Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

Δρόμος «Πύργος- Αγιάννης» …. Κακοράβε και κακοξήλωνε ...

 Δρόμος «Πύργος- Αγιάννης» …. Κακοράβε και κακοξήλωνε ...

  • … τώρα ξηλώνουν τα παγκάκια που μόλις πριν λίγους μήνες τοποθέτησαν…
Ένας δρόμος, αυτός του «Πύργος- Αγιάννης» που προκάλεσε την γενική κατακραυγή και αποδοκιμασία για την καλομελετημένη κατασκευή του με τις επικίνδινες νησίδες, τα πολλά παγκάκια , τους υπερβολικά πολλούς κάδους μικροαπορριμμάτων , τους μη λειτουργικούς πεζοδρόμους (στενοί, με εμπόδια), την ουσιαστικά κατάργηση των ποδηλατοδρόμων), την δυσκόλευση της επικοινωνίας με του κάθετους δρόμους…. τώρα σε νέες .. περιπέτειες …
Τώρα αρχίζουν να ξηλώνουν τα τσιμεντένια παγκάκια που τοποθέτησαν πέρυσι, πετώντας στα άχρηστα χιλιάδες ευρώ και δαπανώντας νέα χρήματα για το πέταμα … ένας συνδυασμός κωμωδίας και δράματος, των αχρηστών, που διασπαθούν δημόσιο χρήμα…
  • … οι υπεύθυνοι που το κατασκεύασαν (Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας) και αυτοί που το ανέχτηκαν (Δήμος Πύργου)…

Ένας δρόμος που έχει νησίδες,
  • εξαμβλώματα οχηματοπαγίδες που ανορθούνται εν μέση οδώ, περιτυλιγμένα από εργοταξιακό πλαστικό πλέγμα, με πλαστικά στηθαία οδών και με αναλάμποντες φανούς σήμανσης, νησίδες και το συνολικό αμπαλάζ άκρως επικίνδυνο και θανατηφόρο…
«Πύργος- Αγιάννης» που στους εκατέρωθεν πεζοδρόμους και ποδηλατόδρομους
  • έχει κακό υλικό επίστρωσης… κακοβαλμένο και κακό-επιστρωμένο κάτω από την μπλε λωρίδα και η άλλη λωρίδα με τόσο καλό υλικό που διασπάται και τρίβει…
  • προβλέπονται 148 παγκάκια (τσιμεντένια ! ), 154 (!!) κάδοι μικροαπορριμμάτων (που κανείς δεν τους αδειάζει και ξεχειλίζουν από σκουπίδια),
  • ογκώδεις στάσεις λεωφορείων που μετατρέπουν το περπάτημα/τρέξιμο, την ποδηλατάδα σε συνεχές σλάλομ/ ζικ ζακ με συνεχείς αλληλεπικαλύψεις πεζοδρόμου, ποδηλατοδρόμους και λοιπών εμποδίων ..
Ένας δρόμος απαράδεκτος στον σχεδιασμό του, μη λειτουργικός και σαφώς επικίνδυνος για πεζούς, ποδηλάτες, οδηγούς και οχήματα…
Ένας δρόμος (Πύργος-Άγιος Ιωάννης- Κατάκολο) που ανακατασκευάζεται και εξαιρεί το τμήμα του δρόμου (170+650 μέτρα) που διέρχεται εντός του οικισμού του Αγίου Ιωάννη ..
…και ακόμη είμαστε στην μία πλευρά του δρόμου….
Η αναγκαιότητα συντήρησης του οδικού άξονα Πύργος- Άγιο Ιωάννη – Κατάκολο, ήταν επιτακτική και έπρεπε να είχε στόχο, την βελτίωση του οδοστρώματος( ασφαλτοτάπητα) όπου υπήρχε ανάγκη, σήμανσης, την αποφασιστική βελτίωση του πεζόδρομου και ποδηλατοδρόμου, τον οδοφωτισμό του, την επέκταση πεζοδρομίων ( στο τμήμα Αγ. Ιωάννης-Κατάκολο) και την πλήρη ανακατασκευή του τμήματος που διέρχεται εντός του οικισμού..
Το διαφαινόμενο ( και πιά ορατό) αποτέλεσμα δεν είναι ανάλογο των κοινωνικών αναγκαιοτήτων και καταδήλως πρόκειται για επεμβάσεις πρόχειρες, αντιλειτουργικές, αχρείαστες και ημιτελείς αλλά και επικίνδυνες …
Σημείωση:
Οι δύο εργολαβίες με γενικό τίτλο «Βελτίωση προσβασιμότητας επαρχιακού δικτύου από Κατάκολο (διασταύρωση Αγίου Ανδρέα) έως την είσοδο του Πύργου είνναι:
  • Α Υποέργο/εργολαβία): Τμήμα Α/ Υποέργο Τμήμα Α Πύργος (σιδηροδρομική γραμμή)έως είσοδο Αγίου Ιωάννη, προϋπολογισμού 3.750.000 εκατ. ευρώ, επί μήκους 3.370 μέτρων (ήτοι κόστος 1097 € το μέτρο…!)
  • Β Υποέργο/εργολαβία): Τμήμα Β: «Άγιος Ιωάννης -Κατάκολο» (διασταύρωση Αγ. Ανδρέα), προϋπολογισμού 1.740.000 ευρώ, επί μήκους 6.200 μέτρων, (ήτοι κόστος 280 € το μέτρο)



































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου