου σε όλη την Πελοποννησο ηρθε τον Γεναρη του 2011,ενω "κρυφτηκε" κατω απο τον χαρακτηρισμο "δικτυο σε αναστολη".

  • ·         Δηλαδη ο ΟΣΕ ειχε δικαιωμα να βαζει τρενα οποτε και για οποιον λογο ηθελε απροειδοποιητα.Εννοειται πως πριν γινει αυτο,γινοταν επιθεωρηση της γραμμης απο το λιγοστο προσωπικο που ειχε απομεινει.

Σε αυτο το βιντεο λοιπον βρισκομαστε στις 5 Οκτωβρη του 2012.Ειχα την τιμη να κανω αυτο το δρομολογιο Πυργος-Πατρα μεσα στην μηχανη και στα χειριστηρια της ανακατασκευασμενης/υπερσυγχρονης ALCO 9101 (η οποια τωρα εχει αποκλειστει και αργοπεθαινει στην Καλαματα).

  • Ειχα ενημερωσει τον φωτογραφο και φιλο Αντωνη Χατζηνικολαου και την ειχε στησει να τραβηξει την διελευση.Την ωρα που μπαινει στον σταθμο εχω κολλησει το ενα χερι στην κορνα κανοντας εντονο σαματα,ετσι σαν φορο τιμης ας πουμε στο αρχαιοτερο σιδηροδρομικο δικτυο της χωρας και με το αλλο χερι χαιρεταω το φωτογραφικο/τηλεοπτικο συνεργειο του φιλου Αντωνη.

Φυγαμε απο Πυργο το πρωι,σταματησαμε Λεχαινα να κοτσαρουμε καμποσα βαγονια μεταφορας σκυρου και φτασαμε Πατρα αργα το απογευμα.

Η ταχυτητα μας ηταν εξαιρετικα μικρη μιας και ο κοσμος ειχε ξεγραψει το τραινο απο το μυαλο του..οποτε σταματουσαμε εμεις σε καθε διαβαση για να μη γινει καποιο ατυχημα.Γιαυτο φυγαμε πρωι απο Πυργο και φτασαμε Πατρα απογευμα..!

Στο βιντεο στην σκευοφορο διακρινεται ο Κωστας Τριμης υπευθυνος γραμμης,ο οποιος δυστυχως δεν ειναι πλεον μαζι μας!Για εμενα τα τραινα ειναι ολη μου η ζωη γιατι μεσα σε αυτα μεγαλωσα,αλλα και απο αυτα...μιας και ο πατερας μου ηταν σιδηροδρομικος!

Μπορει να μου το στερησαν,αλλα τις εικονες που εχω στο μυαλο μου και ολα οσα εχω ζησει στον σιδηροδρομο ΔΕΝ θα μου τα σβησει κανενας!!»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου