Κάποτε στην Ηλεία...(Σιδηρόδρομος Καβάσιλα-Κυλλήνη)
- Σιδηροδρομική Γραμμή Καβασίλων - Κυλλήνης (Καβάσιλα -
Καρδιακαύτι - Βαρθολομιό - Νεοχώρι - Λιμάνι Κυλλήνης). Α/Α De Diedrich,
μηχανοδηγός Κωνσταντίνος Λουμάκης (1995).
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΒΑΣΙΛΑ - ΚΥΛΛΗΝΗ - ΛΟΥΤΡΑ
- Στις 10 Μαΐου 1890 υπογράφηκε η σύμβαση για κατασκευή γραμμής, που θα συνέδεε τα Καβάσιλα με την Κυλλήνη μήκους 16,385 χλμ. και το τμήμα Βαρθολομιό - Λουτρά Κυλλήνης, μήκους 10,847 χλμ. Η σύμβαση κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή των Ελλήνων στις 30 Μαΐου 1890.
- Στις 29 Αυγούστου 1891 ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Καβάσιλα - Κυλλήνη ενώ την 1 Ιουνίου 1892, λειτουργεί το τμήμα Βαρθολομιό - Λουτρά Κυλλήνης. Η χιλιομετρική αρίθμησή της, ξεκινούσε από το σταθμό των Καβασίλων, ενώ για το τμήμα προς Λουτρά, από το σταθμό Βαρθολομιού. Το πλάτος της γραμμής και εδώ ήταν μετρικό.
- Το 1969 διακόπτεται η κυκλοφορία στη γραμμή Βαρθολομιό - Λουτρά, ενώ στο τμήμα Καβάσιλα - Κυλλήνη το 1993-6.
ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΒΑΣΙΛΑ – ΚΥΛΛΗΝΗ. & ΓΡΑΜΜΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟ - ΛΟΥΤΡΑ
ΣΤΑΘΜΟΙ-ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΒΑΣΙΛΑ - ΚΥΛΛΗΝΗ
- Καβάσιλα- Καρδιακαύτι-Βαρθολομιό-Νεοχώρι-Κυλλήνη
ΣΤΑΘΜΟΙ-ΣΤΑΣΕΙΣ
ΓΡΑΜΜΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΙΟ - ΛΟΥΤΡΑ
- Βαρθολομιό-Λυγιά Ηλείας-Λουτρά Κυλλήνης (Λίντζι
Via Χαράλαμπος
Βρυώνης (Τίτλος -Εισαγωγή και video)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου