Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023

Η λίμνη που θέλει να ξαναγεννηθεί… (Η Μουριά ..Πύργος Ηλείας)

 Η λίμνη που θέλει να ξαναγεννηθεί …  (Η Μουριά ..Πύργος Ηλείας)

  • Η φύση επιδιώκει, επιδιώκει, ποθεί … οι.. άλλοι … όλοι ησυχάζουν (αδρανούν) …


Οι βροχές την πλήρωσαν, έκρυψαν την εγκατάλειψη, τα σκουπίδια και την άγονη αθλιότητα !

Εμφάνισαν μια απέραντη ομορφιά !

Ένας περιβαλλοντικός  πλούτος που για να ξαναυπάρξει χρειάζονται πράξεις (όχι λόγια ..τόσα χρόνια, πόσα «Θα»), ενδιαφέρον, σχέδιο και χρηματοδοτήσεις .

Η ανεπάρκεια Δήμου Πύργου και Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας πρωτοφανής, εξακολουθητικά και διαχρονικά  …. μόνο συσκέψεις, φωτογραφίες, δηλώσεις, υποσχέσεις.. αποτέλεσμα μηδέν…

Γράφει (δικό της και το video) η Κωνσταντίνα Κομιώτη/Kw Zuc Delfina :

«Εγώ είμαι η Λίμνη που θέλω να ξαναγίνω λίμνη και κάποιοι δε με αφήνουν … όσο και να με αποξηραίνουν και να με βρωμίζουν και να με εκμεταλλεύονται όμως, αρκεί μια νύχτα βροχερή για να σας δείξω πως δε μπορείτε να με βιάζετε μήτε να με εκβιάζετε ….  Εγώ ήμουν είμαι και θα είμαι Λίμνη ! …Η περήφανη και πανέμορφη λίμνη Μουριάς !!! 🙂 …Πάρτε τα σκουπίδια σας, τα κοπάδια σας και τα παράνομα γαλάρια σας και αφήστε με να είμαι αυτό που με έκανε η Μάνα Φύση …. ένας υπέροχος υδροβιότοπος με αμέτρητη ΖΩΗ ! ❤️ »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου