Σάββατο 25 Μαρτίου 2023

… οι κοροϊδίοδρομοι της Ηλείας … διαρκής εμπαιγμός… διαχρονική κοροϊδία των Ηλείων

 … οι κοροϊδίοδρομοι της Ηλείας … διαρκής εμπαιγμός… διαχρονική κοροϊδία των Ηλείων



  • «Πατρών-Πύργου» … ολοκλήρωση το 2031 και αν… και βάλε…
  • «Πύργος-Τσακώνα/Μεσσηνία» …με λόγια δεν φτιάχνεται δρόμος… προς το μακρινό 2035
  • «Αρχαία Ολυμπία-Τρίπολη» … 43 χρόνια υπό κατασκευήν…
  • «Πύργος-Ολυμπία» ο χειρότερος δρόμος προς τον κάλλιστο της Ελλάδας τόπο
Στην Ηλεία η έλλειψη ενός στοιχειώδους επαρκούς Εθνικού Οδικού Δικτύου είναι καταφανής και εκτός της ακραίας επικινδυνότητας για τους χρήστες του υπαρχόντων Εθνικών Οδών/Ε.Ο. και της προσβολής προς τους Ηλείους (ως μοναδικός νομός της Ελλάδας που δεν έχει σύγχρονους αυτοκινητόδρομους), αποτελεί ένα από τους κύριους ανασταλτικούς παράγοντες ανάπτυξης της (ο Τουρισμός και ο Αγροτικός Τομέας απαιτούν ταχείς και ασφαλείς δρόμους, τουλάχιστον...), όταν μάλιστα τα άλλα δύο δίκτυα μεταφοράς, ο Σιδηρόδρομος και Αεροδρόμιο δεν υφίστανται..
  • Η Ηλεία είναι μακρινότερος νομός της Ελλάδας από την Αθήνα …..
Εν τέλει η Ηλεία είναι αποσυνδεδεμένη από Εθνικό Οδικό Δίκτυο, προς Αχαΐα υπάρχει το χάλι της «Πατρών-Πύργου», προς Μεσσηνία υπάρχει το βάσανο της «Πύργος-Μεσσηνία», προς Αρκαδία υπάρχει η περιπέτεια της «Αρχαία Ολυμπία-Τρίπολη» και ακόμη η σύνδεση της Πρωτεύουσας της Ηλείας με το καμάρι μας την Αρχαία Ολυμπία, η ντροπή «Πύργος-Ολυμπία»….
Κατά καιρούς και διαχρονικά οι Ηλείοι έχουν γίνει παίγνιο του πολιτικού συστήματος και έχουν αντιμετωπισθεί σε τελική ανάλυση σαν τον χαζό της παρέας (της Ελλάδας) και καρπαζοεισπράκτορας … που τον φλομώνουν στις εξαγγελίες, υποσχέσεις και σχέδια και λαμβάνει λακκούβες, δυστυχήματα, κινδύνους, χρονικές καθυστερήσεις, ταλαιπωρία και αρνητική επίδραση στην οικονομία
  • Οι ευθύνες για αυτήν την αθλία κατάσταση-η Ηλεία να μην έχει αυτοκινητοδρόμους- όπως αναφέραμε είναι διαχρονικές, αλλά η κυβέρνηση Μητσοτάκη (που κλείνει 4ετία) έχει την μεγίστη…!
«ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ» … ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟ 2031 ΚΑΙ ΑΝ… ΚΑΙ ΒΑΛΕ…
Μετά την διακοπή των εκτελουμένων εργασιών κατασκευής της «Πατρών-Πύργου» το 2019 με καθυστέρηση τριών (3) ετών ξεκίνησαν και πάλι οι εργασίες κατασκευής του το έργο (με την ΝΔ πατέντα της ανάθεσης στην κοινοπραξία «Ολυμπία Οδός») πριν ένα(1) χρόνο στις 15/03/2022(και με φιέστα Μητσοτάκη στις 31/03/2022)…
  • με διακηρυγμένο στόχο ολοκλήρωσης του και έναρξη λειτουργίας του νέου τμήματος Κάτω Αχαΐα-Πύργος μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025» … δηλαδή 36 μήνες…
Σήμερα ένα χρόνο μετά την επανέναρξη κατασκευής, και δύο χρόνια πριν την αναγγελθείσα έναρξη λειτουργίας της «Πατρών-Πύργου» σύμφωνα με τις δηλώσεις του Πρόεδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της Ολυμπίας Οδού, Π. Παπανικόλα, το έργο έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 11%
  • (αντί του αναγκαίου 33.3% κατ’ έτος..), ο οποίος μάλιστα στις 03/12/2022 (πριν 4 μήνες) είχε πει ότι είναι στο 10% η κατασκευή της Πατρών –Πύργου… είτε μας δουλεύουν.. είτε λένε ψέματα… είτε τα έργα πηγαίνουν με ρυθμούς χελώνας…
Ήτοι με αυτούς τους ρυθμούς το έργο θα…ΘΑ… θα…ολοκληρωθεί σε εννέα (9) χρόνια , το 2031 και αν… και βάλε…
Σημειωτέον
  • η «Πατρών-Πύργου» …Σταματά στα Χανάκια, περίπου στο εργοστάσιο της Ένωσης, 7 χιλιόμετρά από τον Πύργο άρα δεν θα φτάνει στον Πύργο, στην πρωτεύουσα της Ηλείας
  • Δεν θα υπάρξει παράκαμψη του Πύργου (13 χλμ. (Χανάκια-Νέος δρόμος Βουνάργου-Ιάρδανος ποταμός -Άγιος Γεωργίος και του Λαμπέτι-Κολιρέικες Παράγκες - γέφυρα του Αλφειού)
  • Δεν θα κατασκευαστεί η αναγκαία νέα γέφυρα Αλφειού( που παραμένει ημιτελής …..στα πέδιλα είναι…) και η παλιά (από το 1962) γέφυρα παραμένει με μεγάλα προβλήματα
  • Δεν κατασκευάζεται το…«Πύργος-Τσακώνα/Μεσσηνία»
«ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ/ΜΕΣΣΗΝΙΑ» ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΔΡΟΜΟΣ… ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ 2035
Αποτελεί συνέχεια της γνωστής παραμυθίας (πλήρης δράκων…) ότι το έργο «Πύργος-Τσακώνα/Μεσσηνία»…. θα κατασκευαστεί….
  • Στις 07/09/2021 ο Κ. Καραμανλής Υπ. Μεταφορών ανακοίνωσε την ένταξη του άξονα «Πύργος-Τσακώνα/Μεσσηνία» στην «Ολυμπία Οδό»
  • Το υποσχέθηκε ο Κ. Μητσοτάκης προεκλογικά το 2019, επίσης το Μάρτιο του 2022 στο Γεράκι της Αμαλιάδας, το επανέλαβε στις 04/07/2022 σε σύσκεψη με τους βουλευτές της ΝΔ Ηλείας και Μεσσηνίας λέγοντας ότι εντάσσεται ο οδικός αυτός άξονας στην «Ολυμπία Οδό» και στην σύμβαση παραχώρησης η οποία θα προχωρήσει άμεσα σε επικαιροποιήσεις των μελετών…
Προ ολίγων ημερών ανακοινώθηκε ότι οι μελέτες για το «Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα μπορούν να ολοκληρωθούν σε ένα χρόνο (..το 2024..) ενώ οι διαδικασίες έγκρισης από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα χρειαστούν επιπλέον 3 χρόνια ( ..το 2027), οι διαδικασίες διαγωνισμών ή αναθέσεων 1-2 χρόνια(2028-2029) και η κατασκευή τουλάχιστον 6 χρόνια ..2034-2035….
  • ..και όλα αυτά για ένα τμήμα του αυτοκινητόδρομου της Ολυμπίας Οδού η σύμβαση παραχώρησης του οποίου κυρώθηκε από τη Βουλή το 2007.
«ΠΥΡΓΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑ» Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΣΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΠΟ
  • Ήταν προεκλογική δέσμευση την ΝΔ και του Κ. Μητσοτάκη από το 2019 η εκπόνηση της μελέτης και η πλήρης ανακατασκευή της εμβληματικής οδού «Πύργος-Ολυμπία»
  • Ήταν -νέες- δεσμεύσεις του πρωθυπουργού Κυρ. Μητσοτάκη από την Ολυμπία τον Νοέμβριο του 2021 και ξανά τον Μάρτιο του 2022 … λέγοντας ότι «θα υλοποιήσουμε και τη δέσμευσή μας ο δρόμος αυτός, σε σύγχρονη μορφή, να φτάσει μέχρι την Ολυμπία»
  • ..τον Δεκέμβριο του 2022 ανακοινώθηκε επίσης «έχει δοθεί εντολή από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να ξεκινήσουν οι μελέτες για το τμήμα Πύργος-Αρχαία Ολυμπία για να γίνουν έργα οδικής ασφάλειας.»
«Σήμερα» για το τμήμα «Αλφειός _Αρχαία Ολυμπία» μήκους 12 χιλιομέτρων ο Π. Παπανικόλας είπε (στις 18 Μαρτίου στην Πάτρα) ότι μπορεί να υλοποιηθεί άμεσα όταν εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου από το υπουργείο Υποδομών….όμως σε light εφαρμογή διότι παλιά ομιλούσαν για νέο και αυτοκινητόδρομο ενώ τώρα «έργα οδικής ασφάλειας.»…δηλαδή κολωνάκια, μια βελτίωση του οδοστρώματος και αυτό θα είναι……
Η επέκταση του αυτοκινητόδρομου «Ολυμπία Οδός» προς την Αρχαία Ολυμπία (από όπου έχει λάβει και το όνομά της..) , δηλαδή το τμήμα «Κολιρέικες Παράγκες Πύργου- Αρχαία Ολυμπία» μήκους 20 χιλ., που σε αυτό είναι απαραίτητες οι μελέτες και που η αναγκαιότητα η κατασκευή του είναι αδήριτη …. !!
Είναι ντροπή να μην υπάρχει σύνδεση της Αρχ. Ολυμπίας με το πανευρωπαϊκό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και εξυπηρετείται από ένα τριτοκοσμικό, επικίνδυνο, κακοφωτισμένο και φθαρμένο δρόμο…
«ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ-ΤΡΙΠΟΛΗ» … 43 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΝ

Ο πολλαπλά αναγκαίος δρόμος «Αρχαίας Ολυμπίας - Βυτίνας – Τρίπολης», η οριζόντια διασύνδεση της Πελοποννήσου ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία εξέλιξη, κανείς δεν ασχολείται ..το τμήμα «Λιναριά – Λούβρο» που παραμένει ανολοκλήρωτη η κατασκευή του, μήκους 3,7 χιλιομέτρων εδώ 19 χρόνια (από το 2002)…
Η κυβέρνηση δίνει αόριστες υποσχέσεις όμως τίποτα δεν κινείται και «βάζει στο τραπέζι» και τον δρόμο «Αρχαία Ολυμπία- Μεγαλόπολη» για να δημιουργεί αντιθέσεις περιοχών και τίποτα να μην εξελίσσεται..
Η Ε.Ο. Πύργου (Αρχ. Ολυμπίας- Βυτίνας )-Τρίπολης … που έχει ξεκινήσει ως έργο πριν 43 χρόνια και έχει σταματήσει κάπου στα Λαγκάδια, στο Σταυροδρόμι .. (από την πλευρά της Αρκαδίας) και στην Λινάρια (από πλευράς Ηλείας)…ένα έργο βάσανο, πρωταθλητής καθυστερήσεων, μνημείο συνεχούς εμπαιγμού Ηλείων και Αρκάδων (..και όλης της Πελοποννήσου),
  • χαρακτηριστικό δείγμα της ανεπάρκειας του Ηλειακού πολιτικού συστήματος, απόδειξη της εχθρικής στάσης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και κατάδειξη της αφωνίας και απραξίας της Ηλείας.
Στην προσπάθεια τινών να προβληθεί ένα άλλος στόχος για να χαθούν οι ευθύνες για τις καθυστερήσεις δεκάδων ετών στην Ε.Ο. «Πύργου-Τρίπολης», προβάλλεται κατά καιρούς, αυτός της οδού «Αρχαία Ολυμπία- Μεγαλόπολη» και που μόνο που υπάρχει είναι μία αναγνωριστική μελέτη .. που εκτιμά με μέτριους υπολογισμούς το κόστος τα 600.000.000 ευρώ … (μιας σωστή επιλογή αυτή ο οδικός άξονα Πύργος-Αρχ. Ολυμπία-Λούβρο-Μεγαλόπολη –Τρίπολη (χάραξη μέσω Καρύταινας-Ανδρίτσαινας) που συντομεύει κατά 30 χιλιόμετρα την διαδρομή Ηλείας-Αρκαδίας, αλλά προς το παρόν ανέφικτος
Η Ε.Ο. Πύργου (Αρχ. Ολυμπίας- Βυτίνας )-Τρίπολης (Εθνική Οδός GR-EO-74) που πρέπει να ολοκληρωθεί είναι ένας οδικός άξονας που (θα) είναι η οριζόντια οδική σύνδεση της Ηλείας με την Αρκαδία-Τρίπολη και την ανατολική Πελοπόννησο, η ενοποίησης της όλης Πελοποννήσου,
O «Οδικός άξονας Τρίπολη – Βυτίνα – Αρχαία Ολυμπία-Πύργος» που αποτελεί μια διαχρονική και διακομματική ιστορία κοροϊδίας, ανεπάρκειας και υστεροβουλιών, πρέπει να κατασκευαστεί !
Ηλεία ο παρίας και το κορόιδο της Ελλάδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου