Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022

Ένας Περιφερειάρχης (της Δυτικής Ελλάδας) και μια Ηλεία που έβλεπαν τα τρένα να τους προσπερνούν…

 Ένας Περιφερειάρχης (της Δυτικής Ελλάδας) και μια Ηλεία που έβλεπαν τα τρένα να τους προσπερνούν…

  • Ακραία κοροϊδία οι συνεχόμενες αναγγελίες δημοπράτησης της επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου «Πάτρα-Πύργος -Καλαμάτα..»
Ο της Πελοποννήσου Περιφερειάρχης (όπως και Δήμοι ) κάπως το παλεύει, … την επαναλειτουργία του Σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και συμμετείχε «στην πρώτη σύσκεψη της επιτροπής για τη διερεύνηση εναλλακτικών λύσεων και λήψη αποφάσεων σχετικά με το νότιο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, η οποία έγινε στις 16 Δεκεμβρίου, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών»
Ναι υπάρχει «Επιτροπή για τη διερεύνηση εναλλακτικών λύσεων και λήψη αποφάσεων σχετικά με το νότιο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου» που την απαρτίζουν οι:
  • Γ.Γ. Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο πρόεδρος του Δ.Σ. και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, και τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου …

Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Ν. Φαρμάκης δεν υπάρχει, τελεί εν υπνώσει… χαμογελαστός και αυτοθαυμαζόμενος ..ούτε σε επιτροπές συμμετέχει, ούτε διεκδικεί …sleeping on train berth … όσο δε για τους άλλους Ηλείους αντιπεριφερειάρχες και το πολιτικό σύστημα της Ηλείας (δήμοι κλπ.) ..χαμπάρι δεν έχουν πάρει … όλοι φωτογραφίζονται και χαμογελούν…
  • Εκεί στην από εκεί Πελοπόννησο (έστω και προεκλογικά ) κινούνται…
Επειδή σύμφωνα με την απόφαση σύστασης της επιτροπής, αλλά και τις αποφάσεις της πρώτης συνεδρίασης (παρατίθεται παρακάτω αναλυτικά όπως και φωτογραφικά οι πλήρεις της αποφάσεις) … διαφαίνεται και τίθενται θέματα όπως

  • Προφανής είναι η προτεραιότητα του τμήματος «Καλαμάτας -Τριπόλεως-Ναυπλίου-Κορίνθου» και η υστερότητα του «Πάτρα-Πύργος -Καλαμάτα..»
  • Επειδή αντικείμενο της επιτροπής ήταν η εξέταση εναλλακτικών λύσεων αυτής της ανάταξης και αναβάθμισης του μετρικού δικτύου (με χαρακτηριστικά τουριστικού και προαστιακού δικτύου) ή της μετατροπής του σε γραμμή κανονικού εύρους (με χαρακτηριστικά υψηλών ταχυτήτων επιβατικού και εμπορευματικού δικτύου) και επειδή με την πρώτη συνεδρίαση της ουσιαστικά αποφασίσθηκε το «νέο» τρένο να λειτουργήσει στο υπάρχον μετρικό και απαρχαιωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο αποκλείοντας την Ηλεία από το σύγχρονο, ταχύ και ηλεκτροκίνητο τρένο (θα είναι αργό και οι επιβάτες θα μετεπιβάζονται στην Πάτρα)
  • Η επαναλειτουργία του «Πάτρα-Πύργος -Καλαμάτα..» τίθεται ως συνάρτηση της μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας και όχι της αναγκαιότητας και της ωφελιμότητας της ανάπτυξης της Ηλείας και εξυπηρέτησης των πολιτών της
  • Οι αποφάσεις που πάρθηκαν αφορούν την εντός τριμήνου εκτίμηση για την δυνατότητα «επαναλειτουργίας του υπάρχοντος δικτύου Πατρών – Πύργου – Καλαμάτας – Τριπόλεως – Ναυπλίου – Κορίνθου»…
Είναι αναγκαία η εγρήγορση, δραστηριοποίηση και αντίδραση του Ηλειακού πολίτικού συστήματος και της Περιφέρειας γιατί πρόκειται για αρνητική υποθήκευση του μέλλοντος των σιδηροδρομικών μεταφορών της Ηλείας ..
Και βέβαια ως ακραία κοροϊδία μπορούν να ιδωθούν οι συνεχόμενες αναγγελίες δημοπράτησης της επαναλειτουργίας του σιδηροδρόμου «Πάτρα-Πύργος -Καλαμάτα..» από τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κ.
Καραμανλή και τους Βουλευτές Ηλείας της της ΝΔ και κάποιων ανόητων πολιτευτών ..Να σταματήσει η κοροϊδία !
Μπορούν ?
…τα τρένα αλλού έχουν κινήσει…
ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
  • «Έργο της Επιτροπής είναι η διερεύνηση των εναλλακτικών λύσεων και η λήψη αποφάσεων ως προς τις στρατηγικές επιλογές και τον σχεδιασμό σε ό,τι αφορά στο «νότιο σιδηροδρομικό δίκτυο» της Πελοποννήσου και συγκεκριμένα στη σύνδεση μεταξύ Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας – Πύργου και Πατρών….και θα διερευνήσει και θα αποφασίσει για την επιλογή προσέγγισης μεταξύ των βασικών εναλλακτικών λύσεων ανάταξης και αναβάθμισης του μετρικού δικτύου (με χαρακτηριστικά τουριστικού και προαστιακού δικτύου) ή της μετατροπής του σε γραμμή κανονικού εύρους (με χαρακτηριστικά υψηλών ταχυτήτων επιβατικού και εμπορευματικού δικτύου) με κριτήρια χρηματοοικονομικά, χρηματοδοτικά, κοινωνικοπολιτικά, αναπτυξιακά και διαλειτουργικά.»
ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
Στην πρώτη συνεδρίαση (που δεν συμμετείχε κανείς από Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την Ηλεία ) αποφασίστηκε να πραγματοποιηθούν άμεσα όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την επαναλειτουργία του υπάρχοντος δικτύου Πατρών – Πύργου – Καλαμάτας – Τριπόλεως – Ναυπλίου – Κορίνθου και συγκεκριμένα:
  • – Να αντιμετωπιστεί το υπάρχον έργο ως ενιαίο, με σχεδιασμό ανάταξης της ως σιδηροδρομικής γραμμής, ….
  • – Να ενταχθεί στον προγραμματισμό η αναβάθμιση του Μηχανοστασίου της Τρίπολης ως κεντρική μονάδα συντήρησης σιδηροδρομικού υλικού του δικτύου.
  • – Να εκπονηθεί από τον ΟΣΕ μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του ενιαίου έργου, η οποία θα λάβει υπόψη τις επιμέρους μελέτες βιωσιμότητας των αξόνων Κορίνθου – Αργους – Ναυπλίου και Κάτω Αχαγιάς – Πύργου, έργων που βρίσκονται ήδη σε τροχιά δημοπράτησης.
  • - σκοπός του συνολικού σιδηροδρομικού έργου της Πελοποννήσου θα είναι ο προαστιακός, τουριστικός και εμπορευματικός χαρακτήρας, με βασική μέριμνα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στα μεγάλα αστικά έργα και στις ΒΙ.ΠΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου