Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023

…οφειλόμενη αναδημοσίευση …

 …οφειλόμενη αναδημοσίευση …

  • … για ένα φίλο που τον ταλαιπώρησαν άσχημα, που βασανίστηκε, που έχει μεγάλο και δύσκολο δρόμο μπροστά του, που έχει το κουράγιο, το ήθος και την ικανότητα και θα τα καταφέρει.. !  

«Δ.Ι. Τραμπαδώρος - Η Επιστροφή... (Ι)

ΕΡΜΗΣ ΗΛΕΙΑΣ   20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023

 Μετά από 15 ημέρες σιγής, που οφείλεται στον αναίτιο και βίαιο ξεριζωμό μου από την τοπική κοινωνία του Πύργου και της Ηλείας, γενικότερα, ο ΕΡΜΗΣ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ είναι και πάλι μαζί σας.

Οι δυσχέρειες και τα εμπόδια ποτέ δεν με έκαμψαν εμένα προσωπικώς και όχι  μόνον αυτό, αλλά αποτέλεσαν επιπροσθέτως εφαλτήριο για νέα  επιτεύγματα, σε όλα τα επίπεδα, γεμάτα φως και ουσία.

Παρά τα 57 χρόνια που βαρύνουν την πλάτη μου είμαι και αισθάνομαι ορεξάτος... και σε όποιον αρέσει!

Οφείλω ένα τεράστιο, θερμό ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους φίλους μου που με αυτοθυσία, πολλές φορές, με κράτησαν ζωντανό.

Σε λίγες ημέρες ανοίγει και το Φωτοτυπείο - Βιβλιοπωλείο ΑΛΩΝΙ ΕΝ ΠΥΡΓΩ!

Η καθημερινή δράση και παρουσία μας είναι η λυδία λίθος για όλους μας, τελικά!

Τα λέμε... λοιπόν!»

 Δ.Ι. Τραμπαδώρος/ Διονυσιος Τραμπαδωρος/ https://ermisilias.gr/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου