Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

Το πιστόλι του φιδιού..

 Το πιστόλι του φιδιού..

  • ….και μετά( ήδη ξεκίνησε..) θα πυροβολούν, θα βιαιοπραγούν, τους εργαζομένους που αγωνίζονται, μετά τους διαδηλωτές, τους φοιτητές,  εμάς  που λέμε όχι…. Εσένα !  

"Στην αρχή κυνήγησαν τους Εβραίους

Δεν ήμουν Εβραίος και δεν φώναξα.
...Μετά ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές.
Δεν ήμουν κομμουνιστής και δεν φώναξα.
Έπειτα ήρθε η ώρα των σοσιαλδημοκρατών.
Δεν ανήκα σ΄ αυτό το κόμμα και δεν έβρισκα λόγο να διαμαρτυρηθώ.
Ακολούθησαν οι ομοφυλόφιλοι.
Ούτε κι αυτό σκέφτηκα ότι με αφορούσε.
Στο τέλος ήρθε η σειρά των τσιγγάνων.
Ούτε και τότε βρήκα λόγια για να εκφράσω την αντίθεσή μου.
Ο επόμενος στη σειρά ήμουν εγώ.
Αλλά δεν υπήρχε κανείς για να φωνάξει,
για να αντισταθεί μαζί μου..."
Μ. Μπρεχτ
Σκίτσο: Michael Kountouris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου