Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Κ. Μητσοτάκης(πρωθυπουργός) 2019: «το πρώτο έργο το οποίο θα ξεμπλοκάρει θα είναι αυτή η εργολαβία.» 2021: «θα τα πούμε εν καιρώ»…

 Κ. Μητσοτάκης(πρωθυπουργός)για την «Πατρών-Πύργου 2019: «το πρώτο έργο το οποίο θα ξεμπλοκάρει θα είναι αυτή η εργολαβία.» 2021: «θα τα πούμε εν καιρώ»…


  • Πόση κοροϊδία αντέχουν οι Ηλείοι, πόση ?
  • Εν καιρώ :… κάποια στιγμή στο μέλλον, αργότερα, κάποτε

Κυριάκος Μητσοτάκης για την «Πατρών-Πύργου»: 


  • Ηλεία (Ανδραβίδα) 21 Απριλίου 2021: «Θα τα πούμε εν καιρώ – Όλα καλά θα πάνε»
  • Ηλεία (Πύργος) 13 Ιουνίου 2019 ( προεκλογικά) «Έχω δώσει σαφέστατες εντολές στο επιτελείο μου … το πρώτο έργο το οποίο θα ξεμπλοκάρει θα είναι αυτή η εργολαβία

Ήρθε στην Ηλεία στην Ανδραβίδα …

Θα μπορούσε να αφιερώσει μισή ώρα να ενημερώσει … αλλά )(όπως λεει και ο Νιόνιος)  «Αφού δεν είχε νέα ευχάριστα να πει/καλύτερα να μη μάς πει κανένα»

Έτσι

  • Ο αυτοκινητόδρομος «Πατρών-Πύργου» …εν καιρώ τω δέοντι
  • Οι Ηλείοι … εν αναμονή (δηλαδή στο περίμενε ..και πέθαινε..) χρόνια τώρα  
  • Η  Ηλεία … εν διωγμώ και εν εμπαιγμώ

Κ. Καραμανλής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

  • 30 Μαρτίου, 2020 : «το Υπουργείο ετοιμάζει το φάκελο για την προγνωστοποίηση προς τις υπηρεσίες της Επιτροπής για θέματα Ανταγωνισμού (DG-COMP)»
  • 15 Απριλίο 2021 : «εστάλησαν οι απαντήσεις που έθεσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού στο φάκελο προγνωστοποίησης για το έργο»

Χρονική και αποτύπωση του ..."εν καιρώ" και του «το πρώτο έργο το οποίο θα ξεμπλοκάρει θα είναι αυτή η εργολαβία.»

  • Στις 13 Ιουνίου 2019 ( προεκλογικά) ο Κ. Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του στον Πύργο  δηλώνει  «το να ολοκληρωθεί επιτέλους αυτός ο δρόμος από την Πάτρα στον Πύργο, δεν έχει ιδεολογικό χρώμα, ….«Έχω δώσει σαφέστατες εντολές στο επιτελείο μου και στους ανθρώπους οι οποίοι θα στελεχώσουν την επόμενη μέρα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και το πρώτο έργο το οποίο θα ξεμπλοκάρει θα είναι αυτή η εργολαβία.»
  • Έρχεται το 2019 η ΝΔ/Μητσοτάκης  και ακυρώνει τις δημοπρασίες (με  συμφωνία του περιφερειάρχη Ν. Φαρμάκη)
  • Στις 3 Ιουλίου 2020 (μετεκλογικά)  ο Κ. Μητσοτάκης μιλώντας στην Πάτρα  για το Πάτρα – Πύργος λέει : «Στόχος να ολοκληρωθεί μέχρι το 2023»… «βρίσκεται ήδη προς έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
  • 8 Ιουλίου 2019 αναλαμβάνει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας/ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη  ο Κυριάκος Μητσοτάκης
  • 21 Ιανουάριου 2020 υπεγράφη η συμφωνία Υπουργείου Υποδομών-Ολυμπίας Οδού για το «Πάτρα-Πύργος» με την εταιρία «Ολυμπία Οδός» να ενταχθεί στη σύμβαση παραχώρησης ( αυτήν που είχε απενταχθεί το 2012…9  χρόνια πριν..)

2021   

…και είμαστε  στις εγκρίσεις από Ε.Ε... εγκρίσεις  από τις Βρυξέλλες ή κάτι σαν τα  Λαχανάκια Βρυξελλών…  και σε νέο Γαϊτανάκι…

Τρία τα Επιτροπάτα που  πρέπει να συναινέσουν η DG-Regio, ηDG Grow και η  DG Comp

  • 20  Μαΐου 2020 η Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής Ανάπτυξης/DG-Regio…. ενέκρινε τη συνέχισή του «Πάτρα-Πύργος» ως έργο γέφυρα  και στην επόμενη προγραμματική περίοδο/Νέο ΕΣΠΑ 2021-2027.
  • 02 Νοεμβρίου 2020 η  Γενική Διεύθυνση για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η DG GROW, απεφάνθη ότι η εκ νέου ενσωμάτωση του Πάτρα–Πύργος στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού είναι συμβατή με το Κοινοτικό Δίκαιο.

Απρίλιος  2021   

  • Κυριάκος Μητσοτάκης για την «Πατρών-Πύργου»..Ηλεία (Ανδραβίδα) 21 Απριλίου 2021: «Θα τα πούμε εν καιρώ – Όλα καλά θα πάνε»

και αναμένουμε …  την DG Comp

Βρισκόμαστε στο ότι στο υπουργείο ΥΠΟΜΕ έχουν ξεκινήσει οι υποστηρικτικές μελέτες για την τεκμηρίωση του αιτήματος έγκρισης, θα χρειαστεί αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης, έγκριση από την Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού (DG Comp)

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού DG Comp θα αποφανθεί :

Α. Αν η συμφωνία έχει ζητήματα μη συμβατής κρατικής ενίσχυσης… και

Β. Επί των προσφυγών που έχουν κατατεθεί από την εταιρεία «Μηχανική»/ Πρόδρομο Εμφιετζόγλου για δύο ακυρωθέντες διαγωνισμούς…

Χωρίς να είναι καθόλου βέβαιο ότι θα υπάρξει έγκριση, η όλη αυτή διαδικασία θα υπερβεί το πρώτο οκταμηνο του 2021(φθιν΄πωρο)   

…και μετά

…απαιτείται τουλάχιστον ένα εξάμηνο αρχές 2022 για :

1. Τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού  

2. Απόφαση  του Ελεγκτικού Συνεδρίου-Προσυμβατικός έλεγχος της Σύμβασης Παραχώρησης στην εταιρία «Ολυμπία Οδός»

3. Κατάθεση στην Βουλή, συζήτηση, απόφαση …

Έναρξη των εργασιών  το 2022 αν όλα πάνε καλά ( θετικές αποφάσεις DG Comp, απόρριψη ενστάσεων, σφιχτό χρονοδιάγραμμα από Ελεγκτικό Συνέδριο και Βουλή), δεν έχουμε εκλογές, έχουμε ύφεση της πανδημίας, προένταξη στο Νέο ΕΣΠΑ κλπ.

Τέλος εργασιών …ίσως το 2026-2027.. (αυτά τα χρονικού ορίζοντα Οκτώβριου  του 2023  όλοι γνωρίζουν ότι αποτελούν ένα παραμύθι για αφελείς).

Θυμίζουμε ότι  «Πάτρα-Κόρινθος» ξεκίνησε το 2008 και ολοκληρώθηκε μετά από 10 χρόνια το 2017…. και εδώ στην Ηλεία ομιλούν για ολοκλήρωση σε 2 χρόνια ….. και ξαναθυμίζουμε ότι τι έργο «Κυλλήνη-Εθνική Οδός» χρειάστηκε 5 χρόνια να ολοκληρωθεί (έχει ακόμη ελλείψεις…)  

Ψεύτες και δολοφόνοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου