Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

Σας έχω βαρεθεί

 Σας έχω βαρεθεί

Έμαθα ότι ένας κάποιος καινοφανής παράγων(άνευ παρελθόντος),απλός γόνος και εκ μεταγραφής δοτός, σε μια θέση κατ’ ανάθεση «απάντησε», αλλά αντί ως όφειλε αυτή (η απάντηση) να απευθυνθεί σε εμένα και εκεί που ετέθη το θέμα, αγενώς, μετατράπηκε σε αυτοεπιβεβαιωτικό  αυτοκρατορικό διάγγελμα ….

Επί της ουσίας δεν αναφέρομαι, αλλά πως ένα έξοδο υπερδιπλασιάζεται από τα παράπλευρα έξοδα …?

Τα πολλά εγώ του (στην «απάντηση» του)απλώς πιστοποιούν το πολιτικό ναρκισσισμό του και η πολλάκις αναφερόμενη αξιοπρέπεια αυτή εξανεμίστηκε όταν έναντι καρέκλας εισπήδησε εις την αρχήν

Συγχέει τα λιβάνια με τα χειροκροτήματα, τα συμφέροντα με τα ωσαννά, το είδωλο με το ανεπίπλαστο

Η εντιμότητα και η ικανότητα εκκινεί αλλά κρίνεται του καθενός ως αποτέλεσμα …

Τις απειλές περί μηνύσεων (μέσο των αδυνάτων πολιτικά)  να τις απευθύνεται αλλού, εκεί όπου σκιάζονται… (εγώ δεν μηνύσει και δεν έχω μηνυθεί από κανένα, διώξεις έχω υποστεί πάμπολλες ) …αναμένω …!

Τέλος για το επιμύθιο της διήγησής του (αυτό του Κεμάλ) αυτός ως πρίγκηψ θα γνωρίζει …

Σας έχω βαρεθεί

Υ.Γ.

Το τέλος σας είναι κοντά και η πτώση σας θα κάνει κρότο μεγάλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου