Πέμπτη 19 Μαΐου 2022

Διώχνουν τον Γιάννη Τζουανόπουλο από την ΕΡΑ/2ο Πρόγραμμα….

 Διώχνουν τον Γιάννη Τζουανόπουλο από την ΕΡΑ/2ο Πρόγραμμα….


Οι "άριστοι' διώχνουν μια ζωντανή ραδιοφωνική ιστορία...τον Ηλείο Γιάννη Τζουανόπουλο ..Να πούμε ΟΧΙ !

 Giannis Tzouanopoulos :


«ΤΟ 2011 Η ΕΡΤ ΜΕ ΤΙΜΗΣΕ ΓΙΑ ΤΑ 20ΧΡΟΝΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΜΟΥ ΖΩΝΤΑΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΖΑΚΟΥ ΑΡΤΙ ΑΦΙΧΘΕΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ ΜΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ! ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΟΥ ! ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΕΔΩΣΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ 31 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ! ΜΕ ΤΙΜΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕ ΠΡΟΕΞΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ  ! ΣΤΟ ΗΡΩΔΕΙΟ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ  ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΜΕΛΙΝΑ ΝΤΑΣΣΕΝ ΓΑΒΡΑ ΣΑΜΑΡΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΜΥΤΑΡΑ ΦΑΣΣΙΑΝΟ Κ.Α. ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ !!!»

Maria Soultatou

«…Στην γιορτή των 70 χρόνων του Β΄ Προγράμματος να φέρονται με τόσο μεγάλη έλλειψη σεβασμού σε ένα από τα σπουδαιότερα κεφάλαια του ραδιοφώνου που φέρει το όνομα σου Γιάννη και έχεις δώσει τόσα μα τόσα πολλά τα τελευταία 31 χρόνια στο Ραδιόφωνο που υπηρετείς με τόσο σεβασμό αλλά και στον πολιτισμό που φωτίζεις με το έργο σου. Η ΕΡΤ & το Δεύτερο δεν είναι τσιφλίκι κανενός ανήκει στους Έλληνες και αυτοί το συντηρούν ζητώντας μόνο καλή συντροφιά από τις εκπομπές του. Είναι πολύ μεγάλο ατόπημα από την υπεύθυνη προγράμματος να μας στερήσει τις εξαιρετικές εκπομπές και την παρέα σου με το έτσι θέλω. Είμαστε μαζί σου Γιάννη και θέλουμε να παραμείνεις στη θέση σου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου