Σάββατο 29 Μαΐου 2021

Γιατί ήταν πρόβλημα οι οκτώ(8) εργολαβίες του «Πάτρα-Πύργος» και δεν είναι το σπάσιμο του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ) σε τρείς (3) ….????

Γιατί ήταν πρόβλημα οι οκτώ(8) εργολαβίες του «Πάτρα-Πύργος» και δεν είναι το σπάσιμο του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ) σε τρείς (3) ….????


«Βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης» είπε ο
 υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής  και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έλυσε τα προβλήματα  


Όμως ο «Βόρειος Οδικός Άξονας της Κρήτης /ΒΟΑΚ», από τα Χανιά μέχρι τον Άγιο Νικόλαο θα περιλαμβάνει τρία διαφορετικά μοντέλα χρηματοδότησης για τρία διαφορετικά τμήματα:

Ένα τμήμα (Χανιά – Χερσόνησος) θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης

Ένα τμήμα (Χερσόνησος – Νεάπολη) με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) η οποία θα προβλέπει, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τις λεγόμενες «πληρωμές διαθεσιμότητας»

Ένα τρίτο τμήμα (Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος) ως παραδοσιακό δημόσιο έργο

Και ρωτώ :

Γιατί ήταν πρόβλημα οι 8 εργολαβίες του «Πάτρα-Πύργος» και διαλυθήκαν και


καθυστερεί δύο χρόνια τώρα και δεν είναι το σπάσιμο του Βόρειου Οδικού Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ) σε τρείς….????

Και επιπλέον ρωτώ

Γιατί εκεί στην Κρήτη υπουργείο ΥΠΟΜΕ εξασφάλισε 1,027 δισ. ευρώ για τη χρηματοδότηση του έργου (427 εκατ. ευρώ αφορούν χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης ενώ τα υπόλοιπα 600 εκατ. ευρώ θα καλυφθούν από το ΕΣΠΑ 2021-2027)  για  τρία τμήματα και με  τρία διαφορετικά μοντέλα χρηματοδότησης

Ερωτήσεις που δεν περιμένουν απαντήσεις  

…γιατί η Ηλεία όλα τα αντέχει όλα τα υπομένει…

Αφορμή για το σημείωμά  μου ήταν σχόλιο το  Alekos Galanopoylos που έγραψε « Κάπου έχω ακούσει και διαβάσει ότι η κατάτμηση του δρόμου Πάτρας Πύργου σε πολλές εργολαβίες δεν θα ολοκληρωνόταν ποτέ εδώ τι άλλαξε? Προβληματίζομαι.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου