Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Η εκστρατεία λάσπης και αθλιοτήτων εναντίον μου από την Δημοτική αρχή Πύργου

 Η εκστρατεία λάσπης και αθλιοτήτων εναντίον μου από την Δημοτική αρχή  Πύργου



Ξεκίνησε τις ελεεινότητες ο δήμαρχος Πύργου Τ. Αντωνακόπουλος που έγραψε για μένα για «χαφιεδες, εξαρτημενοι ουσιων ,κοινωνικα αποβλητα.» ακολούθησε ο σύζυγος της αυλικής του (δημάρχου) που έγραψε «ΚΥΡΙΕ ΦΟΥΣΤΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΌΛΗ ΤΗΝ ΏΡΑ.. ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΠΟΤΕ ΓΑΜΕΥΤΗΚΕΣ... ΜΉΝΑ ΚΑΙ ΧΡΌΝΟ..»

Γνώριζα ότι είναι άθλιοι (ο δήμαρχος Πύργου και οι συν αυτώ..) αλλά τέτοια αλητεία είναι ανήκουστη..

Κατανοώ ότι η κριτική μου στην Δημοτική αρχή ενοχλεί πολύ, αλλά να εκτοξεύουν εναντίον μου βρωμιές  είναι αδιανόητο…

Οι Ηλείοι και οι Πυργιώτες με γνωρίζουν και αντιλαμβάνονται ότι όλα αυτά τα βδελύγματα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα …

Πολλά μπορεί κάποιος να μου καταλογίσει αλλά μέχρι τώρα κανείς δεν είχε πει τέτοιες αθλιότητες κα ψέματα…μόνο ο βόθρος της δημοτικής αρχής του Πύργου …

  • Εγώ και διώχτηκα από το σύστημα και με τα ναρκωτικά είναι οι γνωστοί οι αγώνες που έχω κάνει ενάντια τους γιατί αυτός ο πόνος και ο θάνατος είχε αγγίξει κοντινά και αγαπημένα μου πρόσωπα και η κοινωνία με εκτιμά και για δε την ομοφυλοφιλία ( κατανοώντας τις ιδιαιτερότητες και το δικαίωμα ορισμένων να έχουν αυτή την επιλογή), ο Μαρίνος Λάμπρος αγαπά τις Γυναίκες και μόνο (πολύ)   

Να τον χαίρονται όσοι τον υποστηρίζουν, όσοι τον κανακεύουν, «κοντινοί» μου άνθρωποι και «φίλοι» μου που συναλλάσσονται, μισθοδοτούνται, συναγελάζονται με αυτούς και με αυτόν… πρέπει να ντρέπονται…

Να είναι περήφανοι οι «προοδευτικές δυνάμεις και πολιτικοί» και  οι «δημοκράτες» που τον υποστηρίζουν, σκέφτονται να τον υποστηρίξουν και για να το πω ευθέως αναφέρομαι σε τμήματα του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ  … μόνο ντροπή…

Να συνεχίσουν να είναι ανακατεμένοι με τις ακαθαρσίες συνάδελφοι δημοσιογράφοι και μέσα ενημέρωσης που τους/τον προβάλλουν  … γίνονται το ίδιο…

Μαρίνος Οδυσσέας Λάμπρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου