Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

Ο συναγωνισμός των «Δι' ενεργειών μου»… όχι εγώ ενήργησα, … μα εγώ … δι' ενεργειών μου

 Ο συναγωνισμός των «Δι' ενεργειών μου»…  όχι εγώ ενήργησα, … μα εγώ … δι' ενεργειών μου..



  • ..   Μα !! «επανειλημμένως είχα μεταφέρει, τόσο στο ΥπΑΑΤ όσο και στον ΕΛΓΑ…»…η βουλευτής…
  • … Άντε !! « Οι πρόσφατες συναντήσεις και επαφές έφεραν  αποτέλεσμα καθώς ήδη αναμένεται να γίνουν πληρωμές και η καταβολή ενισχύσεων» …ο βουλευτής..

Η κατάπτωση του πολιτικού λόγου στο επίπεδο της εξυπηρέτησης  «Δι' ενεργειών μου» για τις αυτονόητες υποχρεώσεις της πολιτείας και του κράτους.

 Ολοταχώς με την όπισθεν στην εποχή του 1960…

Κωμειδύλιο…  με σκέρτσα γελοιότητας  

…όσο για τις πληρωμές για τις ζημιές από τα φαινόμενα κακοκαιρίας και τις  ενισχύσεις από την καταστροφή που έχει προκαλέσει η πανδημία,

 θα δούμε, πότε, εάν και σε ποιο ύψος είναι….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου