Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

Η Δικαιοσύνη αποφάσισε και απέρριψε …

 Η Δικαιοσύνη αποφάσισε και απέρριψε …

Η Δικαιοσύνη κατάλαβε και έκρινε … το αίτημα έκδοσης προσωρινής διαταγής απορρίφθηκε. 

  • Ελπίζω να υπάρξει το ίδιο αποτέλεσμα και στην συζήτηση των ασφαλιστικών μέτρων στις 11/01/2023  ..

Πάντα σε όλη μου την κοινωνική, πολιτική και δημοσιογραφική ζωή και δραστηριότητα δεν ασχολήθηκα και δεν ασχολούμαι με τα προσωπικά και τον ιδιωτικό βίο του καθενός που τον θεωρώ απαραβίαστο και ιερό και πάντα κινήθηκα και κινούμαι με εντιμότητα, ήθος, ανιδιοτέλεια και θάρρος και πάντα από την πλευρά του απλού λαού του οποίου είμαι μέρος του.

Κρίνω, κατακρίνω και στηλιτεύω τις παρεκτροπές της κάθε εξουσίας, της Κυβέρνησης, την Περιφέρειας και κάθε Δήμου και πολύ περισσότερο του Δήμου Πύργου που είμαι Δημότης του.

Εδραίες μου πεποιθήσεις είναι ότι η ελευθερία του λόγου δεν είναι δικαίωμα και υποχρέωση, είναι καθήκον και ό,τι η Δημοσιογραφία υπάρχει όταν ενοχλεί, ερευνά, αποκαλύπτει, δεν είναι χειραγωγουμένη και υμνητής αλλά ουσιαστική, ερευνητική, έντιμη, ανεξάρτητη και πολυφωνική.

Συνεχίζουμε !

Υ.Γ.

Ευχαριστώ του Νομικούς Μαρίνα Μπεβούδα και Δημήτρη Δημητρολόπουλο που χειρίστηκαν την υπόθεση μου (μας) αυτήν της ελευθερίας της Έκφρασης και του Τύπου/της Ελευθεροτυπίας και τους αγώνες μου για την Δημοκρατία, καθώς και πολλούς άλλους δικηγόρους που συνέδραμαν, τους εκατοντάδες φίλους που μου συμπαραστάθηκαν ( και ορισμένα μέσα ενημέρωσης )και τους πολλούς που προσφέρθηκαν ως μάρτυρες.

Μαρίνος/Οδυσσέας Λάμπρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου