Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

…να βάλουν τα χρήματα (και τις πηγές προέλευσης τους ) εκεί που ξέρουν..

 …να βάλουν τα χρήματα (και τις πηγές προέλευσης τους ) εκεί που ξέρουν..

( συγνώμη για το ακραίο της έκφρασης  αλλά δεν μπορώ εκφραστώ αλλιώς … ακόμη και αν αύριο μετανιώσω )



Κάποιοι άθλιοι διαδίδουν ότι απώτερος σκοπός της κριτικής μου είναι οικονομική τακτοποίησή μου, ο διορισμός μου σε μια θέση, ο προσπορισμός  υλικών ωφελημάτων, να πάρω μπαξίσι, να τα πάρω …

Μετρούν αυτά τα ζούδια με βάση το ηθικό ύψος τους και το πολιτικό ανάστημα τους που είναι στο επίπεδο των ολίγων εκατοστών … του τίποτα ..

Αυτοί που διαδίδουν αυτά, 

  • είναι αυτοί που δεν τολμούν να απαντήσουν στην κριτική μου,
  • είναι αυτοί που έχουν μάθει να εξαγοράζουν και να εξαγοράζονται….
  • είναι αυτοί  που έχουν  εξαγοράσει «πένες» και μέσα  ενημέρωσης για 100 και 200 ευρώ..
  • είναι αυτοί που έχουν μάθει να τους γλείφουν και να γλείφουν
  • είναι αυτοί που αν κοιταχτούν στον καθρέπτη δεν θα δουν το είδωλο τους γιατί είναι κοντοί στην αξιοπρέπεια και στην τιμιότητα …  
  • είναι αυτοί που προσπάθησαν να με δελεάσουν και εξαγοράσουν και ξέρουν τι έπαθαν .. τους ξεφτίλισα  και  τους έδιωξα ως βρομερούς  και γελοίους
  • είναι αυτοί που τους χαλάω την πιάτσα τους ( που πάντα έκαναν…)   
  • είναι αυτοί που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κάθονται σε μια εξουσιαστική καρέκλα, να κορδώνονται και  να τα αρπάζουν ( για  χρήματα λέγω ευθέως)

Οι αναφορές  μου και οι προθέσεις  μου  είναι …

  • το καλό και η ανάπτυξη του τόπου  που είναι ο Πύργος ( εκεί μένω) και της Ηλείας που κατοικώ, που αυτοί όλοι έχουν καταστρέψει, ενώ έχει τεράστιες δυνατότητες
  • μια Ελλάδα, Δημοκρατική, Περήφανη και Ελεύθερη,
  • μια πολιτική αντιεθνικιστική, αντιρατσιστική, αντινεοφιλελεύθερη

Ποτέ δεν επεδίωξα πολιτική και εξουσιαστική θέση  και λόγω των απ΄ψεων μου είμαι 7 χρόνια άνεργος και με την ζωή μου δύσκολη …

Όλους αυτούς  θα τους …  ( το τραγούδι  που αναρτώ τα λέει όλα  και βέβαια δεν θα γυρίσω, γιατί πάντα εδώ ήμουν και θα είμαι- όσο ζω… )

Θα  το καταλάβουν από το βουητό που έρχεται..

Υ.Γ.

Ξέρω ότι υπερβαίνω όρια αλλά έχω προσβληθεί σφόδρα και  απαντώ ακραία  …( και αν διαφωνείτε, μην με συγχωρήσετε !)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου